Zou helpen als er wat meer emotie in zijn manier van spreken zat. Lijkt op een AI chatbot.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Dilano steeds meer tegenvallen, die jongen lijkt weinig humor te hebben en spontaniteit is ook lastig.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik kijk de uitzendingen ook niet meer.![]()
Resultaat is toch al bekend.
quote:
ja hier ook zoquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou blijven kijken, de streams staan aan, maar voornamelijk op de achtergrond.
Dat ja, maar lijkt ook elke zin op een goudschaal te wegen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zou helpen als er wat meer emotie in zijn manier van spreken zat. Lijkt op een AI chatbot.
Nee het brood, elke dagquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:10 schreef Snoozey het volgende:
ik zie geen vaderfiguur in danny. rohan wel
maar wat doet hij dan als vader, het vlees op zondag snijden?
Levend behangquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou blijven kijken, de streams staan aan, maar voornamelijk op de achtergrond.
Echt? Ik heb een stukje gemist. Dacht/hoopte dat ze gewoon niet gewonnen hadden, maar dat er nog steeds een kans is bij een volgend spel waar de laatste 2 koppels dan moeten strijdenquote:
Ik hoorde Sabeau dat ook zeggen, maar Alice dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: ik denk niet dat jullie met 6 op de bank gaan zitten
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Yes Ashley vrijstelling !
Alice dan ook toch ?
hioe bedoeld ze dat hahaquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:27 schreef Snoozey het volgende:
saba: zie je nou hoe valwassen we zijn
Nou nou, ik kon toch een zuur ondertoontje bespeuren...quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:27 schreef Snoozey het volgende:
saba: zie je nou hoe valwassen we zijn
Maar Dyl zei: wordt morgen pas zeker.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als dit het laatste spel was zijn randy en do ook genomineerd
dus ze mochten niet blij zijn ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou nou, ik kon toch een zuur ondertoontje bespeuren...
Dat is gunstig voor iedereen die op de bank nu komtquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:29 schreef Frummelie het volgende:
Dat Alice en Ashley vertonen gewonnen hebben kan gunstig zijn voor den Danny...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |