met of zonder alicequote:Op zondag 18 februari 2024 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2300 staat online, laatste uren van stream 2 ....
Redelijk saai dit.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is geen gekonkel, gewoon gezellig kletsen over de dag.
Natuurlijk lig je dan niet krom van het lachen
Zeg ik dat ergens?quote:Op zondag 18 februari 2024 23:52 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ik kan nu niet zeggen dat ik krom lig van het lachen. Ze zijn vooral bezig over wat hebben ze gedaan en hoe het er uit ziet op tv
Ja ik ook welquote:Op zondag 18 februari 2024 23:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Haha ja dat wel![]()
Gelukkig versta ik het allemaal
Exact dat, gewoon leukquote:Op zondag 18 februari 2024 23:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Plus dat je sowieso niet alles als gekonkel kan wegzetten , van alle partijen , soms zijn er konkel momenten/roddel of slechtpraterij, soms tactisch gelul of ventileren oid maar niet alles is altijd konkelenquote:Op zondag 18 februari 2024 23:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Daar woon ik dus zelfs dat, zoals Noushka, versta ik.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ook wel
Geluk met een half Vlaamse familie
En er zit nu geen echt West Vlaamse in dus nu is het wel te doen.
Want de echt echt echt West Vlamingen die volg ik echt niet.
Volgens mij kwamen ze weer een beetje op dingen waar ze het niet over mogen hebbenquote:Op maandag 19 februari 2024 00:00 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar die zeiden toch niks verkeerd?
Ja ik verdenk ze soms van het jaarlijks herschrijven van het woordenboekquote:Op zondag 18 februari 2024 23:58 schreef Xilia het volgende:
[..]
Daar woon ik dus zelfs dat, zoals Noushka, versta ik.
Het gaat wel rap soms en ik ontdek nog bijna dagelijks nieuwe woorden/uitdrukkingen
quote:Op maandag 19 februari 2024 00:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik verdenk ze soms van het jaarlijks herschrijven van het woordenboek
Karen was mijn favoriet, maar ik ben heel erg afgeknapt op haar kinderachtige gedrag ....quote:Op maandag 19 februari 2024 00:01 schreef Xilia het volgende:
Karen moest van de spanning bjna spugen toen ze op de bank zat.
Zonder Ashley is ze leuker. Ze moet weer meer haar eigen gang gaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Karen was mijn favoriet, maar ik ben heel erg afgeknapt op haar kinderachtige gedrag ....
Ow ik niet, ik kan heerlijk om hun lachen, karen, Ashley en Jimmy zijn geweldig samenquote:Op maandag 19 februari 2024 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Karen was mijn favoriet, maar ik ben heel erg afgeknapt op haar kinderachtige gedrag ....
Jaquote:Op maandag 19 februari 2024 00:07 schreef Krambo het volgende:
Waar is Ashley eigenlijk, slaapt ze al?
Ik ook .Zonder hun zou het maar saai zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 00:07 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ow ik niet, ik kan heerlijk om hun lachen, karen, Ashley en Jimmy zijn geweldig samen
Kippenvel?quote:Op maandag 19 februari 2024 00:18 schreef Xilia het volgende:
Glenn had kiekenvlees als hij de promo's van BB hoorde
Glenn maakt juist wel eigen beslissingen en ik vind hem ook een zeer toffe gastquote:Op maandag 19 februari 2024 00:19 schreef marky het volgende:
Smaken verschillen. Van deze die daar nu zitten pruim ik Alleen Glenn. Im versta hem niet masr ik geloof wel dat het een aardige gast is. Die is een beetje onder de plak van Ashley gekomen helaas. Hij maakt te weinig zijn eigen afwegingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |