Het wordt met de dag erger.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er zijn toch mensen in de woonkamer?
Wat zijn dit voor pest streams de hele dag.
Er gaat een nederlandse man uit. Die zijn er te veel.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:26 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ja..och wat moet ze toch als doortje zaterdag naar huis gaat
Dat kan nog wel een weekje w88quote:Op zondag 18 februari 2024 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Er gaat een nederlandse man uit. Die zijn er te veel.
Wel een beetje jammer dat we verder niets mogen zienquote:
En horenquote:Op zondag 18 februari 2024 23:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat we verder niets mogen zien
ik zag dat je een flink verslag had gemaaktquote:Op zondag 18 februari 2024 23:24 schreef Mickytjuh het volgende:
BB pest mij.
Zo krijg ik mijn streamverslag niet af
As staat 10 punten los nu!quote:
Ja ik probeer er uit te krijgen wat precies de bedoeling was. We zijn al een heel eindquote:Op zondag 18 februari 2024 23:30 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik zag dat je een flink verslag had gemaakt
Aan het bedenken wat er mis is gegaan met hun masterplanquote:Op zondag 18 februari 2024 23:31 schreef odie22 het volgende:
wat ligt dat kind nu te doen daar in dr eentje ?
Dat heb je soms met SV-en. Het is maar een moment in de tijd.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik probeer er uit te krijgen wat precies de bedoeling was. We zijn al een heel eind
Nee dat kun je niet steeds herhalenquote:Op zondag 18 februari 2024 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar nu hebben we de Ronahi slaapstream dus kom ik niet zo ver
Klopt. Maar het gaat de goede kant opquote:Op zondag 18 februari 2024 23:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat heb je soms met SV-en. Het is maar een moment in de tijd.
ja dat liep een beetje mis, kan gebeurenquote:Op zondag 18 februari 2024 23:33 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Aan het bedenken wat er mis is gegaan met hun masterplan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |