Dyl lult uit ze nekquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar Dyl zei: wordt morgen pas zeker.
Dus ik denk dat er morgne nog een laatste spel is tussen DoRa en Tom/Jim
Toch?
Denk Randy dan..quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Randy of Jimmy de lul zaterdag
Verrassend ook
Haha ja weet ik... maar ik wil gewoon den Danny niet kwijt...quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is gunstig voor iedereen die op de bank nu komt
Dat kan, dan zijn er tijdens de live uitzending snel 4 veilig, waarna het tussen de 2 overgeblevenen zal gaan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: ik denk niet dat jullie met 6 op de bank gaan zitten
Dat is dan een duo teveel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als dit het laatste spel was zijn randy en do ook genomineerd
Ik hoop eigenlijk op 2 naar huis.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan, dan zijn er tijdens de live uitzending snel 4 veilig, waarna het tussen de 2 overgeblevenen zal gaan.
Er kan natuurlijk nog iets veranderen, maar dat weten we morgen als de nominaties definitief zijn.
Nog 1 game dan??quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Spelletje met balletjes en rennen?
Randy vindt het niet erg. Zegt ik moet het accepteren.
Lijkt er vanuit te gaan dat er 6 genomineerden zijn nu.
Nee hij mag van mij wel lang blijven. Al is het als beeldvullingquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja weet ik... maar ik wil gewoon den Danny niet kwijt...
Ja lijkt me ook, op donderdag nooit games alleen de reveal van de genomineerde.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het was de laatste game staat op insta van BB
tom jimmyquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het was de laatste game staat op insta van BB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |