klopt. Haar frustraties naar Tom zitten hoog terwijl hij niets verkeerd doet. Begrijp het ook niet. Andere spreken haar ook niet tegen waardoor ze niet inziet dat Tom niets verkeerd zegt of doet. Ze gaat er ook van uit dat haar familie eveneens zo over Tom zal denken vandaar die niet zo correcte uitspraak. Ze mag daar van mij zeker over aangesproken worden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Toch is het nogal een uitspraak..en het is een mooi verpakte dreiging naar Tom, maar ze zet ook der eigen man en broer neer als geweldadige personen
hm? ik heb 2sl's?quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:27 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje Alice zit echt lang d'r smoeltje te bewerken en die huid ziet er al niet uit...
Stream loopt achterquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op 1 nu make up en föhn sessies...
Hij sprong net weer aan op Alice... of misschien loop je ietsiepietsie achter...quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:29 schreef Snensie het volgende:
Goedemorgen. Zo er zijn hier alweer discussies gaande.
Ik weet niet of ik alles allemaal precies goed gezien heb hoor maar weet wel dat Ro en Do gisteren wat verdrietig waren. Ze hadden een gesprek waarin wat dingen gezegd zijn maar dat was niet de aard van het gesprek. Ik vond het wel een eerlijk gesprek en kreeg een beetje medelijden met de meiden. Ze hebben niemand vermoord ofzo maar zijn gewoon twee kwebbeltantes bij elkaar die veel van roddelen houden en andere mensen daarmee in een kwaad daglicht zetten. Maar meer dan dat is het ook niet. Niets menselijks is mij vreemd en ik kan hier ook wel fel uit de hoek komen. Ik benijd mensen wel die diplomatiek en tactisch dingen kunnen verwoorden. Ik hou mij verre van andere kanalen en sensatiezoekerij, want dat vind ik het soms wel en ook in deze.
En nu weer SLquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij sprong net weer aan op Alice... of misschien loop je ietsiepietsie achter...
IK loop achterquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij sprong net weer aan op Alice... of misschien loop je ietsiepietsie achter...
Insta lees ik de reacties niet eens en op X werd ik uitgemaakt voor boomer (ik ben van 69 en dus echt geen boomer) en op facebook wordt het ook allemaal heel persoonlijk. In die groepen zitten een paar heel heftige eng zelfs. Fok is wat dat betreft een verademing. Alhoewel ik het gevoel heb dat ook hier generatie X erover heen gaat. Vroegah was het hier veel scherper.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ook.
Daarom kom ik ook niet op instagram en x.
Op FB wel en ik had daar, op de vraag wie jij als winnaar ziet, Ronahi ingevuld. Als grapje.Maar ik kreeg alleen 2 duimpjes van mensen uit mijn vriendenkring. Geen haat enzo. Viel me best mee.
Eenschquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:29 schreef Snensie het volgende:
Goedemorgen. Zo er zijn hier alweer discussies gaande.
Ik weet niet of ik alles allemaal precies goed gezien heb hoor maar weet wel dat Ro en Do gisteren wat verdrietig waren. Ze hadden een gesprek waarin wat dingen gezegd zijn maar dat was niet de aard van het gesprek. Ik vond het wel een eerlijk gesprek en kreeg een beetje medelijden met de meiden. Ze hebben niemand vermoord ofzo maar zijn gewoon twee kwebbeltantes bij elkaar die veel van roddelen houden en andere mensen daarmee in een kwaad daglicht zetten. Maar meer dan dat is het ook niet. Niets menselijks is mij vreemd en ik kan hier ook wel fel uit de hoek komen. Ik benijd mensen wel die diplomatiek en tactisch dingen kunnen verwoorden. Ik hou mij verre van andere kanalen en sensatiezoekerij, want dat vind ik het soms wel en ook in deze.
Het is een mooie meid ook zonder al die troep erop. Waarschijnlijk zouden haar pukkels ook verdwijnen als die niet de hele dag onder een dikke laag troep zouden worden gestopt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:27 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje Alice zit echt lang d'r smoeltje te bewerken en die huid ziet er al niet uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |