Het instagram uitzendkanaal van het officiele BB account (bigbrothernlbe). Kan alleen (volgens mij) via de app, en je moet ingelogd zijn bij instagram.quote:
Gelukt thnx. Zonder deze uitleg had ik er nooit geraakt.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het instagram uitzendkanaal van het officiele BB account (bigbrothernlbe). Kan alleen (volgens mij) via de app, en je moet ingelogd zijn bij instagram.
De link is te vinden onder de bio van het account... heet Livestream updates met zwaailichtjes eromheen.
Maar niet iedereen ziet het, dus YMMV.
Die had ook zo'n slechte huidquote:Op zondag 18 februari 2024 21:25 schreef mario390 het volgende:
met weiniger makeup likt
alice op alice
met veel, op naomi v,versv.
de benotigt ze niet meerquote:Op zondag 18 februari 2024 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
laxeermiddelzakje opgelost in water wellicht?
op dat livestream gedeelte kan je ook niet verder dus ik vind het waardeloos dat je het niet eens goed kan vindenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:25 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Gelukt thnx. Zonder deze uitleg had ik er nooit geraakt.
Als het goed is kun je daar bovenin op de naam klikken (waar uitzendkanaal onder staat). Dan kun je je abonneren en krijg je de berichten wanneer ze ze sturen.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
op dat livestream gedeelte kan je ook niet verder dus ik vind het waardeloos dat je het niet eens goed kan vinden
Ik heb er nu vijf keer gekeken en ik snap er geen reet van.
Top 2 populariteit ...quote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ze heeft met al haar tactiek nog niets voor elkaar gebokst.
Dat heb je mis. Dilano ziet Dilano als sterke speler!quote:Op zondag 18 februari 2024 21:32 schreef Adixsh het volgende:
Arme Dilano.. volgens mij ziet niemand in het huis hem als tactische speler. Ze zien hem alleen maar achter Sabeau aanlopen.
Klopt,quote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ze heeft met al haar tactiek nog niets voor elkaar gebokst.
Ja waarom 2 x dat gekwijlquote:Op zondag 18 februari 2024 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
We worden gewoon getreiterd door bb. Ik ga denk stream uitgooien.
IK LIG IN EEN DEUK HIERquote:Op zondag 18 februari 2024 21:34 schreef Puzzie het volgende:
De kosten en baten van het dichtbij jezelf blijven
Deze is wel briljant.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:34 schreef Puzzie het volgende:
De kosten en baten van het dichtbij jezelf blijven
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Hier de uitnodigingslink voor het kanaal .. op je mobiel erop klikken en je zit gelijk op de goede plek:
https://ig.me/j/Abb_k-iZcWiAmKr_/
@:Dotteke : Wellicht kan/moet deze in de OP ... de link naar het Insta uitzendkanaal van Big Brother.
Bijna ziekelijke overschatting en geneuzel over nietsquote:Op zondag 18 februari 2024 21:34 schreef Adixsh het volgende:
Ik moet hier wel om lachen, ze hebben allebei gewoon een heel ander beeld van zichzelf. Ik kan "dicht bij jezelf blijven" gewoon niet meer aanhoren!
Ze voelt zich niet zo op haar gemak in de groep lijkt het.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau begint weer te 'slurren' .. wat is dat toch met haar en buiten wandelen met Dilano?
dat kind moet doch ookquote:Op zondag 18 februari 2024 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk macrogol of zo voor toilet.
is helemaal okequote:Op zondag 18 februari 2024 21:34 schreef Snoozey het volgende:
ik ben bij mijn vrienden heel anders
ik blijf hier helemaal bij mezelf
is mooi
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dilano: Wanneer jij je zakje hebt opgedronken gaan we dan wandelen?
Als ze wat minder aan Dillie kleeft en zich wat meer in de groep gaat mengen wordt het vast beterquote:Op zondag 18 februari 2024 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ze voelt zich niet zo op haar gemak in de groep lijkt het.
toch goed gehoordquote:Op zondag 18 februari 2024 21:36 schreef engine het volgende:
Deze Sabeau die ken ik maar dat is de Sabeau die ik alleen met mezelf ben.
Snapje?
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:37 schreef Puzzie het volgende:
Dat is de Sabo die ik eigenlijk met mezelf ben
Hij is niet arrogantquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef Cupfighter het volgende:
Wat een raar kind is die Sabeau zeg, past wel goed bij die arrogante Dilano,
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar ook de Sabeau die ze van haarzelf kent. De Sabeau die dicht bij haarzelf gebleven is.
Verwarrendquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar ook de Sabeau die ze van haarzelf kent. De Sabeau die dicht bij haarzelf gebleven is.
Je moet het account volgen en dan kun je in de live 'chat' enkel meelezm en reageren met emoticons op de berichtjes?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
op dat livestream gedeelte kan je ook niet verder dus ik vind het waardeloos dat je het niet eens goed kan vinden
Ik heb er nu vijf keer gekeken en ik snap er geen reet van.
Dat is het ja.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:40 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Je moet het account volgen en dan kun je in de live 'chat' enkel meelezm en reageren met emoticons op de berichtjes?
nehmt zij thuis ook lax?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Logisch .. Als het er aan de ene kant niet uit kan...quote:Op zondag 18 februari 2024 21:42 schreef Puzzie het volgende:
Er komt zoveel poep uit terwijl ze niet eens kan poepen
Hij moet er even doorheenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
dat dilano dit volhoud joh. kolere
te dom om te poepen ..zegt men welquote:Op zondag 18 februari 2024 21:42 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
Dit is toch wel een meesterlijke casting van de febo. Kans van 1 op de 20 miljoen dat je zo'n figuur treft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
en de volgende pechvogel komt voorbij
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
en de volgende pechvogel komt voorbij
Nog lang nietquote:Op zondag 18 februari 2024 21:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Is iedereen al in de gameroom geweest?
Karen sowieso nog niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Is iedereen al in de gameroom geweest?
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:49 schreef Adixsh het volgende:
Dit is echt voor het eerst dit seizoen dat ik zo hard gelachen heb.
Uhh 21:25 denk ikquote:Op zondag 18 februari 2024 21:49 schreef Ireth het volgende:
Hoe lang was deze klucht al bezig?? Ben net pas online..
quote:
Of geluksvogel want hij zit niet met Sabeau in een huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn nu drie of vier duo's geweest zoiets? Dus dit duurt al ff. of bedoel je dat sabo gedoe?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:49 schreef Ireth het volgende:
Hoe lang was deze klucht al bezig?? Ben net pas online..
Sorbo idd. Ze zijn weer terug, maar nu uitgewandeld.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zijn nu drie of vier duo's geweest zoiets? Dus dit duurt al ff. of bedoel je dat sabo gedoe?
zelfde als gisteavondquote:Op zondag 18 februari 2024 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Die heeft echt een paar pillen erin zitten die is niet helemaal helder
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:54 schreef Ireth het volgende:
Ik weet niet wat ze geslikt heeft, maar das goed spul!
Ja idd, dat was gisteren ookquote:Op zondag 18 februari 2024 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zelfde als gisteavond
ze lalt weer
Ik denk niet dat ze verliefd is op Dilano maar wel dat ze zichzelf niet zo op haar gemak voelt bij de groep en bij hem wel.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:52 schreef JDB94 het volgende:
twijfel echt of die Sabeau zit te schemen, of dat dit oprechte 'liefde' is
ze is dronken van liefdequote:Op zondag 18 februari 2024 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zelfde als gisteavond
ze lalt weer
Dilano too softquote:Op zondag 18 februari 2024 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze verliefd is op Dilano maar wel dat ze zichzelf niet zo op haar gemak voelt bij de groep en bij hem wel.
Volgens mij is ze verliefd op Sabeauquote:Op zondag 18 februari 2024 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze verliefd is op Dilano maar wel dat ze zichzelf niet zo op haar gemak voelt bij de groep en bij hem wel.
Dit is niet echt maar ze heeft hem nodig voor daarquote:Op zondag 18 februari 2024 21:52 schreef JDB94 het volgende:
twijfel echt of die Sabeau zit te schemen, of dat dit oprechte 'liefde' is
fijn. bedankt sabo.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:57 schreef Puzzie het volgende:
Sabo gaat ons nu wat vertellen over het coping mechanisme van Tom
heb je van deze dagen nog later avond de uren?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt, was de hele dag offline ....![]()
Vandaag stream 1 komt langzaam online, heel veel Sabeau en Dilano vrees ik ....
Ja, en Sabeau, Sabeau en Sabeau. Er zijn namelijk heel véél Sabeausquote:Op zondag 18 februari 2024 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt, was de hele dag offline ....![]()
Vandaag stream 1 komt langzaam online, heel veel Sabeau en Dilano vrees ik ....
quote:Op zondag 18 februari 2024 21:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat kind Sabeau mist echt 'n hele groepenkast, spoort voor geen meter
Dat zei Jimmyquote:Op zondag 18 februari 2024 22:00 schreef engine het volgende:
Jij lijkt meer op Tom als je denkt blablabla
en het iq van 'n visstickquote:Op zondag 18 februari 2024 22:01 schreef engine het volgende:
Voor mijn gevoel is het net een klein kind
Dilano denkt met zijn blauwe ballen, die wil alleen maar noiken (of tenminste er ff aan ruiken)quote:Op zondag 18 februari 2024 22:01 schreef Puzzie het volgende:
Dilan ziet zichzelf als beter dan Tom dus Tom moet down
Je hebt de sleutel gevonden!?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:03 schreef Puzzie het volgende:
Maar nu is er een opening , snap je wat ik zeg?
Tom bedoel je?quote:
Het blijft spijtig dat we geen interacties Ariana-Sabo hebben kunnen genietenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:05 schreef marky het volgende:
Wat een vreemde snuiters zitten er dit jaar in.
Flinke wachtlijst bij Parnassia, dus dan maar BBquote:Op zondag 18 februari 2024 22:05 schreef marky het volgende:
Wat een vreemde snuiters zitten er dit jaar in.
Ooh ze hebben morgen ook tijd genoeg hoor ik netquote:Op zondag 18 februari 2024 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ze wil nog even met dilano praten
liplezen bedoel jequote:Op zondag 18 februari 2024 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:08 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo wil nog een keer verder praten met dilano![]()
over waar ze het net over had
Ze moet vast weten hoe hij zich voelt om vervolgens weer over zichzelf te ratelenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ze gaan toch nu nog pratenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:09 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ooh ze hebben morgen ook tijd genoeg hoor ik net
Buiten het huisquote:Op zondag 18 februari 2024 22:08 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo wil nog een keer verder praten met dilano![]()
over waar ze het net over had
Hebben ze nog niet gedaan,lijkt wel of e daar maar met zn 2en zittenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:09 schreef Adixsh het volgende:
Sabeau wil even met Dilano praten zegt ze. Alsof ze niet net een uur met elkaar gesproken hebben... Haar andere Sabeau had zeker net het woord?
En andersom natuurlijk...en lampje trapt er in want denkt met plassertje...quote:Op zondag 18 februari 2024 22:07 schreef BigBreg83 het volgende:
Dilano is echt een schoothondjeniks tacties aan. Ja om sabeau in te palmen...
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En andersom natuurlijk...en lampje trapt er in want denkt met plassertje...
Dit moet op een tegeltjequote:Op zondag 18 februari 2024 21:42 schreef Puzzie het volgende:
Nope, want ze zegt net dat ze nog met hem wil pratenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:11 schreef odie22 het volgende:
laat dilano en bo heel rap naar bed gaan, misschien houdt ze dan ff 5 minuten haar mond dicht
dan stopt ie er maar iets inquote:Op zondag 18 februari 2024 22:12 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nope, want ze zegt net dat ze nog met hem wil praten
🤣 Hij staat ze gewoon op te roepen hoor, ik zag hetquote:Op zondag 18 februari 2024 22:12 schreef Kissingbird het volgende:
Danny laat een sport boer
en nog een
en nog een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |