Als het goed is kun je daar bovenin op de naam klikken (waar uitzendkanaal onder staat). Dan kun je je abonneren en krijg je de berichten wanneer ze ze sturen.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
op dat livestream gedeelte kan je ook niet verder dus ik vind het waardeloos dat je het niet eens goed kan vinden
Ik heb er nu vijf keer gekeken en ik snap er geen reet van.
Top 2 populariteit ...quote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ze heeft met al haar tactiek nog niets voor elkaar gebokst.
Dat heb je mis. Dilano ziet Dilano als sterke speler!quote:Op zondag 18 februari 2024 21:32 schreef Adixsh het volgende:
Arme Dilano.. volgens mij ziet niemand in het huis hem als tactische speler. Ze zien hem alleen maar achter Sabeau aanlopen.
Klopt,quote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ze heeft met al haar tactiek nog niets voor elkaar gebokst.
Ja waarom 2 x dat gekwijlquote:Op zondag 18 februari 2024 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
We worden gewoon getreiterd door bb. Ik ga denk stream uitgooien.
IK LIG IN EEN DEUK HIERquote:Op zondag 18 februari 2024 21:34 schreef Puzzie het volgende:
De kosten en baten van het dichtbij jezelf blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |