Ja dat is rukkerdefluit... hoop niet dat het een voorteken is voor de hele dag..quote:
Dus wordt weer SL dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef Ireth het volgende:
Alarm!! Let the games begin! Allesbeslissende vrijstellings-game over 30 minuten!
Ik ben er bang voor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoop dat we 1 stream kunnen blijven zien
jaaaaa zoemer![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef Ireth het volgende:
Alarm!! Let the games begin! Allesbeslissende vrijstellings-game over 30 minuten!
Eigenlijk. In principe, is het niet de bedoeling/normaal dat als jij met je maatje een gesprek hebt over wat of wie je frustreert dat dat afgeluisterd, wat zeg ik, opgenomen met beeld en geluid wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:29 schreef Snensie het volgende:
Goedemorgen. Zo er zijn hier alweer discussies gaande.
Ik weet niet of ik alles allemaal precies goed gezien heb hoor maar weet wel dat Ro en Do gisteren wat verdrietig waren. Ze hadden een gesprek waarin wat dingen gezegd zijn maar dat was niet de aard van het gesprek. Ik vond het wel een eerlijk gesprek en kreeg een beetje medelijden met de meiden. Ze hebben niemand vermoord ofzo maar zijn gewoon twee kwebbeltantes bij elkaar die veel van roddelen houden en andere mensen daarmee in een kwaad daglicht zetten. Maar meer dan dat is het ook niet. Niets menselijks is mij vreemd en ik kan hier ook wel fel uit de hoek komen. Ik benijd mensen wel die diplomatiek en tactisch dingen kunnen verwoorden. Ik hou mij verre van andere kanalen en sensatiezoekerij, want dat vind ik het soms wel en ook in deze.
Ja vind ik ook, ze heeft een mooi smoeltje... een dagje die huid laten ademen zou geen overbodige luxe zijn...quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef marky het volgende:
[..]
Het is een mooie meid ook zonder al die troep erop. Waarschijnlijk zouden haar pukkels ook verdwijnen als die niet de hele dag onder een dikkelaag troep zouden worden gestopt.
🤞quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gister was er wel langere tijd 1 stream nog
hoop vandaag ook
Gotver ben je net klaar met je smoel dicht smeren moet je 'n game doenquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef Ireth het volgende:
Over half uur game heeft BB gezegd..quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Alarm? Ik zie er twee rustig in de keuken afwassen en 1 in de badkamer aan zijn hygiëne werken.
En er zitten er ook nog aan de eettafel.
Aha. Ik heb het geluid meestal uit. Belgisch gelul, elektrische tandenborstels, föhn, door elkaar geleuter.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Over half uur game heeft BB gezegd..
Hopeloos.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sstt... breng ze nou niet op ideeën!
Maar dan is de vraag... wie is dan oprecht? De geen die het ook in het huis doet of de geen die alleen sociaal wenselijk gedrag vertoont. Ik ben Chiara en Jolien van vorig jaar niet vergeten. Die zeiden veel ergere dingen maar kon het toch ook wel waarderen dat ze van hun hart geen moordkuil maakten. Ik blijf erbij die 4 op blauw spelen het echt niet anders dan die andere ze doen alleen niet zo schimmig en hebben er daarnaast nog lol bij.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eigenlijk. In principe, is het niet de bedoeling/normaal dat als jij met je maatje een gesprek hebt over wat of wie je frustreert dat dat afgeluisterd, wat zeg ik, opgenomen met beeld en geluid wordt.![]()
De situatie is sowieso niet natuurlijk.
Nee dat zowiezo. Zelf zou ik niet aan zoiets mee durven doen hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eigenlijk. In principe, is het niet de bedoeling/normaal dat als jij met je maatje een gesprek hebt over wat of wie je frustreert dat dat afgeluisterd, wat zeg ik, opgenomen met beeld en geluid wordt.![]()
De situatie is sowieso niet natuurlijk.
Nou dat vind ik ook nog wel meevallen, heb het idee dat er bij Roze meer lol is onderling (van wat ik dan zie tenminste en dat is uiteraard niet alles of 24/7)quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:45 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag... wie is dan oprecht? De geen die het ook in het huis doet of de geen die alleen sociaal wenselijk gedrag vertoont. Ik ben Chiara en Jolien van vorig jaar niet vergeten. Die zeiden veel ergere dingen maar kon het toch ook wel waarderen dat ze van hun hart geen moordkuil maakten. Ik blijf erbij die 4 op blauw spelen het echt niet anders dan die andere ze doen alkeen niet zo schimmig en hebven er daarnaast nog lol bij.
Imheb gister op Roze de qeeun in bed zien liggen die een soort audientie hield. Iedereen uit haar clubje mocht even langskomen met opmerkingen en ideeen.
Ashley is de enige deelnemer die ik niet kan uitstaan. Ik vind het een vals mens. Niet te vergelijken met Chiara en Jolien die van hun hart inderdaad geen moordkuil maakten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:45 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag... wie is dan oprecht? De geen die het ook in het huis doet of de geen die alleen sociaal wenselijk gedrag vertoont. Ik ben Chiara en Jolien van vorig jaar niet vergeten. Die zeiden veel ergere dingen maar kon het toch ook wel waarderen dat ze van hun hart geen moordkuil maakten. Ik blijf erbij die 4 op blauw spelen het echt niet anders dan die andere ze doen alkeen niet zo schimmig en hebven er daarnaast nog lol bij.
Imheb gister op Roze de qeeun in bed zien liggen die een soort audientie hield. Iedereen uit haar clubje mocht even langskomen met opmerkingen en ideeen.
Ja ik vind team blauw ook veel zwaarder op de hand waar veel geklaagd en gezeurd wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook nog wel meevallen, heb het idee dat er bij Roze meer lol is onderling (van wat ik dan zie tenminste en dat is uiteraard niet alles of 24/7)
Dacht dat het alleen diegene spelen die nog geen vrijstelling hebben of genomineerd zijn.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Alarm? Ik zie er twee rustig in de keuken afwassen en 1 in de badkamer aan zijn hygiëne werken.
En er zitten er ook nog aan de eettafel.
Kloptquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat het alleen diegene spelen die nog geen vrijstelling hebben of genomineerd zijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |