Mogge Fritsie...quote:Op woensdag 21 februari 2024 06:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
De veldwachter is er weer vroeg bij,
[ afbeelding ]
Is Randy ook genomineerd dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 06:51 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoop ook dat Danny blijft en Randy gaat thuis maar op zijn eigen bank verder met liggen
Saai figuur voegt weinig toe behalve dubbelspel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 06:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Fritsie...![]()
Zo hejj, die is lekker vroeg... kan zeker niet meer slapen vanwege z'n nominatie... ik ben benieuwd wie daar bij gaan komen vandaag.... wat mij betreft Doriana en Randy... den Danny mag nog even blijven.
Ik zag een filmpje op X waar de 4 nog even aan t babbelen waren.quote:
Lijkt er wel opquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ligt er nu een badjas tussen sabeau en dilano tussen.
Zo dat is pittig om te zeggen van ze. Ook als het een geintje was, zeg je zulke dingen nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje op X waar de 4 nog even aan t babbelen waren.
Randy en Ty hopen op een game waarbij ze mogen boxen zonder helm en dan die piercings eruit t wordt een bloedbad.
Ze zijn zo lief
Alles uit het verband rukken. Ze mogen natuurlijk niets grappend zeggen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Randy en Ty hopen op een game waarbij ze mogen boxen zonder helm en dan die piercings eruit t wordt een bloedbad.
Ze zijn zo lief
Jongens van de straat.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo dat is pittig om te zeggen van ze. Ook als het een geintje was, zeg je zulke dingen niet
Denk het welquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ligt er nu een badjas tussen sabeau en dilano tussen.
Niet alleen vooruit helpen andere in kwaad daglicht zetten ook natuurlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:33 schreef Rhosyn het volgende:
Terug lezen doe ik niet meer.
Cossen vol met pogingen een favoriet vooruit te helpen met haat tegen hun opponenten.
![]()
Slapende mensen en gesnurk. Ik kom over een uur wel weer terug.
Omg dat handje van Dilano....quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk het wel
[ afbeelding ]
Vannacht nog niet (00:13), zie gifje @:Schakeltopia
[ afbeelding ]
Ja had ik ook gelezen moet toch een waarschuwing voor komenquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:15 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze zijn zo lief
Ow zucht. Randy zit zelf ook onder de piercings. Het ging ook over hemzelf.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja had ik ook gelezen moet toch een waarschuwing voor komen
Goedemorgen
Ik vind dit dus echt een kwalijke zaak... ik heb niks met het groepje Ronahi.. maar om dit soort neer te plempen en het dan hebben over bedreigingen gaat me te ver... dingen worden totaal uit z'n verband gerukt.. ook hier worden er dingen uit z'n verband gerukt.. tegenover het groepje Ronahi... beide kampen flikken hetzelfde... de 1 is niet beter dan de ander omdat het toevallig je favoriet betreft.. beetje jammer en ook triest voor familie ed... het is niet meer dan de boel kwaadwillig ophitsen...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Was dit al gepost?
[x]https://twitter.com/DeBlubberman/status/1760030353081725223[/x]
Ja ook.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:44 schreef marky het volgende:
[..]
Niet alleen vooruit helpen andere in kwaad daglicht zetten ook natuurlijk.
Het is niet mijn tweet, en er zit een filmpje met geluid bij waardoor iedereen zelf kan oordelen toch? Ze hypen elkaar heel erg op imhoquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt een kwalijke zaak... ik heb niks met het groepje Ronahi.. maar om dit soort neer te plempen en het dan hebben over bedreigingen gaat me te ver... dingen worden totaal uit z'n verband gerukt.. ook hier worden er dingen uit z'n verband gerukt.. tegenover het groepje Ronahi... beide kampen flikken hetzelfde... de 1 is niet beter dan de ander omdat het toevallig je favoriet betreft.. beetje jammer en ook triest voor familie ed...
Ik zeg toch ook niet dat het jouw tweet is... tuurlijk mag iedereen zelf oordelen... dat doe ik ook... ik vind dit soort filmpjes triest thats allquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:31 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Het is niet mijn tweet, en er zit een filmpje met geluid bij waardoor iedereen zelf kan oordelen toch? Ze hypen elkaar heel erg op imho
Vooral bij X......nooit leuke berichten alleen nare volgens mij.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:31 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Het is niet mijn tweet, en er zit een filmpje met geluid bij waardoor iedereen zelf kan oordelen toch? Ze hypen elkaar heel erg op imho
Het is een zielige poging deelnemers onderuit te halen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het jouw tweet is... tuurlijk mag iedereen zelf oordelen... dat doe ik ook... ik vind dit soort filmpjes triest thats all
Juist precies..quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is een zielige poging deelnemers onderuit te halen.
Het is een filmpje wat opgenomen is over wat er gebeurt in het huis, hoe is dat een poging om deelnemers onderuit te halen? Ze zeggen het toch zelf? Ik snap de ophef niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is een zielige poging deelnemers onderuit te halen.
Waar was jij al die tijdquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:31 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Rohani kan dat ook snijden met haar scherpe tong.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:47 schreef Frummelie het volgende:
En de grote broodsnijder weer aant werk... daarom mag den Danny niet weg, wie moet dan het brood snijden...
Wat ne sukkel tochquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk het wel
[ afbeelding ]
Vannacht nog niet (00:13), zie gifje @:Schakeltopia
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rohani kan dat ook snijden met haar scherpe tong.
I'm baaaaaaahaaaaaaackquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar was jij al die tijd![]()
Ik vind het niet erg sympathiek overkomen wat ro Ro uitkraamt
quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:49 schreef s1lverz het volgende:
[..]
I'm baaaaaaahaaaaaaackik heb bijna alle cos gelezen, ben nu redelijk bij om mee te kunnen reageren
Maar waar knip je.......wie weet wat ervoor gezegd is of erna.....sommige zitten gewoon te wachten om slechte dingen neer te zetten en misschien totaal uit hun context....Alleen maar om de boel op te ruien.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:44 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Het is een filmpje wat opgenomen is over wat er gebeurt in het huis, hoe is dat een poging om deelnemers onderuit te halen? Ze zeggen het toch zelf? Ik snap de ophef niet.
Het is een deel uit een gesprek dat do en ro in de badkamerquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waar knip je.......wie weet wat ervoor gezegd is of erna.....sommige zitten gewoon te wachten om slechte dingen neer te zetten en misschien totaal uit hun context....Alleen maar om de boel op te ruien.
Dat dus.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waar knip je.......wie weet wat ervoor gezegd is of erna.....sommige zitten gewoon te wachten om slechte dingen neer te zetten en misschien totaal uit hun context....Alleen maar om de boel op te ruien.
Volgens mij een stijltang met ingebouwde zonnebank.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje dat apparaat van Doriana, ik krijg al pijn arm als ik er maar kijk... wat een ding joh..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |