Nou hoor ik liever Ashley dan dat domme gekweel van Sabeau.quote:Op maandag 19 februari 2024 07:28 schreef Frummelie het volgende:
Die nog heerlijke rust in het BB huis... zo kan ik Ashley wel hebben.. gewoon niet zien en horen..
Oei lastig. Soms vind ik ze beiden heel erg leuk om naar te luisteren en soms ook afschuwelijk. Ashley vind ik wel grappiger. Das ook wat waard.quote:Op maandag 19 februari 2024 07:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou hoor ik liever Ashley dan dat domme gekweel van Sabeau.
Goedemorgen
Mogge Fritsie...quote:Op maandag 19 februari 2024 07:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou hoor ik liever Ashley dan dat domme gekweel van Sabeau.
Goedemorgen
Dilano wordt bedwelmt door de geur van pussy, dan kan die niet meer ratsioneel denkenquote:Op maandag 19 februari 2024 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Fritsie...![]()
Euhhh... ze gaan bij mij beide op mute....
Het was gisteren wel heel erg dat gewauwel.. dat die Dilano niet stapel wordt van die vrouw..![]()
Ach ja roze wolk enz..
Nee dsydicquote:
Zullen we dit maar in het streamverslag opnemen als klapper van de ochtend?quote:Op maandag 19 februari 2024 07:47 schreef humpty het volgende:
Doriana naar het toilet geweest en kruipt weer in bed
quote:Op maandag 19 februari 2024 07:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zullen we dit maar in het streamverslag opnemen als klapper van de ochtend?
Nou Fritsie..quote:Op maandag 19 februari 2024 07:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dilano wordt bedwelmt door de geur van pussy, dan kan die niet meer ratsioneel denken
lang geweest?quote:Op maandag 19 februari 2024 07:47 schreef humpty het volgende:
Ze ruimen veel zelf op. Maken ook alles netjes schoonquote:Op maandag 19 februari 2024 08:12 schreef humpty het volgende:
Valt mij altijd op dat het er s morgens zo netjes uitziet
zouden ze echt altijd alles opruimen voordat ze gaan slapen
Of zou er een Palma komen als ze nog liggen te slapen
Dat doen ze goed danquote:Op maandag 19 februari 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze ruimen veel zelf op. Maken ook alles netjes schoon
Ik heb echt geen idee, snap soms toch niet waarom er een SL isquote:Op maandag 19 februari 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt hé.. maar dat is elke ochtend zo..why?
Ik heb Glenn in beeldquote:
Ja vaak wel hé... beetje jammer.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, snap soms toch niet waarom er een SL is
Waarschijnlijk krijgen ze dan instructies of zo?
nou draaide de avond alleen om hen werd gekquote:Op maandag 19 februari 2024 06:50 schreef Frummelie het volgende:
Lieve BB het was gisteren heel veel Sabeau en Dilano vooral heel veel Sabeau zou dat vandaag iets minder kunnen, dan blijft het lekker in evenwicht..![]()
En maak ze vandaag eens wakker met een vreselijke SKREEUW....
was zij te horen?quote:Op maandag 19 februari 2024 07:47 schreef humpty het volgende:
Ik vind het een schatje maar ook een linkmicheltje hoor, laat die maar schuiven...quote:Op maandag 19 februari 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Over naar stream 1 daar loopt Jimmy![]()
Vind hem wel een van de leukste daar.
Ik heb m'n streams uitgeknalt, zit je op beide streams naar dat gezeik te luisteren...quote:Op maandag 19 februari 2024 08:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou draaide de avond alleen om hen werd gek
O ja dat zeker, maar vind het wel leuk om altijd naar hem te kijkenquote:Op maandag 19 februari 2024 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het een schatje maar ook een linkmicheltje hoor, laat die maar schuiven...
Hij is ook leuk om naar te kijken, hij komt ook superrelaxed over en praat ook lekker rustig...quote:Op maandag 19 februari 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat zeker, maar vind het wel leuk om altijd naar hem te kijken
Ik moet nu ook lachen nu ik hem zie staan tanden poesten
SLd een jantje onbenul met een hand in zijn zak
Hij straalt gewoon sloomheid uit
Jimmy staat er naast nu, maar hij kijkt naar iets op de muurquote:Op maandag 19 februari 2024 08:25 schreef Joyce-43 het volgende:
ze mogen wel even in de wall kijken voor spellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |