oh dat kan zijn wat Tom en Jimmy maken.quote:
ze gaan al snel alleen Tom wil steeds op een moeilijke manier doen en jimmy heeft al vrij snel een makkelijke manier gevonden, maar dringt niet echt door tot Tom hoe Jimmy het bedoeldequote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
oh dat kan zijn wat Tom en Jimmy maken.
Maar dan hebben ze heel veel kaartjes nodig
ik ook niet heb het gegoogeld vraag me alleen af hoe ze dat willen makenquote:
Win - win wat mij betreftquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan vliegen Ronahi en Dora weg.
Ja ze denken er 52 +2 jokers voor nodig te hebben, maar ze moeten er 2x zoveel maken, bij rummycup zijn er altijd dubbelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
oh dat kan zijn wat Tom en Jimmy maken.
Maar dan hebben ze heel veel kaartjes nodig
ja en in jaar van Michel en Jill deden ze het ook al dus eigenlijk al van toenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Het is wel het idee van Sabeau he.![]()
Die heeft als eerste tijd en energie gestoken en een kaartspel gemaakt.![]()
Tom en Jimmy en Ashley en Karen zijn na-apers.![]()
Of je kan zeggen dat Sabeau hen heeft geïnspireerd.
Ze hebben nog een week de tijd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja ze denken er 52 +2 jokers voor nodig te hebben, maar ze moeten er 2x zoveel maken, bij rummycup zijn er altijd dubbelen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sabeau: "Lieve oma Jezus Christus" Rare naam voor een oma ...
Zal Ash wel krijgen van BB als ze het vraagt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:32 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze dan ook groen en blauwe nagellak?? En geel? En zwart?
Gefeliciteerd omaatjequote:
Oke ben dus verkeerd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Het spel bestaat uit 106 steentjes: twee sets van de getallen 1 tot en met 13 in de kleuren oranje/rood/blauw/zwart, en twee jokers. Deze hebben een rood en een zwart gezichtje
ze mogen nog wel even doorgaan
Kaarten is veiliger.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:38 schreef marky het volgende:
BB had geen zin in een ambulance voor de deur.
om die kaarten te maken zijn er meerdere kleuren nagellak uit de wall gehaald volgens mijquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:32 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze dan ook groen en blauwe nagellak?? En geel? En zwart?
Is ook wel link.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:38 schreef marky het volgende:
BB had geen zin in een ambulance voor de deur.
BB gaat deze keer hun was doen ?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
"Beste bewoners, breng de vuile was naar de voorraadkamer"
Ik denk het eigenlijk wel. Jimmy en Tom hadden het er vanochtend over dat er een nieuwe wasmachine komt. Wellicht tot die tijd.quote:
Chantal was die met die hele harde (soms irritante) lach, die vergeet ik nooitquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar denk zomaar dat dat niet is wat Ashley bedoelt, meer voor de camera.....
Want iemand die niet kijkt naar BB zal nooit weten wie nu Ashley is die achter de schermen werkt..
Zoals die Chantal roept geen enkele beeld bij me op wie zij is.
Daarom kraken die lakens en dekbedovertrekken ook zo, wasserette gebruikt stijfselquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel. Jimmy en Tom hadden het er vanochtend over dat er een nieuwe wasmachine komt. Wellicht tot die tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik dus ook al.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarom kraken die lakens en dekbedovertrekken ook zo, wasserette gebruikt stijfsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |