quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens mij een stijltang met ingebouwde zonnebank.
Dat kan maar vind je het niet veel eenrichtings verkeer......quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:54 schreef greysbones het volgende:
En het is niet de eerste keer dat do en ro vreemde uitspraken doen
Gaat dit over dat boksverhaal?quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:57 schreef Ace90ace het volgende:
Ik keur niet goed wat Randy of Ronahi zeggen. Maar het vele klagen van de kijker hierover vooral op Twitter en Facebook zal er voor zorgen dat op de duur er geen livestream meer zal zijn.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens mij een stijltang met ingebouwde zonnebank.
Moet er iets tegenover staan dan? Dat 't eenrichtingsverkeer is zien we ook terug in de polls van alle kijkers, misschien zegt dat iets?quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan maar vind je het niet veel eenrichtings verkeer......
Ik ben niet creepy!quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:30 schreef Rhosyn het volgende:
Kijken naar slapende mensen is creepy.
Ik kan er niks aan veranderen dat ro vaak uitspraken doet die net niet kunnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan maar vind je het niet veel eenrichtings verkeer......
Ja, ik keur het niet goed die uitspraak. Heb ook niets met dat groepje van Ronahi en mogen er van mij ook uit. Maar ze leven daar in een bubbel. Jimmy verteld dienen tegen Dilano over Ashley. Hij vergroot dit weer uit tegen Ronahi. Dan is er ook de irritatie naar Tom. En dan zien ze dat vliegtuig voor Tom en dat Ashley keer op keer terug komt. Ze begrijpen het niet, ze zijn gefrustreerd en dan doe je al eens uitspraken die niet ok zijn.quote:
Heb t fragment niet gezien dus geen idee. Denk wel dat de nuance is dat ze hopen op iets waar ze geen invloed op hebben (spelbepaling). Bij Ronahi vond ik 't meer ophitsen van iets waar ze wel invloed op heeft.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:04 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Ja, ik keur het niet goed die uitspraak. Heb ook niets met dat groepje van Ronahi en mogen er van mij ook uit. Maar ze leven daar in een bubbel. Jimmy verteld dienen tegen Dilano over Ashley. Hij vergroot dit weer uit tegen Ronahi. Dan is er ook de irritatie naar Tom. En dan zien ze dat vliegtuig voor Tom en dat Ashley keer op keer terug komt. Ze begrijpen het niet, ze zijn gefrustreerd en dan doe je al eens uitspraken die niet ok zijn.
Doriana vraagt toch en tom je mag tom niet toch... wat er ook vooraf gezegd is , wat ze na doriana haar vraag, zegt is rohani der antwoord, en die vind ik nie niks...quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waar knip je.......wie weet wat ervoor gezegd is of erna.....sommige zitten gewoon te wachten om slechte dingen neer te zetten en misschien totaal uit hun context....Alleen maar om de boel op te ruien.
Doriana vraagt toch en tom je mag tom niet toch... wat er ook vooraf gezegd is , wat ze na doriana haar vraag, zegt is rohani der antwoord, en die vind ik nie niks...quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waar knip je.......wie weet wat ervoor gezegd is of erna.....sommige zitten gewoon te wachten om slechte dingen neer te zetten en misschien totaal uit hun context....Alleen maar om de boel op te ruien.
En om nou te zeggen dat ding doet iets...quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje dat apparaat van Doriana, ik krijg al pijn in m'n arm als ik er maar kijk... wat een ding joh..
Toch is het nogal een uitspraak..en het is een mooi verpakte dreiging naar Tom, maar ze zet ook der eigen man en broer neer als geweldadige personenquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:04 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Ja, ik keur het niet goed die uitspraak. Heb ook niets met dat groepje van Ronahi en mogen er van mij ook uit. Maar ze leven daar in een bubbel. Jimmy verteld dienen tegen Dilano over Ashley. Hij vergroot dit weer uit tegen Ronahi. Dan is er ook de irritatie naar Tom. En dan zien ze dat vliegtuig voor Tom en dat Ashley keer op keer terug komt. Ze begrijpen het niet, ze zijn gefrustreerd en dan doe je al eens uitspraken die niet ok zijn.
En klein golfje... meer niet..quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Doriana vraagt toch en tom je mag tom niet toch... wat er ook vooraf gezegd is , wat ze na doriana haar vraag, zegt is rohani der antwoord, en die vind ik nie niks...
[..]
En om nou te zeggen dat ding doet iets...
Ja sorry me mobiel doet weer vreemd..quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En klein golfje... meer niet..
Nee, maar weet zeker dat het gewoon uitspraken zijn en dat het geen gouden kooi is waar werkelijk die dingen gebeurde..quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan veranderen dat ro vaak uitspraken doet die net niet kunnen
Om dit soort uitspraken werd kiara vorig jaar de grond ingeboordquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar weet zeker dat het gewoon uitspraken zijn en dat het geen gouden kooi is waar werkelijk die dingen gebeurde..
Om je frustratie kwijt te raken.
En wat gebeurt er hier......quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Om dit soort uitspraken werd kiara vorig jaar de grond ingeboord
Heb het verleden keer niet tot het eind gevolgd.....vond er niks aan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
In vergelijking met vorig jaar is men nu nog lief hoor, ook hier
Ik vind het best raar , ook al is het als grappig bedoeld dat je wil boxen zonder helm en iemands z'n piercings eruit wil slaan en dat het een bloedbad wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:43 schreef marky het volgende:
[..]
Alles uit het verband rukken. Ze mogen natuurlijk niets grappend zeggen.
Oooh dat heb ik ook zo vaak...quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja sorry me mobiel doet weer vreemd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |