quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:27 schreef Jockari het volgende:
2 jaar geleden hadden we Amy die voortdurend aan het huilen was in BB-huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Sorry zat ik in de herhaling, ik lees niet terug en was druk in overleg met de stomaverpleegkundigequote:
Poeppraat dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sorry zat ik in de herhaling, ik lees niet terug en was druk in overleg met de stomaverpleegkundige
Nahh straks ff met spoed naar de chirurg, waarschijnlijk een breuk bij m'n stomaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Poeppraat dus.![]()
Nee,toevallig kwam dit verhaal van de week eerder voorbij.
Sterkte Fritsie.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nahh straks ff met spoed naar de chirurg, waarschijnlijk een breuk bij m'n stoma
Ah dat zou mooi zijn, wat een ellende als je niet normaal kunt wassen en alles steeds stinktquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel. Jimmy en Tom hadden het er vanochtend over dat er een nieuwe wasmachine komt. Wellicht tot die tijd.
Er wordt geklaagd over warmte in het huis.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:33 schreef OmaJacky het volgende:
Heeft Ty de rol van Dilano over genomen?
De hele tijd met blote bast lopen?
Moet je voor dat niet naar een loodgieter?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nahh straks ff met spoed naar de chirurg, waarschijnlijk een breuk bij m'n stoma
Ik had RRS al aan de lijn maar die zaten VOLquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je voor dat niet naar een loodgieter?![]()
Succes.
Ze zetten de verwarming ook voluit om kleding en dingen te drogen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:38 schreef marky het volgende:
[..]
Er wordt geklaagd over warmte in het huis.
Sterkte zeg.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bedoelt in de tijd van Dido en Roel 2005quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Chantal was die met die hele harde (soms irritante) lach, die vergeet ik nooit
Kunnen ze dat zelf regelen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zetten de verwarming ook voluit om kleding en dingen te drogen.
Ja Gna Gna ofzoiets zeiden we toen geloof ikquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je bedoelt in de tijd van Dido en Roel 2005
Ach ja,het is vrijdag sportdag.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Achteruitrij piepje hoorbaar.
Ashley : Zouden daar onze sporttoestellen zijn?
Oh ja nu komt het boven......ze had sowieso een harde stem.....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:01 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja Gna Gna ofzoiets zeiden we toen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |