Ja en die teen lag tegenover haar dus kan al nietquote:
Daarom dacht ik Glennquote:Op zondag 18 februari 2024 23:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en die teen lag tegenover haar dus kan al niet
Beetje zelfde lijsten als vorig jaar.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:47 schreef Puzzie het volgende:
Ze mogen er niet over praten. ging over wie de in de top3 oid
Same samequote:Op zondag 18 februari 2024 23:50 schreef Xilia het volgende:
Ik ben echt niet alleen maar pro Ashley, maar dit clubje (zonder Ash) is toch gewoon leuk om te luisteren![]()
Dat heb ik echt nooit bij de DoRo club.
Ik ga echt goed op hoe meer Vlaams ze gaan spreken als er geen Nederlander bij isquote:Op zondag 18 februari 2024 23:50 schreef Xilia het volgende:
Ik ben echt niet alleen maar pro Ashley, maar dit clubje (zonder Ash) is toch gewoon leuk om te luisteren![]()
Nou ik kan nu niet zeggen dat ik krom lig van het lachen. Ze zijn vooral bezig over wat hebben ze gedaan en hoe het er uit ziet op tvquote:Op zondag 18 februari 2024 23:50 schreef Xilia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Haha ja dat welquote:Op zondag 18 februari 2024 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ga echt goed op hoe meer Vlaams ze gaan spreken als er geen Nederlander bij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |