Nou hoor ik liever Ashley dan dat domme gekweel van Sabeau.quote:Op maandag 19 februari 2024 07:28 schreef Frummelie het volgende:
Die nog heerlijke rust in het BB huis... zo kan ik Ashley wel hebben.. gewoon niet zien en horen..
Oei lastig. Soms vind ik ze beiden heel erg leuk om naar te luisteren en soms ook afschuwelijk. Ashley vind ik wel grappiger. Das ook wat waard.quote:Op maandag 19 februari 2024 07:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou hoor ik liever Ashley dan dat domme gekweel van Sabeau.
Goedemorgen
Mogge Fritsie...quote:Op maandag 19 februari 2024 07:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou hoor ik liever Ashley dan dat domme gekweel van Sabeau.
Goedemorgen
Dilano wordt bedwelmt door de geur van pussy, dan kan die niet meer ratsioneel denkenquote:Op maandag 19 februari 2024 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Fritsie...![]()
Euhhh... ze gaan bij mij beide op mute....
Het was gisteren wel heel erg dat gewauwel.. dat die Dilano niet stapel wordt van die vrouw..![]()
Ach ja roze wolk enz..
Nee dsydicquote:
Zullen we dit maar in het streamverslag opnemen als klapper van de ochtend?quote:Op maandag 19 februari 2024 07:47 schreef humpty het volgende:
Doriana naar het toilet geweest en kruipt weer in bed
quote:Op maandag 19 februari 2024 07:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zullen we dit maar in het streamverslag opnemen als klapper van de ochtend?
Nou Fritsie..quote:Op maandag 19 februari 2024 07:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dilano wordt bedwelmt door de geur van pussy, dan kan die niet meer ratsioneel denken
lang geweest?quote:Op maandag 19 februari 2024 07:47 schreef humpty het volgende:
Doriana naar het toilet geweest en kruipt weer in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |