Ja logisch dat hij moest huilen, die dacht: shit ze komt weer naar huisquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:42 schreef humpty het volgende:
Ze beginnen het allemaal wat zwaarder te krijgen
in ieder geval de mensen die er vanaf het begin in zitten
Danny denkt dat een Mama instinct sterker is dan een Papa instinct
Ashley maakt zich meer zorgen om haar partner die moest huilen
als er iets met haar kinderen zou zijn dan had ze het al lang gehoord
Haar partner is bang dat er heel veel op hun afkomt dat dingen anders gaan wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:04 schreef zodeju het volgende:
Het is wat he, nooit tevreden met wat ze hebben.....Ashley wil verder bekent worden dan alleen Ashley uit Schagen....zou dat komen omdat haar vader zangleraar is en moeder ook iets met showbizz te maken heeft. Jammer dat ze waarschijnlijk geen goede stem heeft en het moet maken in een rls . Er zijn maar een paar mensen van alle B.B.s die er wat aan over hebben gehouden en al heel gauw in de vergetelheid raakten. Ze wordt natuurlijk ook een jaartje ouder en misschien bedoelt ze dat met "geduldig zijn al lang genoeg".
Nou idd het was een leuk gesprek maar wij moeten naar slapende mensen kijkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:00 schreef Koos1958 het volgende:
Laat gewoon woonkamer zien. Ashley jimmy en Danny zitten daar te praten. Over het contract zou nu wel al afgelopen zijn.
Denk dat het hun eigen troep was want de heren die aan het kaarten waren bijna naar bed gingen Nog aan het brood en kwark ( of wat zit er in die potjes) zaten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
Danny heeft vanochtend weer de keuken moeten opruimen
Anders zeg je niet iedereen kent me wel in Schagen maar ik wil meer.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:08 schreef humpty het volgende:
[..]
Haar partner is bang dat er heel veel op hun afkomt dat dingen anders gaan worden
ze hebben nu een veilige haven
Ashley zelf is daar niet bang voor dat er veel gaat veranderen
zij staat er heel nuchter in en vind het al bijzonder dat mensen hier naar kijken
Ik hoor nergens dat ze het moet maken
Dit is wel heel gedetailleerde COSquote:
Sorry, maar ik geloof totaal niets van het verhaal dat ze niet begrijpt dat mensen hier naar kijken, niet weten waarom ze zo interessant is om naar te kijken of niet bezig is met iets in de entertainment kunnen doen. Deze vrouw is tot in het kleinste detail voorbereid op hoe ze zichzelf moet neerzetten in een reality programma. Good for her, maar zeg niet dat je super eerlijk bent en doe vervolgens alsof je je nergens van bewust bent. Dat begrijp ik dus niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Anders zeg je niet iedereen kent me wel uit Schagen maar ik wil meer.
Juist.....veel aandacht wil ze en dat heeft ze nu.....maar beseft niet dat ze ook veel kapot maakt en daarna weer gewoon Ashley uit Schagen is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:37 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geloof totaal niets van het verhaal dat ze niet begrijpt dat mensen hier naar kijken, niet weten waarom ze zo interessant is om naar te kijken of niet bezig is met iets in de entertainment kunnen doen. Deze vrouw is tot in het kleinste detail voorbereid op hoe ze zichzelf moet neerzetten in een reality programma. Good for her, maar zeg niet dat je super eerlijk bent en doe vervolgens alsof je je nergens van bewust bent. Dat begrijp ik dus niet.
En "boven" dachten ze "Laat haar maar lekker zitten", aldus Ashley.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ashley zat opgesloten in de voorraadkamer
goh aardig van zijn vrouw dat hij die kreeg pfffquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:49 schreef humpty het volgende:
Danny zijn vrouw was er op tegen dat hij in het huis ging
maar hij kreeg wel een foto van haar waar ze met zijn drietjes op stonden
daar was hij heel blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |