Nou, dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren.....en welke zes dan Do Randy en Tom en Jimmy Danny en wie nog meer dan??quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het was de laatste game staat op insta van BB
En randy meenemenquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:35 schreef Lrod01 het volgende:
Goed nieuws. Kan Do lekker wieberen aankomende zaterdag
Ja je zou zeggen Tom en Jimmy..Maar ik denk dat ze ook Danny en Glenn wel zou willen reddenquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien krijgt Karen nog een rol. Een duo van de bank halen.
Dan weet ik wie ze van de bank haalt.
Lad hier boven net dat bb op hun insta heeft gezet dat dit het laatste spel zou zijn?quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Ashley en Alice hebben nu een vrijstelling gewonnen. Dat betekent niet dat de anderen automatisch genomineerd zijn: misschien is er later vandaag of morgen nog wel een spel.
De nominaties worden pas morgen bekend gemaakt.
Ja, dit is niks voor haar het is al zo'n zenuwpees.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja je zou zeggen Tom en Jimmy..Maar ik denk dat ze ook Danny en Glenn wel zou willen redden
Waar staat dat dan? Zag niks staan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het was de laatste game staat op insta van BB
Kan ik niks over terug vinden op instaquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lad hier boven net dat bb op hun insta heeft gezet dat dit het laatste spel zou zijn?
Ik vindt het niks om tussen zes man te moeten kiezen.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
Als Glenn, Danny, Randy, Doriana, Tom en Jimmy genomineerd zijn dan gaan er misschien wel 2 uit zaterdag.
Lijkt me ook niet dat ze al zoiets plaatsen/zeggen (spoiler voor tv-kijker?)quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kan ik niks over terug vinden op insta
ahaaquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kan ik niks over terug vinden op insta
Trekt toch echt alle energie uit je.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
SABOO jij mag hier ook zijn tegen Randy weer pfff
Moeilijk als er vier zijn.....wie wordt nog vrijgesteld Jimmy en Tom of Danny en Glenn moeilijk moeilijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:39 schreef rinardo het volgende:
BB zei 𝐃𝐞 𝐚𝐥𝐥𝐞𝐬𝐛𝐞𝐬𝐥𝐢𝐬𝐬𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐥𝐥𝐞𝐧𝐠𝐞...
Het allesbeslissende spel is gespeeld, Ashley en Alice wonnen
Vrijgesteld zijn nu:
• Karen
• Dylano & Sabeau
• Rohani & Tyron
• Ashley & Alice
Genomineerd zijn nu :
• Danny & Glenn
• Jimmy & Tom
• Doriana & Randy
Onzin, die weten net zoveel als wij. Gewoon afwachten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:39 schreef Harry het volgende:
Volgens spoilers.bigbrother, via Instagram, komen er 4 genomineerden.
Kan ik niks over terug vinden op instaquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lad hier boven net dat bb op hun insta heeft gezet dat dit het laatste spel zou zijn?
De enige bekende genomineerden zijn op dit moment Danny & Glenn. De overige officiele nominaties worden pas morgen bekendgemaakt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:39 schreef rinardo het volgende:
BB zei 𝐃𝐞 𝐚𝐥𝐥𝐞𝐬𝐛𝐞𝐬𝐥𝐢𝐬𝐬𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐥𝐥𝐞𝐧𝐠𝐞...
Het allesbeslissende spel is gespeeld, Ashley en Alice wonnen
Vrijgesteld zijn nu:
• Karen
• Dylano & Sabeau
• Rohani & Tyron
• Ashley & Alice
Genomineerd zijn nu :
• Danny & Glenn
• Jimmy & Tom
• Doriana & Randy
| Forum Opties | |