Mogge Fritsie...quote:Op woensdag 21 februari 2024 06:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
De veldwachter is er weer vroeg bij,
[ afbeelding ]
Is Randy ook genomineerd dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 06:51 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoop ook dat Danny blijft en Randy gaat thuis maar op zijn eigen bank verder met liggen
Saai figuur voegt weinig toe behalve dubbelspel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 06:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Fritsie...![]()
Zo hejj, die is lekker vroeg... kan zeker niet meer slapen vanwege z'n nominatie... ik ben benieuwd wie daar bij gaan komen vandaag.... wat mij betreft Doriana en Randy... den Danny mag nog even blijven.
Ik zag een filmpje op X waar de 4 nog even aan t babbelen waren.quote:
Lijkt er wel opquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ligt er nu een badjas tussen sabeau en dilano tussen.
Zo dat is pittig om te zeggen van ze. Ook als het een geintje was, zeg je zulke dingen nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje op X waar de 4 nog even aan t babbelen waren.
Randy en Ty hopen op een game waarbij ze mogen boxen zonder helm en dan die piercings eruit t wordt een bloedbad.
Ze zijn zo lief
Alles uit het verband rukken. Ze mogen natuurlijk niets grappend zeggen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Randy en Ty hopen op een game waarbij ze mogen boxen zonder helm en dan die piercings eruit t wordt een bloedbad.
Ze zijn zo lief
Jongens van de straat.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo dat is pittig om te zeggen van ze. Ook als het een geintje was, zeg je zulke dingen niet
Denk het welquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ligt er nu een badjas tussen sabeau en dilano tussen.
Niet alleen vooruit helpen andere in kwaad daglicht zetten ook natuurlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:33 schreef Rhosyn het volgende:
Terug lezen doe ik niet meer.
Cossen vol met pogingen een favoriet vooruit te helpen met haat tegen hun opponenten.
![]()
Slapende mensen en gesnurk. Ik kom over een uur wel weer terug.
Omg dat handje van Dilano....quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk het wel
[ afbeelding ]
Vannacht nog niet (00:13), zie gifje @:Schakeltopia
[ afbeelding ]
Ja had ik ook gelezen moet toch een waarschuwing voor komenquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze zijn zo lief
Ow zucht. Randy zit zelf ook onder de piercings. Het ging ook over hemzelf.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja had ik ook gelezen moet toch een waarschuwing voor komen
Goedemorgen
Ik vind dit dus echt een kwalijke zaak... ik heb niks met het groepje Ronahi.. maar om dit soort neer te plempen en het dan hebben over bedreigingen gaat me te ver... dingen worden totaal uit z'n verband gerukt.. ook hier worden er dingen uit z'n verband gerukt.. tegenover het groepje Ronahi... beide kampen flikken hetzelfde... de 1 is niet beter dan de ander omdat het toevallig je favoriet betreft.. beetje jammer en ook triest voor familie ed... het is niet meer dan de boel kwaadwillig ophitsen...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Was dit al gepost?
[x]https://twitter.com/DeBlubberman/status/1760030353081725223[/x]
Ja ook.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:44 schreef marky het volgende:
[..]
Niet alleen vooruit helpen andere in kwaad daglicht zetten ook natuurlijk.
Het is niet mijn tweet, en er zit een filmpje met geluid bij waardoor iedereen zelf kan oordelen toch? Ze hypen elkaar heel erg op imhoquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt een kwalijke zaak... ik heb niks met het groepje Ronahi.. maar om dit soort neer te plempen en het dan hebben over bedreigingen gaat me te ver... dingen worden totaal uit z'n verband gerukt.. ook hier worden er dingen uit z'n verband gerukt.. tegenover het groepje Ronahi... beide kampen flikken hetzelfde... de 1 is niet beter dan de ander omdat het toevallig je favoriet betreft.. beetje jammer en ook triest voor familie ed...
Ik zeg toch ook niet dat het jouw tweet is... tuurlijk mag iedereen zelf oordelen... dat doe ik ook... ik vind dit soort filmpjes triest thats allquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:31 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Het is niet mijn tweet, en er zit een filmpje met geluid bij waardoor iedereen zelf kan oordelen toch? Ze hypen elkaar heel erg op imho
Vooral bij X......nooit leuke berichten alleen nare volgens mij.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:31 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Het is niet mijn tweet, en er zit een filmpje met geluid bij waardoor iedereen zelf kan oordelen toch? Ze hypen elkaar heel erg op imho
Het is een zielige poging deelnemers onderuit te halen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het jouw tweet is... tuurlijk mag iedereen zelf oordelen... dat doe ik ook... ik vind dit soort filmpjes triest thats all
Juist precies..quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is een zielige poging deelnemers onderuit te halen.
Het is een filmpje wat opgenomen is over wat er gebeurt in het huis, hoe is dat een poging om deelnemers onderuit te halen? Ze zeggen het toch zelf? Ik snap de ophef niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is een zielige poging deelnemers onderuit te halen.
Waar was jij al die tijdquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:31 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Rohani kan dat ook snijden met haar scherpe tong.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:47 schreef Frummelie het volgende:
En de grote broodsnijder weer aant werk... daarom mag den Danny niet weg, wie moet dan het brood snijden...
Wat ne sukkel tochquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk het wel
[ afbeelding ]
Vannacht nog niet (00:13), zie gifje @:Schakeltopia
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rohani kan dat ook snijden met haar scherpe tong.
I'm baaaaaaahaaaaaaackquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar was jij al die tijd![]()
Ik vind het niet erg sympathiek overkomen wat ro Ro uitkraamt
quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:49 schreef s1lverz het volgende:
[..]
I'm baaaaaaahaaaaaaackik heb bijna alle cos gelezen, ben nu redelijk bij om mee te kunnen reageren
Maar waar knip je.......wie weet wat ervoor gezegd is of erna.....sommige zitten gewoon te wachten om slechte dingen neer te zetten en misschien totaal uit hun context....Alleen maar om de boel op te ruien.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:44 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Het is een filmpje wat opgenomen is over wat er gebeurt in het huis, hoe is dat een poging om deelnemers onderuit te halen? Ze zeggen het toch zelf? Ik snap de ophef niet.
Het is een deel uit een gesprek dat do en ro in de badkamerquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waar knip je.......wie weet wat ervoor gezegd is of erna.....sommige zitten gewoon te wachten om slechte dingen neer te zetten en misschien totaal uit hun context....Alleen maar om de boel op te ruien.
Dat dus.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waar knip je.......wie weet wat ervoor gezegd is of erna.....sommige zitten gewoon te wachten om slechte dingen neer te zetten en misschien totaal uit hun context....Alleen maar om de boel op te ruien.
Volgens mij een stijltang met ingebouwde zonnebank.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje dat apparaat van Doriana, ik krijg al pijn arm als ik er maar kijk... wat een ding joh..
quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens mij een stijltang met ingebouwde zonnebank.
Dat kan maar vind je het niet veel eenrichtings verkeer......quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:54 schreef greysbones het volgende:
En het is niet de eerste keer dat do en ro vreemde uitspraken doen
Gaat dit over dat boksverhaal?quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:57 schreef Ace90ace het volgende:
Ik keur niet goed wat Randy of Ronahi zeggen. Maar het vele klagen van de kijker hierover vooral op Twitter en Facebook zal er voor zorgen dat op de duur er geen livestream meer zal zijn.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens mij een stijltang met ingebouwde zonnebank.
Moet er iets tegenover staan dan? Dat 't eenrichtingsverkeer is zien we ook terug in de polls van alle kijkers, misschien zegt dat iets?quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan maar vind je het niet veel eenrichtings verkeer......
Ik ben niet creepy!quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:30 schreef Rhosyn het volgende:
Kijken naar slapende mensen is creepy.
Ik kan er niks aan veranderen dat ro vaak uitspraken doet die net niet kunnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan maar vind je het niet veel eenrichtings verkeer......
Ja, ik keur het niet goed die uitspraak. Heb ook niets met dat groepje van Ronahi en mogen er van mij ook uit. Maar ze leven daar in een bubbel. Jimmy verteld dienen tegen Dilano over Ashley. Hij vergroot dit weer uit tegen Ronahi. Dan is er ook de irritatie naar Tom. En dan zien ze dat vliegtuig voor Tom en dat Ashley keer op keer terug komt. Ze begrijpen het niet, ze zijn gefrustreerd en dan doe je al eens uitspraken die niet ok zijn.quote:
Heb t fragment niet gezien dus geen idee. Denk wel dat de nuance is dat ze hopen op iets waar ze geen invloed op hebben (spelbepaling). Bij Ronahi vond ik 't meer ophitsen van iets waar ze wel invloed op heeft.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:04 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Ja, ik keur het niet goed die uitspraak. Heb ook niets met dat groepje van Ronahi en mogen er van mij ook uit. Maar ze leven daar in een bubbel. Jimmy verteld dienen tegen Dilano over Ashley. Hij vergroot dit weer uit tegen Ronahi. Dan is er ook de irritatie naar Tom. En dan zien ze dat vliegtuig voor Tom en dat Ashley keer op keer terug komt. Ze begrijpen het niet, ze zijn gefrustreerd en dan doe je al eens uitspraken die niet ok zijn.
Doriana vraagt toch en tom je mag tom niet toch... wat er ook vooraf gezegd is , wat ze na doriana haar vraag, zegt is rohani der antwoord, en die vind ik nie niks...quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doriana vraagt toch en tom je mag tom niet toch... wat er ook vooraf gezegd is , wat ze na doriana haar vraag, zegt is rohani der antwoord, en die vind ik nie niks...quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
En om nou te zeggen dat ding doet iets...quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje dat apparaat van Doriana, ik krijg al pijn in m'n arm als ik er maar kijk... wat een ding joh..
Toch is het nogal een uitspraak..en het is een mooi verpakte dreiging naar Tom, maar ze zet ook der eigen man en broer neer als geweldadige personenquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:04 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Ja, ik keur het niet goed die uitspraak. Heb ook niets met dat groepje van Ronahi en mogen er van mij ook uit. Maar ze leven daar in een bubbel. Jimmy verteld dienen tegen Dilano over Ashley. Hij vergroot dit weer uit tegen Ronahi. Dan is er ook de irritatie naar Tom. En dan zien ze dat vliegtuig voor Tom en dat Ashley keer op keer terug komt. Ze begrijpen het niet, ze zijn gefrustreerd en dan doe je al eens uitspraken die niet ok zijn.
En klein golfje... meer niet..quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Doriana vraagt toch en tom je mag tom niet toch... wat er ook vooraf gezegd is , wat ze na doriana haar vraag, zegt is rohani der antwoord, en die vind ik nie niks...
[..]
En om nou te zeggen dat ding doet iets...
Ja sorry me mobiel doet weer vreemd..quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En klein golfje... meer niet..
Nee, maar weet zeker dat het gewoon uitspraken zijn en dat het geen gouden kooi is waar werkelijk die dingen gebeurde..quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan veranderen dat ro vaak uitspraken doet die net niet kunnen
Om dit soort uitspraken werd kiara vorig jaar de grond ingeboordquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar weet zeker dat het gewoon uitspraken zijn en dat het geen gouden kooi is waar werkelijk die dingen gebeurde..
Om je frustratie kwijt te raken.
En wat gebeurt er hier......quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Om dit soort uitspraken werd kiara vorig jaar de grond ingeboord
Heb het verleden keer niet tot het eind gevolgd.....vond er niks aan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
In vergelijking met vorig jaar is men nu nog lief hoor, ook hier
Ik vind het best raar , ook al is het als grappig bedoeld dat je wil boxen zonder helm en iemands z'n piercings eruit wil slaan en dat het een bloedbad wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:43 schreef marky het volgende:
[..]
Alles uit het verband rukken. Ze mogen natuurlijk niets grappend zeggen.
Oooh dat heb ik ook zo vaak...quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja sorry me mobiel doet weer vreemd..
klopt. Haar frustraties naar Tom zitten hoog terwijl hij niets verkeerd doet. Begrijp het ook niet. Andere spreken haar ook niet tegen waardoor ze niet inziet dat Tom niets verkeerd zegt of doet. Ze gaat er ook van uit dat haar familie eveneens zo over Tom zal denken vandaar die niet zo correcte uitspraak. Ze mag daar van mij zeker over aangesproken worden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Toch is het nogal een uitspraak..en het is een mooi verpakte dreiging naar Tom, maar ze zet ook der eigen man en broer neer als geweldadige personen
hm? ik heb 2sl's?quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:27 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje Alice zit echt lang d'r smoeltje te bewerken en die huid ziet er al niet uit...
Stream loopt achterquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op 1 nu make up en föhn sessies...
Hij sprong net weer aan op Alice... of misschien loop je ietsiepietsie achter...quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:29 schreef Snensie het volgende:
Goedemorgen. Zo er zijn hier alweer discussies gaande.
Ik weet niet of ik alles allemaal precies goed gezien heb hoor maar weet wel dat Ro en Do gisteren wat verdrietig waren. Ze hadden een gesprek waarin wat dingen gezegd zijn maar dat was niet de aard van het gesprek. Ik vond het wel een eerlijk gesprek en kreeg een beetje medelijden met de meiden. Ze hebben niemand vermoord ofzo maar zijn gewoon twee kwebbeltantes bij elkaar die veel van roddelen houden en andere mensen daarmee in een kwaad daglicht zetten. Maar meer dan dat is het ook niet. Niets menselijks is mij vreemd en ik kan hier ook wel fel uit de hoek komen. Ik benijd mensen wel die diplomatiek en tactisch dingen kunnen verwoorden. Ik hou mij verre van andere kanalen en sensatiezoekerij, want dat vind ik het soms wel en ook in deze.
En nu weer SLquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij sprong net weer aan op Alice... of misschien loop je ietsiepietsie achter...
IK loop achterquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij sprong net weer aan op Alice... of misschien loop je ietsiepietsie achter...
Insta lees ik de reacties niet eens en op X werd ik uitgemaakt voor boomer (ik ben van 69 en dus echt geen boomer) en op facebook wordt het ook allemaal heel persoonlijk. In die groepen zitten een paar heel heftige eng zelfs. Fok is wat dat betreft een verademing. Alhoewel ik het gevoel heb dat ook hier generatie X erover heen gaat. Vroegah was het hier veel scherper.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ook.
Daarom kom ik ook niet op instagram en x.
Op FB wel en ik had daar, op de vraag wie jij als winnaar ziet, Ronahi ingevuld. Als grapje.Maar ik kreeg alleen 2 duimpjes van mensen uit mijn vriendenkring. Geen haat enzo. Viel me best mee.
Eenschquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:29 schreef Snensie het volgende:
Ik weet niet of ik alles allemaal precies goed gezien heb hoor maar weet wel dat Ro en Do gisteren wat verdrietig waren. Ze hadden een gesprek waarin wat dingen gezegd zijn maar dat was niet de aard van het gesprek. Ik vond het wel een eerlijk gesprek en kreeg een beetje medelijden met de meiden. Ze hebben niemand vermoord ofzo maar zijn gewoon twee kwebbeltantes bij elkaar die veel van roddelen houden en andere mensen daarmee in een kwaad daglicht zetten. Maar meer dan dat is het ook niet. Niets menselijks is mij vreemd en ik kan hier ook wel fel uit de hoek komen. Ik benijd mensen wel die diplomatiek en tactisch dingen kunnen verwoorden. Ik hou mij verre van andere kanalen en sensatiezoekerij, want dat vind ik het soms wel en ook in deze.
Het is een mooie meid ook zonder al die troep erop. Waarschijnlijk zouden haar pukkels ook verdwijnen als die niet de hele dag onder een dikke laag troep zouden worden gestopt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:27 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje Alice zit echt lang d'r smoeltje te bewerken en die huid ziet er al niet uit...
Ja dat is rukkerdefluit... hoop niet dat het een voorteken is voor de hele dag..quote:
Dus wordt weer SL dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef Ireth het volgende:
Alarm!! Let the games begin! Allesbeslissende vrijstellings-game over 30 minuten!
Ik ben er bang voor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoop dat we 1 stream kunnen blijven zien
jaaaaa zoemer![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef Ireth het volgende:
Alarm!! Let the games begin! Allesbeslissende vrijstellings-game over 30 minuten!
Eigenlijk. In principe, is het niet de bedoeling/normaal dat als jij met je maatje een gesprek hebt over wat of wie je frustreert dat dat afgeluisterd, wat zeg ik, opgenomen met beeld en geluid wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:29 schreef Snensie het volgende:
Ja vind ik ook, ze heeft een mooi smoeltje... een dagje die huid laten ademen zou geen overbodige luxe zijn...quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef marky het volgende:
[..]
Het is een mooie meid ook zonder al die troep erop. Waarschijnlijk zouden haar pukkels ook verdwijnen als die niet de hele dag onder een dikkelaag troep zouden worden gestopt.
🤞quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gister was er wel langere tijd 1 stream nog
hoop vandaag ook
Gotver ben je net klaar met je smoel dicht smeren moet je 'n game doenquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef Ireth het volgende:
Over half uur game heeft BB gezegd..quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Alarm? Ik zie er twee rustig in de keuken afwassen en 1 in de badkamer aan zijn hygiëne werken.
En er zitten er ook nog aan de eettafel.
Aha. Ik heb het geluid meestal uit. Belgisch gelul, elektrische tandenborstels, föhn, door elkaar geleuter.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Over half uur game heeft BB gezegd..
Hopeloos.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sstt... breng ze nou niet op ideeën!
Maar dan is de vraag... wie is dan oprecht? De geen die het ook in het huis doet of de geen die alleen sociaal wenselijk gedrag vertoont. Ik ben Chiara en Jolien van vorig jaar niet vergeten. Die zeiden veel ergere dingen maar kon het toch ook wel waarderen dat ze van hun hart geen moordkuil maakten. Ik blijf erbij die 4 op blauw spelen het echt niet anders dan die andere ze doen alleen niet zo schimmig en hebben er daarnaast nog lol bij.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eigenlijk. In principe, is het niet de bedoeling/normaal dat als jij met je maatje een gesprek hebt over wat of wie je frustreert dat dat afgeluisterd, wat zeg ik, opgenomen met beeld en geluid wordt.![]()
De situatie is sowieso niet natuurlijk.
Nee dat zowiezo. Zelf zou ik niet aan zoiets mee durven doen hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eigenlijk. In principe, is het niet de bedoeling/normaal dat als jij met je maatje een gesprek hebt over wat of wie je frustreert dat dat afgeluisterd, wat zeg ik, opgenomen met beeld en geluid wordt.![]()
De situatie is sowieso niet natuurlijk.
Nou dat vind ik ook nog wel meevallen, heb het idee dat er bij Roze meer lol is onderling (van wat ik dan zie tenminste en dat is uiteraard niet alles of 24/7)quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:45 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag... wie is dan oprecht? De geen die het ook in het huis doet of de geen die alleen sociaal wenselijk gedrag vertoont. Ik ben Chiara en Jolien van vorig jaar niet vergeten. Die zeiden veel ergere dingen maar kon het toch ook wel waarderen dat ze van hun hart geen moordkuil maakten. Ik blijf erbij die 4 op blauw spelen het echt niet anders dan die andere ze doen alkeen niet zo schimmig en hebven er daarnaast nog lol bij.
Imheb gister op Roze de qeeun in bed zien liggen die een soort audientie hield. Iedereen uit haar clubje mocht even langskomen met opmerkingen en ideeen.
Ashley is de enige deelnemer die ik niet kan uitstaan. Ik vind het een vals mens. Niet te vergelijken met Chiara en Jolien die van hun hart inderdaad geen moordkuil maakten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:45 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag... wie is dan oprecht? De geen die het ook in het huis doet of de geen die alleen sociaal wenselijk gedrag vertoont. Ik ben Chiara en Jolien van vorig jaar niet vergeten. Die zeiden veel ergere dingen maar kon het toch ook wel waarderen dat ze van hun hart geen moordkuil maakten. Ik blijf erbij die 4 op blauw spelen het echt niet anders dan die andere ze doen alkeen niet zo schimmig en hebven er daarnaast nog lol bij.
Imheb gister op Roze de qeeun in bed zien liggen die een soort audientie hield. Iedereen uit haar clubje mocht even langskomen met opmerkingen en ideeen.
Ja ik vind team blauw ook veel zwaarder op de hand waar veel geklaagd en gezeurd wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook nog wel meevallen, heb het idee dat er bij Roze meer lol is onderling (van wat ik dan zie tenminste en dat is uiteraard niet alles of 24/7)
Dacht dat het alleen diegene spelen die nog geen vrijstelling hebben of genomineerd zijn.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Alarm? Ik zie er twee rustig in de keuken afwassen en 1 in de badkamer aan zijn hygiëne werken.
En er zitten er ook nog aan de eettafel.
Kloptquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat het alleen diegene spelen die nog geen vrijstelling hebben of genomineerd zijn.....
Vals op een tactische manier.. en aartslui... en iedereen maar voor haar karretje spannen.. allemaal vliegen voor Ashley..quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ashley is de enige deelnemer die ik niet kan uitstaan. Ik vind het een vals mens. Niet te vergelijken met Chiara en Jolien die van hun hart inderdaad geen moordkuil maakten.
Ik weet dat als ik overschakel van het groene konkelhok naar blauw dat er op blauw altijd gelachen wordt. Zelfs toen Ronahi effe helemaal in een dip zat omdat ze bovenaan een lijst stond werd er uiteindelijk weer hard gelachen. Vergelijk ik dat met de situatie afgelopen avond op roze waren ze helemaal in mineur omdat Ty en Ro een vrijstelling hadden. Kom op het is een spel. Dat zie je op blauw gewoon echt veel minder.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook nog wel meevallen, heb het idee dat er bij Roze meer lol is onderling (van wat ik dan zie tenminste en dat is uiteraard niet alles of 24/7)
oooh, ik verstond, waarom zjn zijn ze weer zo blijquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:12 schreef Ireth het volgende:
Hoor ik Ro nu weer "maar waarom weer op mijhij???"![]()
Ah, Ro in topoverleg met mastermind dilano en de interne Dr. Phil in de badkamer
Ow dat kan ook... heb het volume gehalveerd staanquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:13 schreef Snoozey het volgende:
[..]
oooh, ik verstond, waarom zjn zijn ze weer zo blij
Wat ik zie is een groepje mensen (roze) dat 80% van de tijd de grootste lol heeft. Imitaties, geintjes uithalen, spelletjes verzinnen en spelen. Tegenover een groep die neerbuigend praat over anderen. Onwaarheden vertellen en bedreigingen uit.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ik weet dat als ik overschakel van het groene konkelhok naar blauw dat er op blauw altijd gelachen wordt. Zelfs toen Ronahi effe helemaal in een dip zat omdat ze bovenaan een lijst stond werd er uiteindelijk weer hard gelachen. Vergelijk ik dat met de situatie afgelopen avond op roze waren ze helemaal in mineur omdat Ty en Ro een vrijstelling hadden. Kom op het is een spel. Dat zie je op blauw gewoon echt veel minder.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:16 schreef Snoozey het volgende:
lijkt me wel logischer, want ze kunnen niet op haar meer deze week aangezien ze vrij is gesteld
Mag dat zwart op wit???quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Dilano met Ronahi in gesprek. Karen had tegen hem gezegd ik praat niet meer met jou want jij verteld alles door aan Ronahi. Dilano had toen gezegd ja maar ik ben goed met Ronahi.
Dilano heeft zich er toen uit kunnen praten met Karen.
Ronahi en Sabeau kunnen niet wat Dilano doet zeggen ze. Zo tactisch en met iedereen praten.
Ronahi zegt over niks meer te praten want alles wat ze zegt wordt niet goed begrepen. Sabeau zegt dat ligt er aan aan wie je het verteld maar Ronahi zegt nee nee ik ga niet meer praten. Ik zeg niks meer.
hier mis je het stukje dat hij heeft gezegd niet alles door te vertellen. hij heeft wel gezegd goed te zijn met haar ja, maar niets over de dingen zegtquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Dilano met Ronahi in gesprek. Karen had tegen hem gezegd ik praat niet meer met jou want jij verteld alles door aan Ronahi. Dilano had toen gezegd ja maar ik ben goed met Ronahi.
Ik zeg ook de hele tijd tom & jerryquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:02 schreef Ireth het volgende:
Dori & Randy, Ash & El en Tom & Jerry Jimmy naar de gameroom!
Neee tis niet waar...quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
GROOT NIEUWS🚨: Zaterdag 13 april is de finale van Big Brother 2024!🤩
Zojuist geplaatst door BB
🤣quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:30 schreef Ireth het volgende:
MeneerRonahi heeft haar nog nooit zonder hem in een andere omgeving gezien...
Eehhmm... mijn man ook niet, die neem ik ook niet mee naar mijn werk ofzo??
Mod Edit Ronahi en Sabeau zetten wimpers, Dilano zuigt de badkamer intensief.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:33 schreef ammartje het volgende:
[..]
Echt he, het maakt het meetikken een stuk minder leuk, omdat er steeds een tegenreactie op komt. Het enige wat ik dan kan doen is meehelpen, als het op stemmen aankomt, die zooi eruit te krijgen. Misschien dat het hier dan ook wat relaxter gaat. Ronahi en Sabeau zetten wimpers, Dilano zuigtabletten de badkamer intensief.
@Dutchgirl23 verteld hoe zij het ziet, een mening dus. Dat kan je niet afdoen als totale onzin omdat jij het schijnbaar anders ziet.quote:
Ook toch iets met lange slangen wat maar op een manier kon...quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
In voorgaande BB moesten ze ook wel eens in het huis een challenge doen.
Zoals allemaal samen die lange baan aanleggen waar een knikker doorheen moest.
Geweldig was dat.
En soms was de knikker kwijt.![]()
Danny ook.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Dilano en Jimmy spelen dubbel spel.
Met dubbel spel ga je BB niet winnen.
Is het van Danny niet gewoon met iedereen prettig om willen gaan?quote:
ja is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is het van Danny niet gewoon met iedereen prettig om willen gaan?
Dilano en Jimmy doen het expres. Als tactiek om ver te komen.
stream?? SC ???quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Dat van die begreigingen is onzin en uit het verband gerukt. Als je dat soort beschuldigingen uit moet je dat onderbouwen met feiten niet met uit het verband gerukte opnames van X.
Danny is slim hoor net een naaktslak je ziet hem haast niet maar laat wel een spoor achter.....Nee grapje maar hij praat met beide en hoopt zo heel ver te komen stilletjes....daarom ook zo teleurgesteld dat hij genomineerd is. Had geen idee ervan dat hem dit kon gebeuren.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is het van Danny niet gewoon met iedereen prettig om willen gaan?
Dilano en Jimmy doen het expres. Als tactiek om ver te komen.
JIj hoeft hier geen users aan te spreken over wat ze wel of niet postenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Dat van die begreigingen is onzin en uit het verband gerukt. Als je dat soort beschuldigingen uit moet je dat onderbouwen met feiten niet met uit het verband gerukte opnames van X.
Danny is alleen maar bezig met niet genomineerd willen worden. Hij wil zelf niet eens nomineren. Jaagt op vrijstellingen. Redelijk laf vindt ik dat.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:45 schreef Rhosyn het volgende: [..] Is het van Danny niet gewoon met iedereen prettig om willen gaan? Dilano en Jimmy doen het expres. Als tactiek om ver te komen.
Het probleem blijft dat ze ons eigenlijk niets willen laten zien, maar uit gesprekken met de bewoners weten we de resultaten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
Nieuw spel voor de 3 teams die nog moeten strijden voor vrijstelling.
Je voelt de stress in de lucht - ze staan te wachten voor de deur van de gameroom
Ik kijk de uitzendingen ook niet meer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het probleem blijft dat ze ons eigenlijk niets willen laten zien, maar uit gesprekken met de bewoners weten we de resultaten.
Wij mogen de momenten zien dat ze zich een beetje vervelen.
Hij is alleen een beetje spontaan bij het raden van computer/internet spelletjes en weet alle namen haast....Dan is hij even in zijn element.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Dilano steeds meer tegenvallen, die jongen lijkt weinig humor te hebben en spontaniteit is ook lastig.
Zou helpen als er wat meer emotie in zijn manier van spreken zat. Lijkt op een AI chatbot.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Dilano steeds meer tegenvallen, die jongen lijkt weinig humor te hebben en spontaniteit is ook lastig.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik kijk de uitzendingen ook niet meer.![]()
Resultaat is toch al bekend.
quote:
ja hier ook zoquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou blijven kijken, de streams staan aan, maar voornamelijk op de achtergrond.
Dat ja, maar lijkt ook elke zin op een goudschaal te wegen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zou helpen als er wat meer emotie in zijn manier van spreken zat. Lijkt op een AI chatbot.
Nee het brood, elke dagquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:10 schreef Snoozey het volgende:
ik zie geen vaderfiguur in danny. rohan wel
maar wat doet hij dan als vader, het vlees op zondag snijden?
Levend behangquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou blijven kijken, de streams staan aan, maar voornamelijk op de achtergrond.
Echt? Ik heb een stukje gemist. Dacht/hoopte dat ze gewoon niet gewonnen hadden, maar dat er nog steeds een kans is bij een volgend spel waar de laatste 2 koppels dan moeten strijdenquote:
Ik hoorde Sabeau dat ook zeggen, maar Alice dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: ik denk niet dat jullie met 6 op de bank gaan zitten
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Yes Ashley vrijstelling !
Alice dan ook toch ?
hioe bedoeld ze dat hahaquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:27 schreef Snoozey het volgende:
saba: zie je nou hoe valwassen we zijn
Nou nou, ik kon toch een zuur ondertoontje bespeuren...quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:27 schreef Snoozey het volgende:
saba: zie je nou hoe valwassen we zijn
Maar Dyl zei: wordt morgen pas zeker.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als dit het laatste spel was zijn randy en do ook genomineerd
dus ze mochten niet blij zijn ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou nou, ik kon toch een zuur ondertoontje bespeuren...
Dat is gunstig voor iedereen die op de bank nu komtquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:29 schreef Frummelie het volgende:
Dat Alice en Ashley vertonen gewonnen hebben kan gunstig zijn voor den Danny...
Dyl lult uit ze nekquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar Dyl zei: wordt morgen pas zeker.
Dus ik denk dat er morgne nog een laatste spel is tussen DoRa en Tom/Jim
Toch?
Denk Randy dan..quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Randy of Jimmy de lul zaterdag
Verrassend ook
Haha ja weet ik... maar ik wil gewoon den Danny niet kwijt...quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is gunstig voor iedereen die op de bank nu komt
Dat kan, dan zijn er tijdens de live uitzending snel 4 veilig, waarna het tussen de 2 overgeblevenen zal gaan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: ik denk niet dat jullie met 6 op de bank gaan zitten
Dat is dan een duo teveel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als dit het laatste spel was zijn randy en do ook genomineerd
Ik hoop eigenlijk op 2 naar huis.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan, dan zijn er tijdens de live uitzending snel 4 veilig, waarna het tussen de 2 overgeblevenen zal gaan.
Er kan natuurlijk nog iets veranderen, maar dat weten we morgen als de nominaties definitief zijn.
Nog 1 game dan??quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Spelletje met balletjes en rennen?
Randy vindt het niet erg. Zegt ik moet het accepteren.
Lijkt er vanuit te gaan dat er 6 genomineerden zijn nu.
Nee hij mag van mij wel lang blijven. Al is het als beeldvullingquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja weet ik... maar ik wil gewoon den Danny niet kwijt...
Ja lijkt me ook, op donderdag nooit games alleen de reveal van de genomineerde.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het was de laatste game staat op insta van BB
tom jimmyquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou, dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren.....en welke zes dan Do Randy en Tom en Jimmy Danny en wie nog meer dan??quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
En randy meenemenquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:35 schreef Lrod01 het volgende:
Goed nieuws. Kan Do lekker wieberen aankomende zaterdag
Ja je zou zeggen Tom en Jimmy..Maar ik denk dat ze ook Danny en Glenn wel zou willen reddenquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien krijgt Karen nog een rol. Een duo van de bank halen.
Dan weet ik wie ze van de bank haalt.
Lad hier boven net dat bb op hun insta heeft gezet dat dit het laatste spel zou zijn?quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Ashley en Alice hebben nu een vrijstelling gewonnen. Dat betekent niet dat de anderen automatisch genomineerd zijn: misschien is er later vandaag of morgen nog wel een spel.
De nominaties worden pas morgen bekend gemaakt.
Ja, dit is niks voor haar het is al zo'n zenuwpees.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja je zou zeggen Tom en Jimmy..Maar ik denk dat ze ook Danny en Glenn wel zou willen redden
Waar staat dat dan? Zag niks staan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Kan ik niks over terug vinden op instaquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lad hier boven net dat bb op hun insta heeft gezet dat dit het laatste spel zou zijn?
Ik vindt het niks om tussen zes man te moeten kiezen.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
Als Glenn, Danny, Randy, Doriana, Tom en Jimmy genomineerd zijn dan gaan er misschien wel 2 uit zaterdag.
Lijkt me ook niet dat ze al zoiets plaatsen/zeggen (spoiler voor tv-kijker?)quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kan ik niks over terug vinden op insta
ahaaquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Trekt toch echt alle energie uit je.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
SABOO jij mag hier ook zijn tegen Randy weer pfff
Moeilijk als er vier zijn.....wie wordt nog vrijgesteld Jimmy en Tom of Danny en Glenn moeilijk moeilijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:39 schreef rinardo het volgende:
BB zei 𝐃𝐞 𝐚𝐥𝐥𝐞𝐬𝐛𝐞𝐬𝐥𝐢𝐬𝐬𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐥𝐥𝐞𝐧𝐠𝐞...
Het allesbeslissende spel is gespeeld, Ashley en Alice wonnen
Vrijgesteld zijn nu:
• Karen
• Dylano & Sabeau
• Rohani & Tyron
• Ashley & Alice
Genomineerd zijn nu :
• Danny & Glenn
• Jimmy & Tom
• Doriana & Randy
Onzin, die weten net zoveel als wij. Gewoon afwachten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:39 schreef Harry het volgende:
Volgens spoilers.bigbrother, via Instagram, komen er 4 genomineerden.
Kan ik niks over terug vinden op instaquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lad hier boven net dat bb op hun insta heeft gezet dat dit het laatste spel zou zijn?
De enige bekende genomineerden zijn op dit moment Danny & Glenn. De overige officiele nominaties worden pas morgen bekendgemaakt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:39 schreef rinardo het volgende:
BB zei 𝐃𝐞 𝐚𝐥𝐥𝐞𝐬𝐛𝐞𝐬𝐥𝐢𝐬𝐬𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐥𝐥𝐞𝐧𝐠𝐞...
Het allesbeslissende spel is gespeeld, Ashley en Alice wonnen
Vrijgesteld zijn nu:
• Karen
• Dylano & Sabeau
• Rohani & Tyron
• Ashley & Alice
Genomineerd zijn nu :
• Danny & Glenn
• Jimmy & Tom
• Doriana & Randy
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
[..]
De enige bekende genomineerden zijn op dit moment Danny & Glenn. De overige officiele nominaties worden pas morgen bekendgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |