Vals op een tactische manier.. en aartslui... en iedereen maar voor haar karretje spannen.. allemaal vliegen voor Ashley..quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ashley is de enige deelnemer die ik niet kan uitstaan. Ik vind het een vals mens. Niet te vergelijken met Chiara en Jolien die van hun hart inderdaad geen moordkuil maakten.
Ik weet dat als ik overschakel van het groene konkelhok naar blauw dat er op blauw altijd gelachen wordt. Zelfs toen Ronahi effe helemaal in een dip zat omdat ze bovenaan een lijst stond werd er uiteindelijk weer hard gelachen. Vergelijk ik dat met de situatie afgelopen avond op roze waren ze helemaal in mineur omdat Ty en Ro een vrijstelling hadden. Kom op het is een spel. Dat zie je op blauw gewoon echt veel minder.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook nog wel meevallen, heb het idee dat er bij Roze meer lol is onderling (van wat ik dan zie tenminste en dat is uiteraard niet alles of 24/7)
oooh, ik verstond, waarom zjn zijn ze weer zo blijquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:12 schreef Ireth het volgende:
Hoor ik Ro nu weer "maar waarom weer op mijhij???"![]()
Ah, Ro in topoverleg met mastermind dilano en de interne Dr. Phil in de badkamer
Ow dat kan ook... heb het volume gehalveerd staanquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:13 schreef Snoozey het volgende:
[..]
oooh, ik verstond, waarom zjn zijn ze weer zo blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |