Dat kaarten zullen we wel nog vaak genoeg zien. Is ook een beetje onze fout want zoveel mensen waren aan het klagen over het weerwolf en andere gezelschapspellenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:13 schreef marky het volgende:
Ze zijn vandaag ons aan het treiteren met de streams. We doen de meest oninteressante streams laten zien. En de Ashleycam natuurlijk.
Ja die conversaties tussen Dillie en Sabo zijn wel erg vermakelijk om over te postenquote:
Iets te snel Angel had Lapoquote:Op zondag 18 februari 2024 22:15 schreef Adixsh het volgende:
Was ik te snel? Haal maar weg anders hoor
Ahhquote:Op zondag 18 februari 2024 22:16 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nee idd.
Maar kreeg het ook niet voor elkaar dus maakt nie uit
Had alleen andere titelquote:Op zondag 18 februari 2024 22:15 schreef Adixsh het volgende:
Was ik te snel? Haal maar weg anders hoor
afgelopen week stond die wasbak op de bank daar met haar stringetjes. vies wiefquote:Op zondag 18 februari 2024 22:16 schreef Thorelf het volgende:
die sokken zijn van sabo,maar die houd haar mond....of zal ze het niet gehoord hebben
Sorry! Pas titel maar aan hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 22:16 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nee idd.
Maar kreeg het ook niet voor elkaar dus maakt nie uit
Dit soort trucs moet ze niet te vaak doenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley heeft de pan die op het vuur stond gepakt en staat daarmee onder de douche.
Blijkt dat glenn en danny die op het vuur hebben gezet voor hunzelf
Ja ik snap dat wel na het sporten.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley heeft de pan die op het vuur stond gepakt en staat daarmee onder de douche.
Blijkt dat glenn en danny die op het vuur hebben gezet voor hunzelf
🤸🏼♀️ Zal wel beter oplettenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:18 schreef Angel79 het volgende:
[..]
No problemo ! Als we maar lol hebben hier
Ja dat soort geintjes moet ze niet te vaak doen ,want dat wordt vervelendquote:
hopelijk beseft ze datquote:Op zondag 18 februari 2024 22:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat soort geintjes moet ze niet te vaak doen ,want dat wordt vervelend
wordt echt wel onthouden en meegenomen in de beslissingen bij die 2quote:Op zondag 18 februari 2024 22:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat soort geintjes moet ze niet te vaak doen ,want dat wordt vervelend
Ik vermoed dat ze niet goed weet hoe ze hiermee om moest gaan.quote:
dat gaat er met die 30 km wandelen morgen wel uit hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 22:22 schreef Adixsh het volgende:
Ze spoelt die sokken niet eens uit, zit nog allemaal sop in!
lucht en wat spettertjes zegt zequote:Op zondag 18 februari 2024 22:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Sabeau poept wel, maar nog steeds is niet alles eruit
🤣quote:Op zondag 18 februari 2024 22:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat gaat er met die 30 km wandelen morgen wel uit hoor
Ik denk nog 20 minutenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe lang is sabeau nou al haar gezicht aan het insmeren...
Dat is ook weer zo maar ze doet wel veel dingen uit een soort van vanzelfsprekendheid waar ik bij denkquote:Op zondag 18 februari 2024 22:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze niet goed weet hoe ze hiermee om moest gaan.
Als je daar al naakt staat die pan teruggeven is ook niet handig.
Ja het is een beetje een koninginnetje....quote:Op zondag 18 februari 2024 22:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo maar ze doet wel veel dingen uit een soort van vanzelfsprekendheid waar ik bij denk
:'sta ff stil bij de ander'
Eerst grondig schoon poetsen, en 1 minuut later smeert ze alles weer dicht met rotzooiquote:Op zondag 18 februari 2024 22:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe lang is sabeau nou al haar gezicht aan het insmeren...
Best wel jaquote:Op zondag 18 februari 2024 22:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een koninginnetje....
ja met 'n half glas water, zo'n zakje innemen met minimaal 2 glas water is beter (zeg ik als expertquote:Op zondag 18 februari 2024 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze neemt wel elke dag die zakjes.
Dat zei die vrouw ook
Nou dat is gewoon prinsessen gedrag. Valt nog mee dat ze nie gevraagd heeft of de pan gebracht kon wordenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze niet goed weet hoe ze hiermee om moest gaan.
Als je daar al naakt staat die pan teruggeven is ook niet handig.
Ze draaien bij de febo een zondagsdienst.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
En nog altijd beide streams op dezelfde ruimte
Waarom betaal ik voor 2 streams als ik er maar 1 krijg????
Vraag het voor een vriend, maar ga je dan ook helemaal los ....quote:Op zondag 18 februari 2024 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
ja met 'n half glas water, zo'n zakje innemen met minimaal 2 glas water is
beter (zeg ik als expert met stoma)
Halve apotheekquote:Op zondag 18 februari 2024 22:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoeveel verschillende pillen moet Sabeau slikken joh!!!!
Dan zou ik RRS bellenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vraag het voor een vriend, maar ga je dan ook helemaal los ....![]()
Toilet drie dagen verstopt ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees iedere keer oeroeboeroequote:Op zondag 18 februari 2024 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
aah even kletsen met soebaroe en dilano
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:35 schreef Hoempah het volgende:
[..]
als je langer nodig hebt had je even een gifje moeten maken.
twin streamsquote:Op zondag 18 februari 2024 22:38 schreef Ireth het volgende:
Ik zit op 1, op 2 ook dit gedoe? Of heeft switchen nut??
Ze is nog maar 20 hoor, ze heeft nog alle tijdquote:Op zondag 18 februari 2024 22:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe kun je denken dat Sabeau een geschikte moeder voor je kinderen is????echt, die moet zo hard aan zichzelf werken...
Dat worden een Wolf,Lente, Aarde en Sabeau Junior. Meer passen er niet in de bakfiets met ruifquote:Op zondag 18 februari 2024 22:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe kun je denken dat Sabeau een geschikte moeder voor je kinderen is????echt, die moet zo hard aan zichzelf werken...
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:38 schreef Ireth het volgende:
Ik zit op 1, op 2 ook dit gedoe? Of heeft switchen nut??
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Staat die paddo er nog wel in de tuin?
Welnee!!!quote:Op zondag 18 februari 2024 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Hoe ik mezelf zie doen dat is zo anders ehm en zo nieuw en ook die bewegingen en hoe ik me gedraag, ik herhaal mezelf vast maar ik weet niet maar
Het enge is, dat ze zichzelf wel snapt volgens mijquote:Op zondag 18 februari 2024 22:41 schreef Soury het volgende:
Sabo weet zelf niet meer wat ze allemaal lult. Snap je![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:42 schreef Tascha071 het volgende:
Ok daar gaan we weer …. Ik voel mezelf zo energiek altijd positief mijn eigen zelf maar juist die positieve energie altijd er voor andere die positieve energie deze groei bewustwording is zo mooi maar het voelt zo gek het zo de persoon die ik ben zo energiek in balans met balans in emotie met gevoel in gevoel. Dit voelt zo mezelf ben maar alles wat ik ben ben ik zelf niet moet mezelf ervaren in groei maar zo anders wat ik zeg zo nieuw maar bekent en zo normaal maar het is zo raar want tja ik weet niet man. Ik denk dat ik nu voel dat ik die energie die ik bewust mee maak als je me volgt… het is zo anders
En toen kwam iemand binnen die een rouwstemming voelde
Daar is echt een hoek af hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef Ireth het volgende:
Ash heeft een ontsteking, Sabeau heel enthousiast "hoe groot is het???"
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef Ireth het volgende:
ik zou eerder vragen : hoe besmettelijk is het ?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef Ireth het volgende:
vast wel een smeerseltje voorquote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef Ireth het volgende:
ik heb al uitgemaktquote:Op zondag 18 februari 2024 22:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hou op!!!!!!!!!
Ik kan niet meer!!!!!!
Ik ben er ook bang voor. Het is teveel voor haar.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ze moeten ingrijpen bij sabo, ze raakt in een psychose, dit is echt niet in orde
ondertussen Alice poedelnaaktquote:Op zondag 18 februari 2024 22:48 schreef mario390 het volgende:
sabo,dildo op alle streams ppff
van alle kanten en konten
Mod edit. Gefotoshopte foto weg gehaaldquote:
Bwa valt mee ze hebben vandaag toch dat coin spel gewonnen dus ze is nog scherp genoegquote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ze moeten ingrijpen bij sabo, ze raakt in een psychose, dit is echt niet in orde
Huh, is dit echt? Niks voor haar.quote:
Ja, maar dit is zonder. Ik geloof het dus niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:52 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zelfs in kleding lijkt het vaak of ze in haar blote kont loopt.
Dit hoeft niet in het SV toch?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja waar zijn de bubbels gebleven van gisteravond
Anders is straks weer de hottub viesquote:Op zondag 18 februari 2024 22:56 schreef mario390 het volgende:
zij is er toch nu niet in
de hottiubzij was erder
douchen
wat en onzin is dat
zij gaat niet douchen dann in
de hottub
Nee ging over de opa en oma van Alice dat die zouden zeggen ach gut moet je met Ashleyquote:Op zondag 18 februari 2024 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Jimmy en Ashley hadden een zeer geanimeerd gesprek over iets wat Alice had gezegd over haar oma.
Ja dat was toch een zeer geanimeerd gesprek?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:57 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ging over de opa en oma van Alice dat die zouden zeggen ach gut moet je met Ashley
dat is ook onzinquote:Op zondag 18 februari 2024 22:57 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Anders is straks weer de hottub vies
Foto is verwijderd.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:56 schreef mario390 het volgende:
zij is er toch nu niet in
de hottiubzij was erder
douchen
wat en onzin is dat
zij gaat niet douchen dann in
de hottub
Ik ben het met hem eensquote:Op zondag 18 februari 2024 22:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Jimmy vind het een leuke dag vandaag
Ik eigenlijk ook welquote:
Die moeten nog?quote:Op zondag 18 februari 2024 23:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik probeer te wachten op Karen en Randy met Doriana
lolquote:Op zondag 18 februari 2024 23:04 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
daar gaat het handje van dilano alweer
Karen is nu binnen of er al uitz maar omdat ik dus op twee streams hetzelfdr heb weer ik het niet..quote:
Ah okay het is tijd voor een batterijwisselquote:Op zondag 18 februari 2024 23:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Karen is nu binnen of er al uitz maar omdat ik dus op twee streams hetzelfdr heb weer ik het niet..
quote:Op zondag 18 februari 2024 23:09 schreef Xilia het volgende:
Ben eerder afgehaakt vanwege Saboeeee, check nu de streams nog even en wie hoor ik....
![]()
![]()
Ja tuurlijkquote:
ja werd net omgeroepen door BBquote:Op zondag 18 februari 2024 23:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Doriana en Randy zijn nu binnen in de gameroom als het goed is
Djeez is dat nog steeds bezigquote:Op zondag 18 februari 2024 23:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Doriana en Randy zijn nu binnen in de gameroom als het goed is
Iets met een paarsgepunte lans ja??quote:
Sabo toch? Staat allemaal in het vorige topic, was erg vermakelijkquote:
Zelfs met drank kan Sabo niet vermakelijk zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 23:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sabo toch? Staat allemaal in het vorige topic, was erg vermakelijk
heel verstandigquote:Op zondag 18 februari 2024 23:17 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zelfs met drank kan Sabo niet vermakelijk zijn![]()
Dus nee sorry ik ga niet teruglezen
nee niet echt. Is een vorm van zelfverheerlijking.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat was toch een zeer geanimeerd gesprek?
Dat weten ze nog niet. Ze hebben alleen nog maar hun eigen lijstjes door moeten geven.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:23 schreef BB-King het volgende:
Stond ze op veel lijstjes laag dat Ronahi zo sip kijkt?
ik weet niet waar de rest isquote:Op zondag 18 februari 2024 23:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er zijn toch mensen in de woonkamer?
Wat zijn dit voor pest streams de hele dag.
Ja..och wat moet ze toch als doortje zaterdag naar huis gaatquote:Op zondag 18 februari 2024 23:24 schreef Puzzie het volgende:
Roni zit natuurlijk te wachten op Dodo en Rara
Het wordt met de dag erger.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er zijn toch mensen in de woonkamer?
Wat zijn dit voor pest streams de hele dag.
Er gaat een nederlandse man uit. Die zijn er te veel.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:26 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ja..och wat moet ze toch als doortje zaterdag naar huis gaat
Dat kan nog wel een weekje w88quote:Op zondag 18 februari 2024 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Er gaat een nederlandse man uit. Die zijn er te veel.
Wel een beetje jammer dat we verder niets mogen zienquote:
En horenquote:Op zondag 18 februari 2024 23:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat we verder niets mogen zien
ik zag dat je een flink verslag had gemaaktquote:Op zondag 18 februari 2024 23:24 schreef Mickytjuh het volgende:
BB pest mij.
Zo krijg ik mijn streamverslag niet af
As staat 10 punten los nu!quote:
Ja ik probeer er uit te krijgen wat precies de bedoeling was. We zijn al een heel eindquote:Op zondag 18 februari 2024 23:30 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik zag dat je een flink verslag had gemaakt
Aan het bedenken wat er mis is gegaan met hun masterplanquote:Op zondag 18 februari 2024 23:31 schreef odie22 het volgende:
wat ligt dat kind nu te doen daar in dr eentje ?
Dat heb je soms met SV-en. Het is maar een moment in de tijd.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik probeer er uit te krijgen wat precies de bedoeling was. We zijn al een heel eind
Nee dat kun je niet steeds herhalenquote:Op zondag 18 februari 2024 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar nu hebben we de Ronahi slaapstream dus kom ik niet zo ver
Klopt. Maar het gaat de goede kant opquote:Op zondag 18 februari 2024 23:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat heb je soms met SV-en. Het is maar een moment in de tijd.
ja dat liep een beetje mis, kan gebeurenquote:Op zondag 18 februari 2024 23:33 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Aan het bedenken wat er mis is gegaan met hun masterplan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |