Karen had Alice en Ashley had Basiri als duo partner.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik las net dat Karen geen partner heeft. Ik was vergeten dat Sabiri (?) Basiri haar partner was en die zit nu thuis.
Tyron gedraagt zich nogal recalcitrant wat die badge betreft.Hij is hem altijd kwijt
Dus niet de reden dat Karen geen kleurenbadge heeft.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:39 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Karen had Alice en Ashley had Basiri als duo partner.
Ik ben van het padje denk ikquote:Op maandag 19 februari 2024 09:39 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Karen had Alice en Ashley had Basiri als duo partner.
Ze is vrijgesteld van nominatie, zo lost de febo dat op met die duo-nominaties.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik las net dat Karen geen partner heeft. Ik was vergeten dat Sabiri (?) Basiri haar partner was en die zit nu thuis.
Tyron gedraagt zich nogal recalcitrant wat die badge betreft.Hij is hem altijd kwijt
Na de live zijn de duo's gewisseld en Karen heeft immuniteit deze week vandaar die badge.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus niet de reden dat Karen geen kleurenbadge heeft.
Karen heeft toch die vrijstelling gekregen.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ben van het padje denk ik![]()
Als Basiri weg is dan heeft Ashley geen partner meer dus dan zou zij juist alleen moeten zijn.
???
Volgens mij voetbalt hij. Was ook coach.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
Danny enthousiast praten over een sport die hij beoefent. Geen idee verder wat voor sport.
Ik vang op iets over nog nooit blessures en dan in een zaal kreeg hij blessures?
Jaquote:Op maandag 19 februari 2024 09:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Karen heeft toch die vrijstelling gekregen.
Daardoor werden Ashley en Alice een duo.
Dus omdat Karen een vrijstelling is gegund door haar medebewoners kwam ze los te staan van haar partner die aan Ashley werd gekoppeld zodat er weer een duo was.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Karen heeft toch die vrijstelling gekregen.
Daardoor werden Ashley en Alice een duo.
Neequote:Op maandag 19 februari 2024 09:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Na de live zijn de duo's gewisseld en Karen heeft immuniteit deze week vandaar die badge.
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee
Na de live hebben ze moeten nomineren, een omgekeerde nominatie.
Ze hebben allemaal moeten noemen wie ze de vrijstelling gunde.
Karen is hier als winnaar uit de bus gekomen.
Karen kreeg dus de vrijstelling, hierdoor ging Karen bij Alice weg, en zijnAlice en Ashley samengekomen.
Af en toe een warme douche is ook een manier om ff te ontspannen.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:48 schreef spapaars het volgende:
Niemand heeft er een coin voor over om warm te douchen, dus buiten het energie verbruik om is het een zinloze en een best wel raar iets wat ze achter hebben bedacht.
Omdat er niemand voor koken wasquote:Op maandag 19 februari 2024 09:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Dit deed Ashley toch net al hoezo nu Ro ook weer
En blijven ook gewoon eten hé..quote:Op maandag 19 februari 2024 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
5 min om zich om te kleden
zitten er nog een aantal te eten
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:02 schreef Frummelie het volgende:
Nou kan Karen mooi de ontbijtboel opruimen in haar 1tje...
niet zo veel respect voor BB deze groepquote:Op maandag 19 februari 2024 10:03 schreef Joyce-43 het volgende:
we gaan eerst eten zegt Ty nog, denk je nou echt dat BB op jou wacht
dat snap ik van deze groep toch niet hoor, als er een game komt of iets anders, moeten hun altijd nog wat doen waarop gewacht moet worden was met andere editie's toch echt minder, hun nemen overal hun tijd voor
Ashley gewonnen, zag wel gelijk stand gisteren met Alice door iemandquote:Op maandag 19 februari 2024 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Den eindstand. All hail the queen.
[ afbeelding ]
ja dan hoefg je die alleen nog te zoeken toch, wie kookt er nu? denk dat de rest hetzelfde is blijven doenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Omdat er niemand voor koken was
Eigenijk een beetje aso net als dat door BB heen lullen als hij aan het woord is..quote:Op maandag 19 februari 2024 10:03 schreef Joyce-43 het volgende:
dat snap ik van deze groep toch niet hoor, als er een game komt of iets anders, moeten hun altijd nog wat doen waarop gewacht moet worden was met andere editie's toch echt minder, hun nemen overal hun tijd voor
lamlendig stel is hetquote:Op maandag 19 februari 2024 10:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En blijven ook gewoon eten hé..
nee echt nietquote:Op maandag 19 februari 2024 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet zo veel respect voor BB deze groep
Dat zouden ze veel meer moeten doen. Ze zijn mij altijd veel te volgzaam.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:03 schreef Joyce-43 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |