Instaquote:Op maandag 19 februari 2024 08:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar?
Ik kan het nergens vinden
Instagram, alleen mobiele app. Ingelogd zijn. Onder de bio van bigbrothernlbe klikken op Livestream updates met zwaaillichten erom heen.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar?
quote:Op maandag 19 februari 2024 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jaja... de paddestoel is weg ...... Sabeau??
Want "gevaarlijk"quote:Op maandag 19 februari 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
jaaaaaa iemand zei het gister al of Sabeau aan de paddo van buiten had gezeten toen ze weer zo lalde alsof ze stoned was.*O*
De paddenstoel die buiten op het 'grasje' stond is weggeknipt zien Jimmy en Tom nu
Morgen 3 nieuwequote:Op maandag 19 februari 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
jaaaaaa iemand zei het gister al of Sabeau aan de paddo van buiten had gezeten toen ze weer zo lalde alsof ze stoned was.*O*
De paddenstoel die buiten op het 'grasje' stond is weggeknipt zien Jimmy en Tom nu
Nu heb ik toch de afgelopen dagen heel wat livestreams gekeken de enige club die ik veel heb zien konkelen was Ashley en haar groepje. Ronahi zeker niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:48 schreef humpty het volgende:
Ronahi is nog moe maar heeft gisteren de hele middag geslapen
moe van haar eigen gekonkel denk ik
Ze dragen hem nooit omdat je het overdag niet aan mag dus hij gaat er nu in lopen.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:03 schreef greysbones het volgende:
Ty wil een badjas protest doen
Heeft iemand hem naar buiten gejaagd ofzo ?
De link staat in de OPquote:Op maandag 19 februari 2024 08:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar?
Er is nog niets gespeeld toch. Gister was om coins.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk wel dat ze inderdaad niet naar de precieze bewoording van BB hebben geluisterd. Als je een challenge wint, ben je niet genomineerd. Dus dat zou betekenen dat Sabeau en Dilano niet genomineerd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |