stagiaire moest naar huis, dus is er nog maar 1 over die het interview moet doen in de gameroomquote:Op zondag 18 februari 2024 23:35 schreef Xilia het volgende:
Ik begrijp ook niet wazrom ik NUL geluid heb
Ah vandaarquote:Op zondag 18 februari 2024 23:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
stagiaire moest naar huis, dus is er nog maar 1 over die het interview moet doen in de gameroom
Ja en die teen lag tegenover haar dus kan al nietquote:
Daarom dacht ik Glennquote:Op zondag 18 februari 2024 23:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en die teen lag tegenover haar dus kan al niet
Beetje zelfde lijsten als vorig jaar.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:47 schreef Puzzie het volgende:
Ze mogen er niet over praten. ging over wie de in de top3 oid
Same samequote:Op zondag 18 februari 2024 23:50 schreef Xilia het volgende:
Ik ben echt niet alleen maar pro Ashley, maar dit clubje (zonder Ash) is toch gewoon leuk om te luisteren![]()
Dat heb ik echt nooit bij de DoRo club.
Ik ga echt goed op hoe meer Vlaams ze gaan spreken als er geen Nederlander bij isquote:Op zondag 18 februari 2024 23:50 schreef Xilia het volgende:
Ik ben echt niet alleen maar pro Ashley, maar dit clubje (zonder Ash) is toch gewoon leuk om te luisteren![]()
Nou ik kan nu niet zeggen dat ik krom lig van het lachen. Ze zijn vooral bezig over wat hebben ze gedaan en hoe het er uit ziet op tvquote:Op zondag 18 februari 2024 23:50 schreef Xilia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Haha ja dat welquote:Op zondag 18 februari 2024 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ga echt goed op hoe meer Vlaams ze gaan spreken als er geen Nederlander bij is
met of zonder alicequote:Op zondag 18 februari 2024 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2300 staat online, laatste uren van stream 2 ....
Redelijk saai dit.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is geen gekonkel, gewoon gezellig kletsen over de dag.
Natuurlijk lig je dan niet krom van het lachen
Zeg ik dat ergens?quote:Op zondag 18 februari 2024 23:52 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ik kan nu niet zeggen dat ik krom lig van het lachen. Ze zijn vooral bezig over wat hebben ze gedaan en hoe het er uit ziet op tv
Ja ik ook welquote:Op zondag 18 februari 2024 23:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Haha ja dat wel![]()
Gelukkig versta ik het allemaal
Exact dat, gewoon leukquote:Op zondag 18 februari 2024 23:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Plus dat je sowieso niet alles als gekonkel kan wegzetten , van alle partijen , soms zijn er konkel momenten/roddel of slechtpraterij, soms tactisch gelul of ventileren oid maar niet alles is altijd konkelenquote:Op zondag 18 februari 2024 23:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Daar woon ik dus zelfs dat, zoals Noushka, versta ik.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ook wel
Geluk met een half Vlaamse familie
En er zit nu geen echt West Vlaamse in dus nu is het wel te doen.
Want de echt echt echt West Vlamingen die volg ik echt niet.
Volgens mij kwamen ze weer een beetje op dingen waar ze het niet over mogen hebbenquote:Op maandag 19 februari 2024 00:00 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar die zeiden toch niks verkeerd?
Ja ik verdenk ze soms van het jaarlijks herschrijven van het woordenboekquote:Op zondag 18 februari 2024 23:58 schreef Xilia het volgende:
[..]
Daar woon ik dus zelfs dat, zoals Noushka, versta ik.
Het gaat wel rap soms en ik ontdek nog bijna dagelijks nieuwe woorden/uitdrukkingen
quote:Op maandag 19 februari 2024 00:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik verdenk ze soms van het jaarlijks herschrijven van het woordenboek
Karen was mijn favoriet, maar ik ben heel erg afgeknapt op haar kinderachtige gedrag ....quote:Op maandag 19 februari 2024 00:01 schreef Xilia het volgende:
Karen moest van de spanning bjna spugen toen ze op de bank zat.
Zonder Ashley is ze leuker. Ze moet weer meer haar eigen gang gaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Karen was mijn favoriet, maar ik ben heel erg afgeknapt op haar kinderachtige gedrag ....
Ow ik niet, ik kan heerlijk om hun lachen, karen, Ashley en Jimmy zijn geweldig samenquote:Op maandag 19 februari 2024 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Karen was mijn favoriet, maar ik ben heel erg afgeknapt op haar kinderachtige gedrag ....
Jaquote:Op maandag 19 februari 2024 00:07 schreef Krambo het volgende:
Waar is Ashley eigenlijk, slaapt ze al?
Ik ook .Zonder hun zou het maar saai zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 00:07 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ow ik niet, ik kan heerlijk om hun lachen, karen, Ashley en Jimmy zijn geweldig samen
Kippenvel?quote:Op maandag 19 februari 2024 00:18 schreef Xilia het volgende:
Glenn had kiekenvlees als hij de promo's van BB hoorde
Glenn maakt juist wel eigen beslissingen en ik vind hem ook een zeer toffe gastquote:Op maandag 19 februari 2024 00:19 schreef marky het volgende:
Smaken verschillen. Van deze die daar nu zitten pruim ik Alleen Glenn. Im versta hem niet masr ik geloof wel dat het een aardige gast is. Die is een beetje onder de plak van Ashley gekomen helaas. Hij maakt te weinig zijn eigen afwegingen.
Nou hoor ik liever Ashley dan dat domme gekweel van Sabeau.quote:Op maandag 19 februari 2024 07:28 schreef Frummelie het volgende:
Die nog heerlijke rust in het BB huis... zo kan ik Ashley wel hebben.. gewoon niet zien en horen..
Oei lastig. Soms vind ik ze beiden heel erg leuk om naar te luisteren en soms ook afschuwelijk. Ashley vind ik wel grappiger. Das ook wat waard.quote:Op maandag 19 februari 2024 07:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou hoor ik liever Ashley dan dat domme gekweel van Sabeau.
Goedemorgen
Mogge Fritsie...quote:Op maandag 19 februari 2024 07:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou hoor ik liever Ashley dan dat domme gekweel van Sabeau.
Goedemorgen
Dilano wordt bedwelmt door de geur van pussy, dan kan die niet meer ratsioneel denkenquote:Op maandag 19 februari 2024 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Fritsie...![]()
Euhhh... ze gaan bij mij beide op mute....
Het was gisteren wel heel erg dat gewauwel.. dat die Dilano niet stapel wordt van die vrouw..![]()
Ach ja roze wolk enz..
Nee dsydicquote:
Zullen we dit maar in het streamverslag opnemen als klapper van de ochtend?quote:Op maandag 19 februari 2024 07:47 schreef humpty het volgende:
Doriana naar het toilet geweest en kruipt weer in bed
quote:Op maandag 19 februari 2024 07:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zullen we dit maar in het streamverslag opnemen als klapper van de ochtend?
Nou Fritsie..quote:Op maandag 19 februari 2024 07:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dilano wordt bedwelmt door de geur van pussy, dan kan die niet meer ratsioneel denken
lang geweest?quote:Op maandag 19 februari 2024 07:47 schreef humpty het volgende:
Ze ruimen veel zelf op. Maken ook alles netjes schoonquote:Op maandag 19 februari 2024 08:12 schreef humpty het volgende:
Valt mij altijd op dat het er s morgens zo netjes uitziet
zouden ze echt altijd alles opruimen voordat ze gaan slapen
Of zou er een Palma komen als ze nog liggen te slapen
Dat doen ze goed danquote:Op maandag 19 februari 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ruimen veel zelf op. Maken ook alles netjes schoon
Ik heb echt geen idee, snap soms toch niet waarom er een SL isquote:Op maandag 19 februari 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt hé.. maar dat is elke ochtend zo..why?
Ik heb Glenn in beeldquote:
Ja vaak wel hé... beetje jammer.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, snap soms toch niet waarom er een SL is
Waarschijnlijk krijgen ze dan instructies of zo?
nou draaide de avond alleen om hen werd gekquote:Op maandag 19 februari 2024 06:50 schreef Frummelie het volgende:
Lieve BB het was gisteren heel veel Sabeau en Dilano vooral heel veel Sabeau zou dat vandaag iets minder kunnen, dan blijft het lekker in evenwicht..![]()
En maak ze vandaag eens wakker met een vreselijke SKREEUW....
was zij te horen?quote:Op maandag 19 februari 2024 07:47 schreef humpty het volgende:
Ik vind het een schatje maar ook een linkmicheltje hoor, laat die maar schuiven...quote:Op maandag 19 februari 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Over naar stream 1 daar loopt Jimmy![]()
Vind hem wel een van de leukste daar.
Ik heb m'n streams uitgeknalt, zit je op beide streams naar dat gezeik te luisteren...quote:Op maandag 19 februari 2024 08:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou draaide de avond alleen om hen werd gek
O ja dat zeker, maar vind het wel leuk om altijd naar hem te kijkenquote:Op maandag 19 februari 2024 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het een schatje maar ook een linkmicheltje hoor, laat die maar schuiven...
Hij is ook leuk om naar te kijken, hij komt ook superrelaxed over en praat ook lekker rustig...quote:Op maandag 19 februari 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat zeker, maar vind het wel leuk om altijd naar hem te kijken
Ik moet nu ook lachen nu ik hem zie staan tanden poesten
SLd een jantje onbenul met een hand in zijn zak
Hij straalt gewoon sloomheid uit
Jimmy staat er naast nu, maar hij kijkt naar iets op de muurquote:Op maandag 19 februari 2024 08:25 schreef Joyce-43 het volgende:
ze mogen wel even in de wall kijken voor spellen
Liggen er weer nieuwe dingen in?quote:Op maandag 19 februari 2024 08:25 schreef Joyce-43 het volgende:
ze mogen wel even in de wall kijken voor spellen
haha dat schiet ook opquote:Op maandag 19 februari 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy staat er naast nu, maar hij kijkt naar iets op de muur
geen idee heb ze niet gehoord nogquote:Op maandag 19 februari 2024 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Liggen er weer nieuwe dingen in?
zijn de wcborstel ook elektrisch daar ?quote:Op maandag 19 februari 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy staat er naast nu, maar hij kijkt naar iets op de muur
S1 Ashleygenotquote:Op maandag 19 februari 2024 08:31 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen cos.
S1 stofzuigergenot
s2 tandenborstelgenot
Naomi IIquote:Op maandag 19 februari 2024 08:34 schreef humpty het volgende:
19 jaar en dan zoveel rotzooi op je gezicht
Ja, het was maar van korte duur.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hier op s1 Jimmy en een shirtloze Dilano
Anders kan ze geen puistjes creërenquote:Op maandag 19 februari 2024 08:34 schreef humpty het volgende:
19 jaar en dan zoveel rotzooi op je gezicht
Ze gaat nu 10 lagen make up aanbrengen. Vloeibare creme en poedertjes.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:35 schreef mario390 het volgende:
betje komisch, vannacht heeft zij toch
geen makeup, hoezo sinkt zij zich nu af?
[ afbeelding ]
je bent ook 10 pffquote:Op maandag 19 februari 2024 08:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze gaat nu 10 lagen make up aanbrengen. Vloeibare creme en poedertjes.
Jimmy zei net dat er 4 verkiezingen waren, dus 4 top-10s.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:38 schreef greysbones het volgende:
@:Mickytjuh
Om je streamverslag af te maken
Is het vrij aannemelijk dat de bewoners ook een top 10 hebben moeten maken
En degene die hetzelfde heeft als de Instagram gebruikers wint …
Een soort Ranking the Stars, vermoed ikquote:Op maandag 19 februari 2024 08:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jimmy zei net dat er 4 verkiezingen waren, dus 4 top-10s.
10 was een grapjequote:
Heh .. en 3 minuten geleden zegt hij nog dat een vrijstelling bij dit spel niet kan, omdat Karen er ook bij zat als keuze.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:47 schreef greysbones het volgende:
Degene die het dichts bij het gemiddelde zat
Een vrijstelling
Hoopt Jimmy
moe van 'de regels' zoals we al 3 dagen horen op de streamquote:Op maandag 19 februari 2024 08:48 schreef humpty het volgende:
Ronahi is nog moe maar heeft gisteren de hele middag geslapen
moe van haar eigen gekonkel denk ik
Niets zo wisselend als een Jimmyquote:Op maandag 19 februari 2024 08:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh .. en 3 minuten geleden zegt hij nog dat een vrijstelling bij dit spel niet kan, omdat Karen er ook bij zat als keuze.
De stembus sluit om 10:00 uur.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Is er al bekend wie het etentje heeft/hebben gekregen?
Zal in ieder geval wel wat kwade koppen op gaan leveren.
Je kunt tot 10 uur stemmen.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Is er al bekend wie het etentje heeft/hebben gekregen?
Zal in ieder geval wel wat kwade koppen op gaan leveren.
Waar?quote:
Mwah..quote:Op maandag 19 februari 2024 08:54 schreef marky het volgende:
Ze hebben maar steeds het idee dat je wordt vrijgesteld maar dat is niet gezegd.
Instaquote:Op maandag 19 februari 2024 08:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar?
Ik kan het nergens vinden
Instagram, alleen mobiele app. Ingelogd zijn. Onder de bio van bigbrothernlbe klikken op Livestream updates met zwaaillichten erom heen.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar?
quote:Op maandag 19 februari 2024 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jaja... de paddestoel is weg ...... Sabeau??
Want "gevaarlijk"quote:Op maandag 19 februari 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
jaaaaaa iemand zei het gister al of Sabeau aan de paddo van buiten had gezeten toen ze weer zo lalde alsof ze stoned was.*O*
De paddenstoel die buiten op het 'grasje' stond is weggeknipt zien Jimmy en Tom nu
Morgen 3 nieuwequote:Op maandag 19 februari 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
jaaaaaa iemand zei het gister al of Sabeau aan de paddo van buiten had gezeten toen ze weer zo lalde alsof ze stoned was.*O*
De paddenstoel die buiten op het 'grasje' stond is weggeknipt zien Jimmy en Tom nu
Nu heb ik toch de afgelopen dagen heel wat livestreams gekeken de enige club die ik veel heb zien konkelen was Ashley en haar groepje. Ronahi zeker niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:48 schreef humpty het volgende:
Ronahi is nog moe maar heeft gisteren de hele middag geslapen
moe van haar eigen gekonkel denk ik
Ze dragen hem nooit omdat je het overdag niet aan mag dus hij gaat er nu in lopen.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:03 schreef greysbones het volgende:
Ty wil een badjas protest doen
Heeft iemand hem naar buiten gejaagd ofzo ?
De link staat in de OPquote:Op maandag 19 februari 2024 08:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar?
Er is nog niets gespeeld toch. Gister was om coins.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk wel dat ze inderdaad niet naar de precieze bewoording van BB hebben geluisterd. Als je een challenge wint, ben je niet genomineerd. Dus dat zou betekenen dat Sabeau en Dilano niet genomineerd zijn.
Ja, maar met deze bewoording ben je dan ook niet genomineerd. Alleen realiseren ze zich dat wellicht niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:06 schreef marky het volgende:
[..]
Er is nog niets gespeeld toch. Gister was om coins.
Naar wat ik begreep was het: wie eind van de week geen of de minste challengesquote:Op maandag 19 februari 2024 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk wel dat ze inderdaad niet naar de precieze bewoording van BB hebben geluisterd. Als je een challenge wint, ben je niet genomineerd. Dus dat zou betekenen dat Sabeau en Dilano niet genomineerd zijn.
Volgens mij was het zoiets van als je geen game wint ben je genomineerd. Voor de rest weten wij en zij het ook nog niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar met deze bewoording ben je dan ook niet genomineerd. Alleen realiseren ze zich dat wellicht niet.
Of het is wat jij zegt
Ik denk dat ze het zelf doen, na de afwas is ook keurig een lege aanrecht en lege bar. Ook tussen het koken door blijven ze hun boel omruimen. (meestal)quote:Op maandag 19 februari 2024 08:12 schreef humpty het volgende:
Valt mij altijd op dat het er s morgens zo netjes uitziet
zouden ze echt altijd alles opruimen voordat ze gaan slapen
Of zou er een Palma komen als ze nog liggen te slapen
Ze zijn geen duo"s meer?quote:
Karen is geen duoquote:Op maandag 19 februari 2024 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zijn geen duo"s meer?
Die vrijstellingspin hoort toch op zon kleurbadge?
Onze hoofd tacticusquote:Op maandag 19 februari 2024 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
JImmy vertelde vanochtend aan Dilano dat hij gisteravond in bed lag en dacht, wat als de top1s een vrijstelling krijgen.
Dilano nu : Ik lag gisteravond in bed en dacht ... wat als de nummers 1 een vrijstelling krijgen...
Dat zou je wel denken Ty had ook geen kleurbadge maar weet niet meer waarom dacht ook van geen partner.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zijn geen duo"s meer?
Die vrijstellingspin hoort toch op zon kleurbadge?
Ik las net dat Karen geen partner heeft. Ik was vergeten dat Sabiri (?) Basiri haar partner was en die zit nu thuis.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken Ty had ook geen kleurbadge maar weet niet meer waarom dacht ook van geen partner.
Karen had Alice en Ashley had Basiri als duo partner.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik las net dat Karen geen partner heeft. Ik was vergeten dat Sabiri (?) Basiri haar partner was en die zit nu thuis.
Tyron gedraagt zich nogal recalcitrant wat die badge betreft.Hij is hem altijd kwijt
Dus niet de reden dat Karen geen kleurenbadge heeft.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:39 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Karen had Alice en Ashley had Basiri als duo partner.
Ik ben van het padje denk ikquote:Op maandag 19 februari 2024 09:39 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Karen had Alice en Ashley had Basiri als duo partner.
Ze is vrijgesteld van nominatie, zo lost de febo dat op met die duo-nominaties.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik las net dat Karen geen partner heeft. Ik was vergeten dat Sabiri (?) Basiri haar partner was en die zit nu thuis.
Tyron gedraagt zich nogal recalcitrant wat die badge betreft.Hij is hem altijd kwijt
Na de live zijn de duo's gewisseld en Karen heeft immuniteit deze week vandaar die badge.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus niet de reden dat Karen geen kleurenbadge heeft.
Karen heeft toch die vrijstelling gekregen.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ben van het padje denk ik![]()
Als Basiri weg is dan heeft Ashley geen partner meer dus dan zou zij juist alleen moeten zijn.
???
Volgens mij voetbalt hij. Was ook coach.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
Danny enthousiast praten over een sport die hij beoefent. Geen idee verder wat voor sport.
Ik vang op iets over nog nooit blessures en dan in een zaal kreeg hij blessures?
Jaquote:Op maandag 19 februari 2024 09:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Karen heeft toch die vrijstelling gekregen.
Daardoor werden Ashley en Alice een duo.
Dus omdat Karen een vrijstelling is gegund door haar medebewoners kwam ze los te staan van haar partner die aan Ashley werd gekoppeld zodat er weer een duo was.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Karen heeft toch die vrijstelling gekregen.
Daardoor werden Ashley en Alice een duo.
Neequote:Op maandag 19 februari 2024 09:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Na de live zijn de duo's gewisseld en Karen heeft immuniteit deze week vandaar die badge.
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee
Na de live hebben ze moeten nomineren, een omgekeerde nominatie.
Ze hebben allemaal moeten noemen wie ze de vrijstelling gunde.
Karen is hier als winnaar uit de bus gekomen.
Karen kreeg dus de vrijstelling, hierdoor ging Karen bij Alice weg, en zijnAlice en Ashley samengekomen.
Af en toe een warme douche is ook een manier om ff te ontspannen.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:48 schreef spapaars het volgende:
Niemand heeft er een coin voor over om warm te douchen, dus buiten het energie verbruik om is het een zinloze en een best wel raar iets wat ze achter hebben bedacht.
Omdat er niemand voor koken wasquote:Op maandag 19 februari 2024 09:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Dit deed Ashley toch net al hoezo nu Ro ook weer
En blijven ook gewoon eten hé..quote:Op maandag 19 februari 2024 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
5 min om zich om te kleden
zitten er nog een aantal te eten
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:02 schreef Frummelie het volgende:
Nou kan Karen mooi de ontbijtboel opruimen in haar 1tje...
niet zo veel respect voor BB deze groepquote:Op maandag 19 februari 2024 10:03 schreef Joyce-43 het volgende:
we gaan eerst eten zegt Ty nog, denk je nou echt dat BB op jou wacht
dat snap ik van deze groep toch niet hoor, als er een game komt of iets anders, moeten hun altijd nog wat doen waarop gewacht moet worden was met andere editie's toch echt minder, hun nemen overal hun tijd voor
Ashley gewonnen, zag wel gelijk stand gisteren met Alice door iemandquote:Op maandag 19 februari 2024 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Den eindstand. All hail the queen.
[ afbeelding ]
ja dan hoefg je die alleen nog te zoeken toch, wie kookt er nu? denk dat de rest hetzelfde is blijven doenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Omdat er niemand voor koken was
Eigenijk een beetje aso net als dat door BB heen lullen als hij aan het woord is..quote:Op maandag 19 februari 2024 10:03 schreef Joyce-43 het volgende:
dat snap ik van deze groep toch niet hoor, als er een game komt of iets anders, moeten hun altijd nog wat doen waarop gewacht moet worden was met andere editie's toch echt minder, hun nemen overal hun tijd voor
lamlendig stel is hetquote:Op maandag 19 februari 2024 10:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En blijven ook gewoon eten hé..
nee echt nietquote:Op maandag 19 februari 2024 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet zo veel respect voor BB deze groep
Dat zouden ze veel meer moeten doen. Ze zijn mij altijd veel te volgzaam.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |