Wat ik zie is een groepje mensen (roze) dat 80% van de tijd de grootste lol heeft. Imitaties, geintjes uithalen, spelletjes verzinnen en spelen. Tegenover een groep die neerbuigend praat over anderen. Onwaarheden vertellen en bedreigingen uit.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ik weet dat als ik overschakel van het groene konkelhok naar blauw dat er op blauw altijd gelachen wordt. Zelfs toen Ronahi effe helemaal in een dip zat omdat ze bovenaan een lijst stond werd er uiteindelijk weer hard gelachen. Vergelijk ik dat met de situatie afgelopen avond op roze waren ze helemaal in mineur omdat Ty en Ro een vrijstelling hadden. Kom op het is een spel. Dat zie je op blauw gewoon echt veel minder.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:16 schreef Snoozey het volgende:
lijkt me wel logischer, want ze kunnen niet op haar meer deze week aangezien ze vrij is gesteld
Mag dat zwart op wit???quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Dilano met Ronahi in gesprek. Karen had tegen hem gezegd ik praat niet meer met jou want jij verteld alles door aan Ronahi. Dilano had toen gezegd ja maar ik ben goed met Ronahi.
Dilano heeft zich er toen uit kunnen praten met Karen.
Ronahi en Sabeau kunnen niet wat Dilano doet zeggen ze. Zo tactisch en met iedereen praten.
Ronahi zegt over niks meer te praten want alles wat ze zegt wordt niet goed begrepen. Sabeau zegt dat ligt er aan aan wie je het verteld maar Ronahi zegt nee nee ik ga niet meer praten. Ik zeg niks meer.
hier mis je het stukje dat hij heeft gezegd niet alles door te vertellen. hij heeft wel gezegd goed te zijn met haar ja, maar niets over de dingen zegtquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Dilano met Ronahi in gesprek. Karen had tegen hem gezegd ik praat niet meer met jou want jij verteld alles door aan Ronahi. Dilano had toen gezegd ja maar ik ben goed met Ronahi.
Ik zeg ook de hele tijd tom & jerryquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:02 schreef Ireth het volgende:
Dori & Randy, Ash & El en Tom & Jerry Jimmy naar de gameroom!
Neee tis niet waar...quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
GROOT NIEUWS🚨: Zaterdag 13 april is de finale van Big Brother 2024!🤩
Zojuist geplaatst door BB
🤣quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:30 schreef Ireth het volgende:
MeneerRonahi heeft haar nog nooit zonder hem in een andere omgeving gezien...
Eehhmm... mijn man ook niet, die neem ik ook niet mee naar mijn werk ofzo??
Mod Edit Ronahi en Sabeau zetten wimpers, Dilano zuigt de badkamer intensief.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:33 schreef ammartje het volgende:
[..]
Echt he, het maakt het meetikken een stuk minder leuk, omdat er steeds een tegenreactie op komt. Het enige wat ik dan kan doen is meehelpen, als het op stemmen aankomt, die zooi eruit te krijgen. Misschien dat het hier dan ook wat relaxter gaat. Ronahi en Sabeau zetten wimpers, Dilano zuigtabletten de badkamer intensief.
@Dutchgirl23 verteld hoe zij het ziet, een mening dus. Dat kan je niet afdoen als totale onzin omdat jij het schijnbaar anders ziet.quote:
Ook toch iets met lange slangen wat maar op een manier kon...quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
In voorgaande BB moesten ze ook wel eens in het huis een challenge doen.
Zoals allemaal samen die lange baan aanleggen waar een knikker doorheen moest.
Geweldig was dat.
En soms was de knikker kwijt.![]()
Danny ook.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
Dus Dilano en Jimmy spelen dubbel spel.
Met dubbel spel ga je BB niet winnen.
Is het van Danny niet gewoon met iedereen prettig om willen gaan?quote:
ja is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is het van Danny niet gewoon met iedereen prettig om willen gaan?
Dilano en Jimmy doen het expres. Als tactiek om ver te komen.
stream?? SC ???quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Dat van die begreigingen is onzin en uit het verband gerukt. Als je dat soort beschuldigingen uit moet je dat onderbouwen met feiten niet met uit het verband gerukte opnames van X.
Danny is slim hoor net een naaktslak je ziet hem haast niet maar laat wel een spoor achter.....Nee grapje maar hij praat met beide en hoopt zo heel ver te komen stilletjes....daarom ook zo teleurgesteld dat hij genomineerd is. Had geen idee ervan dat hem dit kon gebeuren.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is het van Danny niet gewoon met iedereen prettig om willen gaan?
Dilano en Jimmy doen het expres. Als tactiek om ver te komen.
JIj hoeft hier geen users aan te spreken over wat ze wel of niet postenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Dat van die begreigingen is onzin en uit het verband gerukt. Als je dat soort beschuldigingen uit moet je dat onderbouwen met feiten niet met uit het verband gerukte opnames van X.
Danny is alleen maar bezig met niet genomineerd willen worden. Hij wil zelf niet eens nomineren. Jaagt op vrijstellingen. Redelijk laf vindt ik dat.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:45 schreef Rhosyn het volgende: [..] Is het van Danny niet gewoon met iedereen prettig om willen gaan? Dilano en Jimmy doen het expres. Als tactiek om ver te komen.
Het probleem blijft dat ze ons eigenlijk niets willen laten zien, maar uit gesprekken met de bewoners weten we de resultaten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
Nieuw spel voor de 3 teams die nog moeten strijden voor vrijstelling.
Je voelt de stress in de lucht - ze staan te wachten voor de deur van de gameroom
Ik kijk de uitzendingen ook niet meer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het probleem blijft dat ze ons eigenlijk niets willen laten zien, maar uit gesprekken met de bewoners weten we de resultaten.
Wij mogen de momenten zien dat ze zich een beetje vervelen.
Hij is alleen een beetje spontaan bij het raden van computer/internet spelletjes en weet alle namen haast....Dan is hij even in zijn element.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Dilano steeds meer tegenvallen, die jongen lijkt weinig humor te hebben en spontaniteit is ook lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |