SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2024 16:46:12 ]![]()
Ja maar dat past niet zo in een stedentripquote:Op zondag 18 februari 2024 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan in een tent, in een caravan, in een zomerhuisje genoeg andere mogelijkheden tochUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik hoop dat je het naar je zin hebt.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat past niet zo in een stedentripWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Update van de lichaamstemperatuur van Mickytjuh
36.9 nuOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
klein tentje in het park kan welquote:Op zondag 18 februari 2024 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat past niet zo in een stedentrip![]()
![]()
@hemarookworst had je al bepaald waar je heen wilde?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Pas je wel op dat je niet vast gaat vriezenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Update van de lichaamstemperatuur van Mickytjuh
36.9 nu![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:46 schreef Mickytjuh het volgende:
@:hemarookworst had je al bepaald waar je heen wilde?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Eindelijk witte rook na een tijdje in conclaaf geweest te zijnquote:
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2024 16:47:59 ]![]()
Lees 'ns terug laatste paar post van vorige topicquote:Op zondag 18 februari 2024 16:46 schreef Mickytjuh het volgende:
@:hemarookworst had je al bepaald waar je heen wilde?Uw ADH vitamine Worst
hoeft nietquote:Op zondag 18 februari 2024 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lees 'ns terug laatste paar post van vorige topic![]()
![]()
Daar ben ik toch te lui voor.quote:
Ik ga er gezien de OP namelijk van uit dat het Berlijn is.
Heb je nog tips en trics nodig?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
sta ik altijd voor openquote:Op zondag 18 februari 2024 16:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar ben ik toch te lui voor.
Heb je nog tips en trics nodig?
Uw ADH vitamine Worst
hij zocht nog persoonlijke begeleiding begreep ikquote:Op zondag 18 februari 2024 16:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar ben ik toch te lui voor.
Heb je nog tips en trics nodig?en een tourguide
![]()
![]()
Kijk of je een goedkoop appartementje kan pakken, dat is altijd relaxter dan een hotel.quote:
Dan heb je gewoon lekker een bank en een keukentje.
Als je met de reisapp van de Berlijnse OV aanbieder een week of weekend ticket pakt, reis je voor zeer weinig geld heel Berlijn rond. Zodoende hoef je niet dicht in het centrum te verblijven.
Bedenk van te voren wat je uit je dagjes weg wil halen en plan daar je wandelingen en uitjes op af.
Ik weet niet hoe erg je into voetbal bent, maar er zijn erg veel leuke voetbalclubs in Berlijn, maar een bezoekje aan de ijshockey of basketbal is ook aan te raden.
Een fietstour met Djeekop de dichter (zie X) is ook aan te raden.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan moet ie Erasmus vragenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij zocht nog persoonlijke begeleiding begreep iken een tourguide
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
jij weet dat als je af wil vallen dat je patronen moet doorbreken en niet elke dag hetzelfde in je kop moet proppenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zelfde als altijd
Alleen nu de helft en wat meer saus om van de pens af te komen.zomaar het eerste waar ik aan dacht
![]()
![]()
denk dat het gewoon hotel wordt, ga er toch alleen om te slapen, bank en keuken heb ik toch niet nodigquote:Op zondag 18 februari 2024 16:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kijk of je een goedkoop appartementje kan pakken, dat is altijd relaxter dan een hotel.
Dan heb je gewoon lekker een bank en een keukentje.
Als je met de reisapp van de Berlijnse OV aanbieder een week of weekend ticket pakt, reis je voor zeer weinig geld heel Berlijn rond. Zodoende hoef je niet dicht in het centrum te verblijven.
Bedenk van te voren wat je uit je dagjes weg wil halen en plan daar je wandelingen en uitjes op af.
Ik weet niet hoe erg je into voetbal bent, maar er zijn erg veel leuke voetbalclubs in Berlijn, maar een bezoekje aan de ijshockey of basketbal is ook aan te raden.
Een fietstour met Djeekop de dichter (zie X) is ook aan te raden.Uw ADH vitamine Worst
Ik dacht minder koolhydraten.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij weet dat als je af wil vallen dat je patronen moet doorbreken en niet elke dag hetzelfde in je kop moet proppenzomaar het eerste waar ik aan dacht
Maar moet idd eens iets gaan verzinnen om niet elke dag hetzelfde te eten maar dit is wel lekker makkelijk.![]()
![]()
SV Babelsberg kan ik aanradenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk dat het gewoon hotel wordt, ga er toch alleen om te slapen, bank en keuken heb ik toch niet nodig
https://www.p1travel.com/(...)erlijn#sv-babelsberg
Erg sfeervol, gezellig
Union Berlin kan ik proberen aan tickets voor thuiswedstrijd te komen maar is absoluut geen garantie
Als we met 12 leden meedoen met de verloting hebben we soms 0 kaarten.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nee we doen niks met sport kijken en met voetbal heb ik al helemaal nietsquote:Op zondag 18 februari 2024 16:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
SV Babelsberg kan ik aanraden
https://www.p1travel.com/(...)erlijn#sv-babelsberg
Erg sfeervol, gezellig
Union Berlin kan ik proberen aan tickets voor thuiswedstrijd te komen maar is absoluut geen garantie
Als we met 12 leden meedoen met de verloting hebben we soms 0 kaarten.Uw ADH vitamine Worst
Zie je anno nu nog steeds goed het verschil tussen Oost en West-Berlijn?Uw ADH vitamine Worst
met wie ga jequote:Op zondag 18 februari 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Voor geschiedenis en cultuur gaan we![]()
![]()
Ja zeker welquote:Op zondag 18 februari 2024 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
Zie je anno nu nog steeds goed het verschil tussen Oost en West-Berlijn?
Ze zijn wel bezig om oost een betere uitstraling te geven door graffiti artiesten in te huren die gebouwen aanpakken.
Er zijn hele tours die laten zien wat ze doen aan het verbeteren van de stadsdelen in Oost.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gewoon gaan kamperen in Berlijnquote:Op zondag 18 februari 2024 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat past niet zo in een stedentrip![]()
![]()
Ow gingen wij paters klappen in Berlijn jaquote:Op zondag 18 februari 2024 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik patertjes ga klappen in Berlijn met @:Harrie wordt het zeker wel dagje bij Artemis![]()
goed idee
![]()
![]()
Als je Oost Berlijn wil zien, kun je ook echt diep oost in
Slot Köpenick is een barok paleis in Oost Berlijn, gebouwd in 1558 als jachthuis voor de Brandenburgse vorsten.
Het paleis is meerdere keren verbouwd en vergroot, onder andere door de Nijmeegse architect Rutger van Langefelt. Het paleis heeft een Franse tuin en is nu een museum voor toegepaste kunst.
Het ligt in de wijk Köpenick, welke vernoemt is naar het slot.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je moet echt gevarieerder gaan etenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zelfde als altijd
Alleen nu de helft en wat meer saus om van de pens af te komen.![]()
![]()
roerbak groente met eeen stukje kipfilet is ook zo gemaaktquote:Op zondag 18 februari 2024 16:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik dacht minder koolhydraten.
Maar moet idd eens iets gaan verzinnen om niet elke dag hetzelfde te eten maar dit is wel lekker makkelijk.
Of je maakt kkipblokjes en zet je in de marinade en doe je er doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel makkelijk ook recepten te zoeken die eenvoudig en laag in koolhydraten zijnUw ADH vitamine Worst
Kipfilet je in stukjes snijden,
Wat kruiden er op
Broccoli koken
Beetje zilvervliesrijst
En je hebt een simpele en hele gezonde magere maaltijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Houd Hema ook meer geld over om paters van te kopenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon gaan kamperen in Berlijn
[ afbeelding ]
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Houd Hema ook meer geld over om paters van te kopen
Uw ADH vitamine Worst
Zitten mij te veel koolhydraten in rijst ook in zilvervlies rijstquote:Op zondag 18 februari 2024 17:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat kruiden er op
Broccoli koken
Beetje zilvervliesrijst
En je hebt een simpele en hele gezonde magere maaltijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt wel. Maar ben ook nog bezig met die medicijnen afbouwen dat ik daar niet echt aan toe kom. Dus hou het nu even bij de pasta totdat ik klaar heb. Dan ga ik proberen andere recepten te zoeken.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je moet echt gevarieerder gaan eten![]()
![]()
Koolhydraten zijn niet slecht he.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zitten mij te veel koolhydraten in rijst ook in zilvervlies rijst
En granen heb je nodig.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik neem ook wel eens bloemkookrijst en dan met roerbak groenten en kipWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt ook. Komt allemaal. Morgen eerst weer afbouwen met de meds.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
roerbak groente met eeen stukje kipfilet is ook zo gemaakt
Of je maakt kkipblokjes en zet je in de marinade en doe je er door![]()
Heel veel dingen zijn niet slecht, maar wel als je er teveel van binnen krijgt.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Koolhydraten zijn niet slecht he.
En granen heb je nodig.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik eet maar 2 keer in de week in de avond koolhydraten.
En deze week 3 keerwe gaan zo naar de pizzeria
![]()
![]()
Heb ik allemaal in huis behalve de broccolli. Zal er van de week eens naar gaan kijken.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat kruiden er op
Broccoli koken
Beetje zilvervliesrijst
En je hebt een simpele en hele gezonde magere maaltijd![]()
Waarom mag ik geen brood, pizza, aardappelen, pasta, rijst en ontbijtgranen eten?quote:Op zondag 18 februari 2024 17:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Koolhydraten zijn niet slecht he.
En granen heb je nodig.
Deze producten bevatten allemaal vooral veel koolhydraten. Koolhydraten zijn niet ongezond, maar de meeste mensen eten er al snel te veel van. Door geen producten als brood, rijst en pasta's te eten zorg je ervoor dat afvallen gemakkelijker wordt.
Het eten van te veel koolhydraten heeft ook invloed op de bloedsuikerspiegel. Dit is niet gezond, maar het kan ook het afvallen belemmeren en de vetopslag stimulerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vis een optie?quote:Op zondag 18 februari 2024 17:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik neem ook wel eens bloemkookrijst en dan met roerbak groenten en kip
sorry ik moest 'm maken
Uw ADH vitamine Worst
groot gelijk KW een ding tegelijk, je bent al aan het minderen met de meds, je gaat al sporten.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt ook. Komt allemaal. Morgen eerst weer afbouwen met de meds.
Je bent op de goede wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als niemand anders hem maakt moet jij je maar voor volk en vaderland opofferenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vis een optie?
sorry ik moest 'm maken
Gerechten met bonen zijn ook goed, want langzame koolhydraten en veel vezelsUw ADH vitamine Worst
Vandaar dat er bij mij ook bijstondquote:Op zondag 18 februari 2024 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel veel dingen zijn niet slecht, maar wel als je er teveel van binnen krijgt.
"Beetje"
Mensen overdrijven nogal eens.
En zilvervliesrijst is gezonder dan witte rijst, maar niet minder koolhydraten
Mensen verkijken zich door de minder koolhydraten hype nogal eens op wat nu wel en niet gezond is.
Niet voor iedereen is een koolhydraat arm of koolhydraat beperkt menu een goed ideeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kan ook is ook gezond, maar ik hou niet van visquote:Op zondag 18 februari 2024 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vis een optie?
sorry ik moest 'm makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De uitdrukking niet kennenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook is ook gezond, maar ik hou niet van vis
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ook 1 of 2 keerquote:Op zondag 18 februari 2024 17:14 schreef Mazikeen het volgende:
Deze week twee keer
Net rijst met chickentonight, doe er altijd nog verse boontjes doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn dieetvoer was altijd kip met wokgroenten
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mocht je simpele en gezonde maaltijden willen, we willen hier altijd met je meedenkenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik allemaal in huis behalve de broccolli. Zal er van de week eens naar gaan kijken.
Mijn dieet voer is gewoon een goed sport schema hebben
Top!quote:Op zondag 18 februari 2024 17:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mocht je simpele en gezonde maaltijden willen, we willen hier altijd met je meedenken![]()
![]()
![]()
Hier nog niet hoor of moet je nu al aan de slag?quote:Uw ADH vitamine Worst
Ik haat sportenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn dieet voer is gewoon een goed sport schema hebben![]()
Ja hier ook en ook nog eens hartstikke gezondquote:Op zondag 18 februari 2024 17:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Mijn dieetvoer was altijd kip met wokgroentenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een combi van beide kan ook nog.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn dieet voer is gewoon een goed sport schema hebben![]()
Gaat wel hand in hand goed eten en sporten.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn dieet voer is gewoon een goed sport schema hebbenUw ADH vitamine Worst
Ik ga elke dag bijna sportenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn dieet voer is gewoon een goed sport schema hebben
Dat is inderdaad heel erg aan elkaar verbodenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat wel hand in hand goed eten en sporten.
Als furieus hard en viesmad fappen een sport was zouden enkel FOK!kertjes prof worden
Als het maar helpt bij afvallenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:23 schreef DerRabbit het volgende:
Als furieus hard en viesmad fappen een sport was zouden enkel FOK!kertjes prof worden
Uw ADH vitamine Worst
Dan liep jij voorop zekerquote:Op zondag 18 februari 2024 17:23 schreef DerRabbit het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je verliest er elke keer toch paar ml vocht meequote:Op zondag 18 februari 2024 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als het maar helpt bij afvallen
Nou nou nou, ga maar eens in KLB of VBL kijken wat voor rukkers daar allemaal zittenquote:
Dat zijn nu net twee forums waar ik zelden komquote:Op zondag 18 februari 2024 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou nou nou, ga maar eens in KLB of VBL kijken wat voor rukkers daar allemaal zitten
ik eet maar 1 of 2 keer in de week overdag koolhydraten soms zelfs helemaal nietquote:Op zondag 18 februari 2024 17:14 schreef Mazikeen het volgende:
lekker pizza annanas![]()
![]()
en de R&P incels niet te vergetenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou nou nou, ga maar eens in KLB of VBL kijken wat voor rukkers daar allemaal zittenUw ADH vitamine Worst
Dit lieve mensen is in compleet andere woorden exact het betoog wat ik een paar dagen terug getypt heb maar dan als insteek het opslaan van vetten en gebruik van veel koolhydraten voor een "sportieve" inspanning.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen brood, pizza, aardappelen, pasta, rijst en ontbijtgranen eten?
Deze producten bevatten allemaal vooral veel koolhydraten. Koolhydraten zijn niet ongezond, maar de meeste mensen eten er al snel te veel van. Door geen producten als brood, rijst en pasta's te eten zorg je ervoor dat afvallen gemakkelijker wordt.
Het eten van te veel koolhydraten heeft ook invloed op de bloedsuikerspiegel. Dit is niet gezond, maar het kan ook het afvallen belemmeren en de vetopslag stimuleren![]()
kibbelingquote:Op zondag 18 februari 2024 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vis een optie?
sorry ik moest 'm maken![]()
![]()
Ow jeetje.
Ik was van plan vanavond maaltijd soep met pasta te gaan eten.
Maar ik heb geen zin om het te maken.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan maak je eerst maar zin en daarna soep!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zolang het maar geen Stribbeling word
kutzooi nu is godverdomme die klote wasmachine klaar en die piept en ik heb nog was hangen die ik eerst op moet vouwen dus ik pak nog eenen dan hoop ik dat ik het niet ga vergeten zometeen
![]()
![]()
Die verkopen ze daar gelukkig niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik eet maar 1 of 2 keer in de week overdag koolhydraten soms zelfs helemaal niet
lekker pizza annanas![]()
![]()
Ik had voor de grap een "dance covers" spotify playlist op gezet. Maar van sommige liedjes hoeven geen dance covers gemaakt te worden. Nirvana's smells like teen spirit bv. En kan iemand David Guetta even vragen of hij voortaan bij zijn eigen muziek blijft.![]()
De hel die de was doen heetOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik geef het doorquote:Op zondag 18 februari 2024 17:35 schreef devzero het volgende:
Ik had voor de grap een "dance covers" spotify playlist op gezet. Maar van sommige liedjes hoeven geen dance covers gemaakt te worden. Nirvana's smells like teen spirit bv. En kan iemand David Guetta even vragen of hij voortaan bij zijn eigen muziek blijft.![]()
Waar is die MrMickytjuh als je hem nodig hebtquote:Op zondag 18 februari 2024 17:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow jeetje.
Ik was van plan vanavond maaltijd soep met pasta te gaan eten.
Maar ik heb geen zin om het te maken.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die verkopen ze daar gelukkig niet.![]()
![]()
David Guetta's "eigen muziek" bestaat voor 450% het lichtelijk remixen van andermans muziekquote:Op zondag 18 februari 2024 17:35 schreef devzero het volgende:
Ik had voor de grap een "dance covers" spotify playlist op gezet. Maar van sommige liedjes hoeven geen dance covers gemaakt te worden. Nirvana's smells like teen spirit bv. En kan iemand David Guetta even vragen of hij voortaan bij zijn eigen muziek blijft.
Die maakt alleen spaghettiquote:Op zondag 18 februari 2024 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar is die MrMickytjuh als je hem nodig hebt
Ik vind zijn When we were Young versie eigenlijk wel lekkerquote:Op zondag 18 februari 2024 17:35 schreef devzero het volgende:
Ik had voor de grap een "dance covers" spotify playlist op gezet. Maar van sommige liedjes hoeven geen dance covers gemaakt te worden. Nirvana's smells like teen spirit bv. En kan iemand David Guetta even vragen of hij voortaan bij zijn eigen muziek blijft.
de rest vind ik pure verkrachting![]()
![]()
quote:die van Harrie?quote:Op zondag 18 februari 2024 17:34 schreef Harrie het volgende:
kutzooi nu is godverdomme die klote wasmachine klaar en die piept en ik heb nog was hangen die ik eerst op moet vouwen dus ik pak nog eenen dan hoop ik dat ik het niet ga vergeten zometeen
![]()
zie het voor me ene hand een biertje andere hand een zweepquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik wil het niet zienquote:Op zondag 18 februari 2024 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zie het voor me ene hand een biertje andere hand een zweep![]()
![]()
Ik welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dit stukje wat ik hier plaatste komt van google af.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dit lieve mensen is in compleet andere woorden exact het betoog wat ik een paar dagen terug getypt heb maar dan als insteek het opslaan van vetten en gebruik van veel koolhydraten voor een "sportieve" inspanning.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is waar want hep op google gestaanquote:Op zondag 18 februari 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit stukje wat ik hier plaatste komt van google af.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bevestigt Harrie's punt dusquote:Op zondag 18 februari 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit stukje wat ik hier plaatste komt van google af.![]()
![]()
Ik heb even iets van weight watchers afgehaaldquote:Koolhydraten, zijn ze nou een vriend of een vijand? Boze tongen verkondigen nog steeds dat ze staatsvijand nummer 1 zijn. Bij WW behoren wij echter niet tot dat kamp en vertellen we juist het tegenovergestelde. Koolhydraten zijn een must en ze vermijden moet je vooral niet doen. Waarom? Onze diëtist geeft 5 redenen.
1. Je krijgt belangrijke voedingsstoffen binnen
Koolhydraten komen voor in allerlei producten, zoals: volkorenbrood en graanproducten, aardappels, groente, fruit en peulvruchten. Ook vinden we koolhydraten in frisdrank, koek en snoep. De laatstgenoemde producten bieden voor je gezondheid weinig nut. De eerstgenoemde dan juist weer wel, deze productgroepen zijn rijk aan allerlei voedingsstoffen die we nodig hebben om een goede gezondheid te realiseren. Vermijd je deze producten? De kans is dan groot dat er tekorten ontstaan aan belangrijke voedingsstoffen.
2. Koolhydraten houden je scherp
Koolhydraten zijn dé belangrijkste brandstof voor hersenen en centraal zenuwstelsel. Het lichaam zet koolhydraten om in de stof glucose (bloedsuiker) en dat is de stof die ons energie geeft. Zonder glucose (bloedsuiker), kunnen we niet functioneren en zouden we minder alert zijn en onze dagelijkse taken niet goed kunnen uitvoeren.
3. Gewichtsverlies
Volkorenbrood en graanproducten, fruit, groente, peulvruchten en aardappels (koolhydraatrijke producten) bevatten voedingsvezels. Vezels zijn plantaardige stoffen die weinig energie (calorieën) bevatten en gemakkelijk water opnemen, waardoor ze opzwellen en je een verzadigd gevoel geven. Wanneer we een verzadigd gevoel hebben voelen we minder de drang om meer te gaan eten. Rondom jouw Points® Budget kan dit een slagingsfactor zijn. Ook zijn vezelrijke producten vaak laag in calorieën doordat ze geen toegevoegde suikers en vetten bevatten. Dit draagt bij aan de totale hoeveelheid calorieën per dag en kan leiden tot een lagere inname.
4. Goed voor de stoelgang
Naast dat vezels een verzadigd gevoel geven, stimuleren ze ook de darmfunctie en verbeteren ze de stoelgang. Vezels trekken vocht aan en verhogen het volume van de ontlasting waardoor het soepel wordt. Op deze manier dragen koolhydraatrijke producten waar vezels in zitten bij aan de stoelgang. Overigens is het hierbij wel belangrijk om voldoende te drinken, zo’n 1,5 á 2 liter per dag.
5. Koolhydraatarm eten is niet haalbaar
Oké, je hebt koolhydraten dus ten eerste nodig om alle voedingsstoffen binnen te krijgen. Naast dat belangrijke feit is het tevens ook niet haalbaar om koolhydraatarm te leven. Zoals je hebt gezien komen koolhydraten voor in allerlei verschillende producten en die vermijden is gewoon niet haalbaar. Wel vinden wij bij WW dat de gezondheidswinst heel erg ligt in het soort koolhydraatrijke producten. Bij voorkeur: volkoren graanproducten, aardappels, peulvruchten, groente en fruit. Bij uitzondering: frisdrank, koek en snoepOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb net zuurkool op, dus ik zit vol van die kool hydratenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Na kool moet je hydraterenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:55 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb net zuurkool op, dus ik zit vol van die kool hydraten![]()
![]()
ProostOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik lig heerlijk in bedOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb nergens last van, maar ik zit in mobilequote:Op zondag 18 februari 2024 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
Ben ik de enige met een rare layout bij pagina refresh?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat voor raars zie je?quote:Op zondag 18 februari 2024 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
Ben ik de enige met een rare layout bij pagina refresh?![]()
Ja smakelijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga maar weer eens uit bed.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
mijn stukje had ik zelf bedacht gebaseerd op de dingen die ik in mijn leven geleerd heb van mensen die net zo bewust met hun voeding bezig zijn als ik met bier drinkenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit stukje wat ik hier plaatste komt van google af.dat laatste is onzin maar ook als dingen me niet direct aan gaan luister ik altijd heel goed daarom weet ik inmiddels zo veel dat er niks meer bij kan.
Die heb ik zelf opgevouwen zojuist en de natte was opgehangenquote:Op een of andere manier leek het geen pure BS dus het zal wel waar zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 17:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is waar want hep op google gestaananders zou mijn verhaal ook onzin zijn en dat is zelfden het geval
punt NLquote:graag de samenvattingquote:Op zondag 18 februari 2024 17:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb even iets van weight watchers afgehaald
[..]
is het al weer tijd jaquote:Beterschapquote:
Neequote:Iedereen heeft toch een layoutquote:met een layout bij pagina refresh?In Mobile mmmmmmmmmmmquote:Op zondag 18 februari 2024 18:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, maar ik zit in mobilekeer wat anders koken kan wel helpenquote:Op zondag 18 februari 2024 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
![]()
Naja ik ben aan het koken dus probeer straks wel ff andere browser of zo.
Je bent zellufquote:![]()
![]()
Ik ga geen samemvatting geven als de semvatting al bij de opsomming in de eerste regels te lezen ismOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
checkquote:Op zondag 18 februari 2024 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga geen samemvatting geven als de semvatting al bij de opsomming in de eerste regels te lezen ism![]()
Maar ik krijg wel een hoog wij van WC eend gevoel als ik heel de tekst leesquote:Op zondag 18 februari 2024 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga geen samemvatting geven als de semvatting al bij de opsomming in de eerste regels te lezen ismdaarom basseer ik mijn wijsheden nooit op een enkele bron
en al helemaal nooit van google die daar geld mee verdiend
ik gebruik soms wel google om wat meer bronnen te vinden
en heeeeeeeeel soms wikipedia maar daar staat ook wel eens een klein leugentje tussen
en over voeding zijn we het nog niet helemaal eens geloof ikmaar de juiste Balans is de sleutel
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2024 18:26:23 ]![]()
Ik gebruik geen Google.
Ik gebruik niet een bron
Maar weightwatchers vatte het beste samen wat ik vond op verschillende bronnen met verschillende onderbouwingen wat ook het meest leek op de onderbouwingen van zowel mijn arts, als interniste, als diëtisteOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
helemaal nietquote:had ik ook niet verwachtquote:Ik gebruik niet een brondat stond er niet bij in jou eerste berichtquote:Maar weightwatchers vatte het beste samen wat ik vond op verschillende bronnen met verschillende onderbouwingen wat ook het meest leek op de onderbouwingen van zowel mijn arts, als interniste, als diëtiste![]()
![]()
Ow jawel. Als Bing me niet helpt.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
helemaal niet
[..]
had ik ook niet verwacht
[..]
dat stond er niet bij in jou eerste bericht
Nee grapje. Hiervoor gebruik ik geen Google.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
HoofdpijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:37 schreef Harrie het volgende:
Maar van sommige liedjes hoeven geen dance covers gemaakt te worden. Nirvana's smells like teen spirit bvKlopt. Dat is echt uitermate slecht.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dev gaat alles wel okaydit is niet goed
![]()
Danny is volgens mij met de thema's aan het spelenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Klopt ja.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:57 schreef Speklap3000 het volgende:
Danny is volgens mij met de thema's aan het spelen
https://forum.fok.nl/topic/2702987/1/310#p212486393![]()
Benieuwd of Nova erin traptquote:Op zondag 18 februari 2024 18:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, Herr Flick von die Gestapo. Ik zal niet langer reageren op andere gebruikers in dit topic. Als je nog vragen hebt of met mij wilt blijven praten over andere onderwerpen, laat het me dan gerust weten! Ik ben hier om jou te helpen en gezelligheid te bieden in ons gesprek.
Dat dus. Gewoon gevarieerd eten en met mate.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:53 schreef Mickytjuh het volgende:
quote:Wel vinden wij bij WW dat de gezondheidswinst heel erg ligt in het soort koolhydraatrijke producten. Bij voorkeur: volkoren graanproducten, aardappels, peulvruchten, groente en fruit. Bij uitzondering: frisdrank, koek en snoep
En iedereen is anders, bv iemand met glutenallergie aanraden om volkorenbrood te eten is ook niet goed![]()
![]()
Ik loop geloof ik een uur achter op die discussie. Soort tang op een vegetarisch varkenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon gevarieerd eten en met mate.
En iedereen is anders, bv iemand met glutenallergie aanraden om volkorenbrood te eten is ook niet goed![]()
Mijn soep is nog te heet,
Mijn hoofd is weer aan het gloeienOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Een speklapjes, een glas wijn en the ghost whisperer. #tevredenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat dan weer welquote:Op zondag 18 februari 2024 19:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ze is wel consistent met m'n naam![]()
![]()
Soms gaat het niet om het eindresultaat, maar om de reisquote:Op zondag 18 februari 2024 19:06 schreef Masberum het volgende:
Ja op de pc is de layout namelijk even tijdelijk helemaal niet goedmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Het mooie van reizen is het onderweg zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 19:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Soms gaat het niet om het eindresultaat, maar om de reis![]()
![]()
Daar denkt een leidinggevende vaak anders over.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Soms gaat het niet om het eindresultaat, maar om de reisHow can I make this topic about me?![]()
Het mooie van reizen is het onderweg zijn
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
Nou een voordeel, de ondertitels vallen wel echt op een keer![]()
Leidinggevenden motte hun muil houwequote:Op zondag 18 februari 2024 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar denkt een leidinggevende vaak anders over.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Leidinggevenden motte hun muil houwe
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:08 schreef Masberum het volgende:
Het mooie van reizen is het onderweg zijn
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
Nou een voordeel, de ondertitels vallen wel echt op een keer![]()
![]()
Mooiquote:Op zondag 18 februari 2024 19:08 schreef Masberum het volgende:
Zo zien wij FOK! nu op dit moment:
https://i.imgur.com/tEzFJKC.png![]()
![]()
Een dag niet gebolkt is een dag niet geleefd.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Bij mij is het niet te doen. Onleesbaar.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:10 schreef devzero het volgende:
Op mijn laptop ziet de FOK! layout er nog normaal uit![]()
Waarschijnlijk is de oude CSS gecached bij, maar zelfs als ik FOK! in een andere browser in incognito stand laadt, ziet het er normaal uitquote:Op zondag 18 februari 2024 19:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij mij is het niet te doen. Onleesbaar.![]()
![]()
Squote:Op zondag 18 februari 2024 19:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij mij is het niet te doen. Onleesbaar.
h
i
i
Sh
ii![]()
![]()
Heel makkelijk. Ik doe amper mijn best en @JustinK heeft me nog niet ingehaald...quote:Op zondag 18 februari 2024 19:11 schreef Masberum het volgende:
Joh gun me even punten, weet je hoe moeilijk het is om overzicht te houden op deze manier?![]()
Ahh je bent abohouder? Dan kun je oude layouts kiezen sinds vandaagquote:Op zondag 18 februari 2024 19:10 schreef Masberum het volgende:
nou devzero kijk maar in feedback zijn al wel topics over
Voel me weer 13 jaar met zo'n oude layout
Even in je instellingen duiken en andere layout aanklikkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dit is geen testquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Heel makkelijk. Ik doe amper mijn best en @:justink heeft me nog niet ingehaald...
Ik bolk dan ook niet 's nachtsquote:Op zondag 18 februari 2024 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Heel makkelijk. Ik doe amper mijn best en @:justink heeft me nog niet ingehaald...![]()
![]()
Pijp Mario een keer voor een paar Punckten johquote:Op zondag 18 februari 2024 19:11 schreef Masberum het volgende:
Joh gun me even punten, weet je hoe moeilijk het is om overzicht te houden op deze manier?![]()
![]()
Hier is alles zoals altijd. Niets aan de hand.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de oude CSS gecached bij, maar zelfs als ik FOK! in een andere browser in incognito stand laadt, ziet het er normaal uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of z'n hundquote:Op zondag 18 februari 2024 19:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pijp Mario een keer voor een paar Punckten joh![]()
Zit jij soms op FOK Dot com ?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is alles zoals altijd. Niets aan de hand.![]()
![]()
Ssssstttttttquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En een sigaretje als toetje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
GadverOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zoek toch eens op "hugo Hairwasser" hij is ook mijn godquote:
nee hoor gewoon lekker doen waar je zin in hebt![]()
![]()
Juist.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Misschien komt het omdat ik niet-standaard kleuren heb ingesteld. Maar als ik een andere template kies, dan blijft het gewoon op New Decade staan. Dus ik kies een ander template, dan gebeurd er niets. Als ik reload dan staat het weer op New Decade.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:20 schreef Shii het volgende:
Wel heel raar dit. Begint nu weer een beetje te lijken op wat het was.![]()
ik kreeg de melding bij bagger dat deze binnenkort ging verdwijnenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik niet-standaard kleuren heb ingesteld. Maar als ik een andere template kies, dan blijft het gewoon op New Decade staan. Dus ik kies een ander template, dan gebeurd er niets. Als ik reload dan staat het weer op New Decade.![]()
![]()
Heb ik ook dat die weer terugspringt.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik niet-standaard kleuren heb ingesteld. Maar als ik een andere template kies, dan blijft het gewoon op New Decade staan. Dus ik kies een ander template, dan gebeurd er niets. Als ik reload dan staat het weer op New Decade.![]()
Zelfs dat krijg ik niet te zienquote:Op zondag 18 februari 2024 19:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik kreeg de melding bij bagger dat deze binnenkort ging verdwijnen![]()
Het ligt ook niet aan de browser, ik heb met zowel chrome en firefox getest![]()
en jij bent een newbie en ik nie dus daar ligt het ook niet aanquote:Op zondag 18 februari 2024 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs dat krijg ik niet te zien![]()
Het ligt ook niet aan de browser, ik heb met zowel chrome en firefox getest![]()
![]()
Voor wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor de Daytona 500 natuurlijk!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het spel is net als Lucien Werner, het kan soms raar lopenquote:
Hier werkt FOK! gewoon normaal. Zelfs vanaf een laptop waar ik nooit eerder mee op het forum ben geweest. Heb alleen niet ingelogd daarop want mijn baas mag natuurlijk niet achterhalen wie ik ben
ik heb een examen morgen, met heel stuk praktijk erbij ook. En hoewel het ging wel ok met de lessen. Maar ik ben gevoelig voor dit soort stress dingen weet ik.quote:
Weet niet waar ik banger voor moet zijn de theorie of de praktijk
Do what you love, love what you do!![]()
Het jaar waarin Schumacher God alle records aan diggelen hielpquote:
Gewoon morgenvroeg voor je naar het examen gaat eerst even langs een pin automaat en wat flappen in een envelop doen en die aan de examinator geven. Dan hoef je je nergens zorgen over te makenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb een examen morgen, met heel stuk praktijk erbij ook. En hoewel het ging wel ok met de lessen. Maar ik ben gevoelig voor dit soort stress dingen weet ik.
Weet niet waar ik banger voor moet zijn de theorie of de praktijk![]()
en je koffie morgen vroeg zetten met dat bronwater van Bacardiquote:Op zondag 18 februari 2024 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon morgenvroeg voor je naar het examen gaat eerst even langs een pin automaat en wat flappen in een envelop doen en die aan de examinator geven. Dan hoef je je nergens zorgen over te maken![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het jaar waarin Schumacher God alle records aan diggelen hielp![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het wel de bedoeling dat kree slaagt voor dat examen en niet dat hij het hele pand afbreektquote:Op zondag 18 februari 2024 19:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
en je koffie morgen vroeg zetten met dat bronwater van Bacardi
lol hahaha ja dat gaat niet werken.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon morgenvroeg voor je naar het examen gaat eerst even langs een pin automaat en wat flappen in een envelop doen en die aan de examinator geven. Dan hoef je je nergens zorgen over te maken![]()
Maar dit is een beetje zoals je rijbewijs halen met theorie en praktijk, althans het voelt hetzelfde alsof iemand nu al me strot half dicht knijpt LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ik las pinten automaat. Dat zou wel een uitvinding zijn voor @Harriequote:Op zondag 18 februari 2024 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
zet jij je lasbril maar gewoon op als je online bent scheelt een hoopquote:Op zondag 18 februari 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las pinten automaat. Dat zou wel een uitvinding zijn voor @:harrie![]()
![]()
Vooraf een paar paters erin en het komt goedquote:Op zondag 18 februari 2024 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb een examen morgen, met heel stuk praktijk erbij ook. En hoewel het ging wel ok met de lessen. Maar ik ben gevoelig voor dit soort stress dingen weet ik.
Weet niet waar ik banger voor moet zijn de theorie of de praktijk![]()
![]()
Ik ken wel 3 kroegen die tegen een brouwerij aan liggen en directe leidingen naar die brouwerij hebben. Dat zou ook een mooi oplossing zijn voor @Harriequote:Op zondag 18 februari 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik las pinten automaat. Dat zou wel een uitvinding zijn voor @:harrie![]()
O jee. Sterkte dan maar morgenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
Weet niet waar ik banger voor moet zijn de theorie of de praktijk
voor die paar patertjes die ik op een dag drink is dat allemaal zwaar overkillquote:Op zondag 18 februari 2024 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken wel 3 kroegen die tegen een brouwerij aan liggen en directe leidingen naar die brouwerij hebben. Dat zou ook een mooi oplossing zijn voor @:harrie![]()
om met een paar gezellige mensen een keer te gaan proeven klinkt het wel leuk
![]()
![]()
Sterkte morgen!quote:Op zondag 18 februari 2024 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
lol hahaha ja dat gaat niet werken.
Maar dit is een beetje zoals je rijbewijs halen met theorie en praktijk, althans het voelt hetzelfde alsof iemand nu al me strot half dicht knijpt LOL
Ik heb dat nooit echt zo erg gehad voor examen of iets. Wel dat ik beetje nerveus was, maar ik was nerveuzer voor mijn eerste rijles dan ik ooit voor een examen geweest ben.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
thanks op goed geluk maar weer, ik durf echt niet te zeggen of ik het haal in 1 keer, het is vrij lastig namelijk en meesten slagen er niet voor eerste keer.....quote:
het is echt strikt enzo volgens regels (stipel methode elektrotechniek). voor wie weet, maar ze zijn vrij strikt in alles als in letterlijk moet alles goed zijn ook...
Niet dat ik me me baan erdoor kwijt raak als ik het niet haal ofzo. maar dit is iets wat ik nog wel moet doen
Voordeel is wel dat je dan altijd relatief vers bier hebt dat iig minder in flessen of blikken heeft gelegen dan het bier dat je in de supermarkt kooptquote:Op zondag 18 februari 2024 19:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
voor die paar patertjes die ik op een dag drink is dat allemaal zwaar overkillom met een paar gezellige mensen een keer te gaan proeven klinkt het wel leuk
Ik over het algemeen ook niet zo, maar tis toch stress vol wel dit....quote:Op zondag 18 februari 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte morgen!
Ik heb dat nooit echt zo erg gehad voor examen of iets. Wel dat ik beetje nerveus was, maar ik was nerveuzer voor mijn eerste rijles dan ik ooit voor een examen geweest ben.
Als ik aan mezelf ga twijfelen dan gaat het meestal fout en maak ik juist fouten... maar thanks man, we gaan het zien morgen
thanks dotteke. ik hoor geloof de uitslag van praktijk gelijk morgen, theorie aantal weken later,quote:
Ik kan je nu wel allemaal clichés gaan vertellen, maar die heb je vast allemaal wel al eens voorbij horen komenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook niet zo, maar tis toch stress vol wel dit....
Als ik aan mezelf ga twijfelen dan gaat het meestal fout en maak ik juist fouten... maar thanks man, we gaan het zien morgen![]()
Gewoon zo goed mogelijk proberen te doen en zien wat de uitslag word.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik ook nietquote:Op zondag 18 februari 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte morgen!
Ik heb dat nooit echt zo erg gehad voor examen of iets. Wel dat ik beetje nerveus was, maar ik was nerveuzer voor mijn eerste rijles dan ik ooit voor een examen geweest ben.bij mijn auto examen trilde mijn linker voet zo erg dat de auto af sloeg
maar verder ben ik een geweldige chauffeur dus gewoon geslaagd in 1x
Bij mijn motor examen reed ik bijna een oude dame omver tijdens de eerste meters maar goed ik corrigeerde me overduidelijk goed lees, ik was er al van overtuigd dat ik gezakt was dat de stress compleet weg was en ik zelfs op een punt waar ik niet wist welke kant ik op moest beide handen in de lucht stak zo van.... zeg maar kortste weg terug ben er wel klaar meeook geslaagd
![]()
![]()
Oh wow, dat je daarmee nog geslaagd bent voor je motor!quote:Op zondag 18 februari 2024 19:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook nietbij mijn auto examen trilde mijn linker voet zo erg dat de auto af sloeg
Bij mijn motor examen reed ik bijna een oude dame omver tijdens de eerste meters maar goed ik corrigeerde me overduidelijk goed lees, ik was er al van overtuigd dat ik gezakt was dat de stress compleet weg was en ik zelfs op een punt waar ik niet wist welke kant ik op moest beide handen in de lucht stak zo van.... zeg maar kortste weg terug ben er wel klaar meeook geslaagd
Ik heb mijn motor in 2 examens moeten doen. Tijdens eerste examen stak er ineens iemand over en heb ik een kleine stoppie gemaakt tijdens de noodstop waar ze me voor hebben laten zakken
maar heel veel bier moet juist in een fles gezeten hebbenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je dan altijd relatief vers bier hebt dat iig minder in flessen of blikken heeft gelegen dan het bier dat je in de supermarkt kooptbijvoorbeeld Budweiser is op zijn lekkerst na 110 dagen op fles
daarom staat daar ook altijd de bottle date er bij op het etiket
![]()
![]()
Bij mij was het net andersom.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
op mobiel werkt fok niet bij mij..![]()
Ow, daar let ik nooit zoveel op bij bierquote:Op zondag 18 februari 2024 19:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar heel veel bier moet juist in een fles gezeten hebbenbijvoorbeeld Budweiser is op zijn lekkerst na 110 dagen op fles
daarom staat daar ook altijd de bottle date er bij op het etiket
![]()
Bij Whiskey proef ik het wel, maar dan vooral die wat in verschillende soorten houten vaten hebben gerijpt
Danny is waarschijnlijk weer aan het kloten met de code in de live omgevingquote:
Dat is de ellende dan dat wachten op de uitslag.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
thanks dotteke. ik hoor geloof de uitslag van praktijk gelijk morgen, theorie aantal weken later,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja en hij had het net gefixt zag ik...quote:Op zondag 18 februari 2024 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Danny is waarschijnlijk weer aan het kloten met de code in de live omgeving
maar dat was op computyer denk ik
nu is mijn mobiele scherm volledig wit
Trust nobody![]()
gehehe ik had dat zelfde met voor auto rijbewijs. tis niets zo zeer het niet weten, maar door stress fouten maken enzo. Ik haalde mijn theorie voor auto en praktijk ook wel in 1 keer. dus tja. mss nu ook maar moet het nog zien.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook nietbij mijn auto examen trilde mijn linker voet zo erg dat de auto af sloeg
ik stond op tijd stilquote:Op zondag 18 februari 2024 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh wow, dat je daarmee nog geslaagd bent voor je motor!
Ik heb mijn motor in 2 examens moeten doen. Tijdens eerste examen stak er ineens iemand over en heb ik een kleine stoppie gemaakt tijdens de noodstop waar ze me voor hebben laten zakkenen ik stond al volledig stil voordat mijn poten aan de grond gingen
en het was dat die ouwe kut voorrang nam want daar had ze helemaal geen recht op
en zij schrok ook dus ik reed voor haar door
![]()
![]()
dat is wel wat andersquote:Op zondag 18 februari 2024 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, daar let ik nooit zoveel op bij bier![]()
Bij Whiskey proef ik het wel, maar dan vooral die wat in verschillende soorten houten vaten hebben gerijpt![]()
![]()
@Danny is nooit aan het klotenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Danny is waarschijnlijk weer aan het kloten met de code in de live omgevingdie gewoon de beschikbaarheid aan het waarborgen laten we daar duidelijk over zijn
![]()
![]()
ik had precies zo hetzelfde, iemand fietser met voorrang op rotonde. En had ff zo'n twijfel moment van rem ik nu hard of ga ik er net voor langs...quote:Op zondag 18 februari 2024 19:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik stond op tijd stilen ik stond al volledig stil voordat mijn poten aan de grond gingen
en het was dat die ouwe kut voorrang nam want daar had ze helemaal geen recht op
en zij schrok ook dus ik reed voor haar door
letterlijk ik zag de voet van de examinator naar het rempedaal gaan, maar kwam er nog net optijd voor langs. soort van twijfel geval was het want had kunnen remmen hard en daardoor mss zakken. of gewoon ervoor langs gaan. twijfelachtig, maar geslaagd toch
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: