Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat er wėl iets uit voortkomt want wat bij Jill gebeurd is, kan ook bij een ander en als dat zo is: geweldig voor haar. Iedereen moet doen waar ie blij van wordt. Ik heb gewoon moeite met de act die ze opvoert. Įls je dan solliciteert op nationale tv, doe het dan goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist.....veel aandacht wil ze en dat heeft ze nu.....maar beseft niet dat ze ook veel kapot maakt en daarna weer gewoon Ashley uit Schagen is.
Er is in Nederland nog nooit iemand vanuit BB doorgegroeid tot een baan in de media (TV of Radio landelijk) Ze hadden het er gister ook al over. Ze zijn leuk voor zo'n programma maar het zijn de Meilandjes niet. Krijg dan toch het gevoel dat er een groepje mensen in zit dat hun leven buiten het huis zat is en wat anders wil. Dat gevoel had ik al bij Tom die zo druk bezig was met weerwolven te presenteren. Het zijn er dus meer. Ik vind dat jammer want wat zie je dan werkelijk van deze mensen? Toch een gepolijste versie?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:37 schreef Adixsh het volgende: [..] Sorry, maar ik geloof totaal niets van het verhaal dat ze niet begrijpt dat mensen hier naar kijken, niet weten waarom ze zo interessant is om naar te kijken of niet bezig is met iets in de entertainment kunnen doen. Deze vrouw is tot in het kleinste detail voorbereid op hoe ze zichzelf moet neerzetten in een reality programma. Good for her, maar zeg niet dat je super eerlijk bent en doe vervolgens alsof je je nergens van bewust bent. Dat begrijp ik dus niet.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En "boven" dachten ze "Laat haar maar lekker zitten", aldus Ashley.
De productieruimte zit dus boven het BB huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
Influencer is tegenwoordig een baan. Heb wel eens begrepen dat het heel veel stress geeft. Vraag me af of ze dat liever hebben dan van 9 tot 5.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:48 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat er wėl iets uit voortkomt want wat bij Jill gebeurd is, kan ook bij een ander en als dat zo is: geweldig voor haar. Iedereen moet doen waar ie blij van wordt. Ik heb gewoon moeite met de act die ze opvoert. Įls je dan solliciteert op nationale tv, doe het dan goed.
Toen hij wakker werd of in zijn droom.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Glenn heeft gedroomd dat hij thuis zat en dat hij ontgoocheld was
Misschien niet zozeer voor de camera, maar er zijn genoeg RLS-deelnemers die bij de media terecht zijn gekomen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:48 schreef marky het volgende:
[..]
Er is in Nederland nog nooit iemand vanuit BB doorgegroeid tot een baan in de media (TV of Radio landelijk)
In zijn droom. Hij was ontgoocheld dat hij eruit wasquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toen hij wakker werd of in zijn droom.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]Het dak zit er boven, meer niet
Linksboven zie je een duidelijke etage boven de BG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Bjorn presentatorquote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien niet zozeer voor de camera, maar er zijn genoeg RLS-deelnemers die bij de media terecht zijn gekomen.
Chantal Braspenning, hoofdredacteur weekblad Party
Andries de Jong, roddeljournalist en auteur
Huub van Ballegooy, hoofd reallife bij Talpa.
Maar denk zomaar dat dat niet is wat Ashley bedoelt, meer voor de camera.....quote:
Volgens mij heeft Chantal haar baan niet aan het programna te danken maar vooral aan haar opleiding.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien niet zozeer voor de camera, maar er zijn genoeg RLS-deelnemers die bij de media terecht zijn gekomen.
Okee, ik geloof je.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Linksboven zie je een duidelijke etage boven de BG.
[ afbeelding ]
In allereerste BB Belgiė was er Jeroen Nagels. Heeft achteraf altijd achter de schermen gewerkt in de media.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar kan je toch ook niet op wachten. Dat kind is een uur aan het plamurenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Alice het heeft verloren wat betreft op elkaar wachten met ontbijt.
Ik zie Alice haar gezicht opmaken en de rest zit aan tafel.
Bij haar oma.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:15 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau ging voor de buis kijken samen. Meid we hebben al 20 jaar geen buis televisie meer maar flatscreen
Kind is 20. Haar oma kan net zo goed nog geen 60 zijn.quote:
Dit gaan we de hele dag krijgen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kind is 20. Haar oma kan net zo goed nog geen 60 zijn.
Met haar omaatje
Bijna goed geloof dat ze vandaag 60 is geworden.....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kind is 20. Haar oma kan net zo goed nog geen 60 zijn.
Met haar omaatje
65quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bijna goed geloof dat ze vandaag 60 is geworden.....
Oh....dat zou ook kunnen....maar dat is toch nog jong.....boven de 70 mogen ze me omaatje gaan noemen....quote:
Ik wilde net gaan tikken wat Doriana met haar zender aan het doen is. Die zit er de hele tijd aan te friemelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |