Het enge is, dat ze zichzelf wel snapt volgens mijquote:Op zondag 18 februari 2024 22:41 schreef Soury het volgende:
Sabo weet zelf niet meer wat ze allemaal lult. Snap je![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:42 schreef Tascha071 het volgende:
Ok daar gaan we weer …. Ik voel mezelf zo energiek altijd positief mijn eigen zelf maar juist die positieve energie altijd er voor andere die positieve energie deze groei bewustwording is zo mooi maar het voelt zo gek het zo de persoon die ik ben zo energiek in balans met balans in emotie met gevoel in gevoel. Dit voelt zo mezelf ben maar alles wat ik ben ben ik zelf niet moet mezelf ervaren in groei maar zo anders wat ik zeg zo nieuw maar bekent en zo normaal maar het is zo raar want tja ik weet niet man. Ik denk dat ik nu voel dat ik die energie die ik bewust mee maak als je me volgt… het is zo anders
En toen kwam iemand binnen die een rouwstemming voelde
Daar is echt een hoek af hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef Ireth het volgende:
Ash heeft een ontsteking, Sabeau heel enthousiast "hoe groot is het???"
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef Ireth het volgende:
ik zou eerder vragen : hoe besmettelijk is het ?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef Ireth het volgende:
vast wel een smeerseltje voorquote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef Ireth het volgende:
ik heb al uitgemaktquote:Op zondag 18 februari 2024 22:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hou op!!!!!!!!!
Ik kan niet meer!!!!!!
Ik ben er ook bang voor. Het is teveel voor haar.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ze moeten ingrijpen bij sabo, ze raakt in een psychose, dit is echt niet in orde
ondertussen Alice poedelnaaktquote:Op zondag 18 februari 2024 22:48 schreef mario390 het volgende:
sabo,dildo op alle streams ppff
van alle kanten en konten
Mod edit. Gefotoshopte foto weg gehaaldquote:
Bwa valt mee ze hebben vandaag toch dat coin spel gewonnen dus ze is nog scherp genoegquote:Op zondag 18 februari 2024 22:44 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ze moeten ingrijpen bij sabo, ze raakt in een psychose, dit is echt niet in orde
Huh, is dit echt? Niks voor haar.quote:
Ja, maar dit is zonder. Ik geloof het dus niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:52 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zelfs in kleding lijkt het vaak of ze in haar blote kont loopt.
Dit hoeft niet in het SV toch?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja waar zijn de bubbels gebleven van gisteravond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |