Anders is straks weer de hottub viesquote:Op zondag 18 februari 2024 22:56 schreef mario390 het volgende:
zij is er toch nu niet in
de hottiubzij was erder
douchen
wat en onzin is dat
zij gaat niet douchen dann in
de hottub
Nee ging over de opa en oma van Alice dat die zouden zeggen ach gut moet je met Ashleyquote:Op zondag 18 februari 2024 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Jimmy en Ashley hadden een zeer geanimeerd gesprek over iets wat Alice had gezegd over haar oma.
Ja dat was toch een zeer geanimeerd gesprek?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:57 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ging over de opa en oma van Alice dat die zouden zeggen ach gut moet je met Ashley
dat is ook onzinquote:Op zondag 18 februari 2024 22:57 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Anders is straks weer de hottub vies
Foto is verwijderd.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:56 schreef mario390 het volgende:
zij is er toch nu niet in
de hottiubzij was erder
douchen
wat en onzin is dat
zij gaat niet douchen dann in
de hottub
Ik ben het met hem eensquote:Op zondag 18 februari 2024 22:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Jimmy vind het een leuke dag vandaag
Ik eigenlijk ook welquote:
Die moeten nog?quote:Op zondag 18 februari 2024 23:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik probeer te wachten op Karen en Randy met Doriana
lolquote:Op zondag 18 februari 2024 23:04 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
daar gaat het handje van dilano alweer
Karen is nu binnen of er al uitz maar omdat ik dus op twee streams hetzelfdr heb weer ik het niet..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |