Ja, maar met deze bewoording ben je dan ook niet genomineerd. Alleen realiseren ze zich dat wellicht niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:06 schreef marky het volgende:
[..]
Er is nog niets gespeeld toch. Gister was om coins.
Naar wat ik begreep was het: wie eind van de week geen of de minste challengesquote:Op maandag 19 februari 2024 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk wel dat ze inderdaad niet naar de precieze bewoording van BB hebben geluisterd. Als je een challenge wint, ben je niet genomineerd. Dus dat zou betekenen dat Sabeau en Dilano niet genomineerd zijn.
Volgens mij was het zoiets van als je geen game wint ben je genomineerd. Voor de rest weten wij en zij het ook nog niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar met deze bewoording ben je dan ook niet genomineerd. Alleen realiseren ze zich dat wellicht niet.
Of het is wat jij zegt
Ik denk dat ze het zelf doen, na de afwas is ook keurig een lege aanrecht en lege bar. Ook tussen het koken door blijven ze hun boel omruimen. (meestal)quote:Op maandag 19 februari 2024 08:12 schreef humpty het volgende:
Valt mij altijd op dat het er s morgens zo netjes uitziet
zouden ze echt altijd alles opruimen voordat ze gaan slapen
Of zou er een Palma komen als ze nog liggen te slapen
Ze zijn geen duo"s meer?quote:
Karen is geen duoquote:Op maandag 19 februari 2024 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zijn geen duo"s meer?
Die vrijstellingspin hoort toch op zon kleurbadge?
Onze hoofd tacticusquote:Op maandag 19 februari 2024 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
JImmy vertelde vanochtend aan Dilano dat hij gisteravond in bed lag en dacht, wat als de top1s een vrijstelling krijgen.
Dilano nu : Ik lag gisteravond in bed en dacht ... wat als de nummers 1 een vrijstelling krijgen...
Dat zou je wel denken Ty had ook geen kleurbadge maar weet niet meer waarom dacht ook van geen partner.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zijn geen duo"s meer?
Die vrijstellingspin hoort toch op zon kleurbadge?
Ik las net dat Karen geen partner heeft. Ik was vergeten dat Sabiri (?) Basiri haar partner was en die zit nu thuis.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken Ty had ook geen kleurbadge maar weet niet meer waarom dacht ook van geen partner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |