Ik denk nog 20 minutenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe lang is sabeau nou al haar gezicht aan het insmeren...
Dat is ook weer zo maar ze doet wel veel dingen uit een soort van vanzelfsprekendheid waar ik bij denkquote:Op zondag 18 februari 2024 22:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze niet goed weet hoe ze hiermee om moest gaan.
Als je daar al naakt staat die pan teruggeven is ook niet handig.
Ja het is een beetje een koninginnetje....quote:Op zondag 18 februari 2024 22:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo maar ze doet wel veel dingen uit een soort van vanzelfsprekendheid waar ik bij denk
:'sta ff stil bij de ander'
Eerst grondig schoon poetsen, en 1 minuut later smeert ze alles weer dicht met rotzooiquote:Op zondag 18 februari 2024 22:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe lang is sabeau nou al haar gezicht aan het insmeren...
Best wel jaquote:Op zondag 18 februari 2024 22:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een koninginnetje....
ja met 'n half glas water, zo'n zakje innemen met minimaal 2 glas water is beter (zeg ik als expertquote:Op zondag 18 februari 2024 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze neemt wel elke dag die zakjes.
Dat zei die vrouw ook
Nou dat is gewoon prinsessen gedrag. Valt nog mee dat ze nie gevraagd heeft of de pan gebracht kon wordenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze niet goed weet hoe ze hiermee om moest gaan.
Als je daar al naakt staat die pan teruggeven is ook niet handig.
Ze draaien bij de febo een zondagsdienst.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
En nog altijd beide streams op dezelfde ruimte
Waarom betaal ik voor 2 streams als ik er maar 1 krijg????
Vraag het voor een vriend, maar ga je dan ook helemaal los ....quote:Op zondag 18 februari 2024 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
ja met 'n half glas water, zo'n zakje innemen met minimaal 2 glas water is
beter (zeg ik als expert met stoma)
Halve apotheekquote:Op zondag 18 februari 2024 22:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoeveel verschillende pillen moet Sabeau slikken joh!!!!
Dan zou ik RRS bellenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vraag het voor een vriend, maar ga je dan ook helemaal los ....![]()
Toilet drie dagen verstopt ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees iedere keer oeroeboeroequote:Op zondag 18 februari 2024 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
aah even kletsen met soebaroe en dilano
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:35 schreef Hoempah het volgende:
[..]
als je langer nodig hebt had je even een gifje moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |