Voordeel is wel dat je dan altijd relatief vers bier hebt dat iig minder in flessen of blikken heeft gelegen dan het bier dat je in de supermarkt kooptquote:Op zondag 18 februari 2024 19:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
voor die paar patertjes die ik op een dag drink is dat allemaal zwaar overkillom met een paar gezellige mensen een keer te gaan proeven klinkt het wel leuk
Ik over het algemeen ook niet zo, maar tis toch stress vol wel dit....quote:Op zondag 18 februari 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte morgen!
Ik heb dat nooit echt zo erg gehad voor examen of iets. Wel dat ik beetje nerveus was, maar ik was nerveuzer voor mijn eerste rijles dan ik ooit voor een examen geweest ben.
thanks dotteke. ik hoor geloof de uitslag van praktijk gelijk morgen, theorie aantal weken later,quote:
Ik kan je nu wel allemaal clichés gaan vertellen, maar die heb je vast allemaal wel al eens voorbij horen komenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook niet zo, maar tis toch stress vol wel dit....
Als ik aan mezelf ga twijfelen dan gaat het meestal fout en maak ik juist fouten... maar thanks man, we gaan het zien morgen
ik ook nietquote:Op zondag 18 februari 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte morgen!
Ik heb dat nooit echt zo erg gehad voor examen of iets. Wel dat ik beetje nerveus was, maar ik was nerveuzer voor mijn eerste rijles dan ik ooit voor een examen geweest ben.
Oh wow, dat je daarmee nog geslaagd bent voor je motor!quote:Op zondag 18 februari 2024 19:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook nietbij mijn auto examen trilde mijn linker voet zo erg dat de auto af sloeg
maar verder ben ik een geweldige chauffeur dus gewoon geslaagd in 1x
Bij mijn motor examen reed ik bijna een oude dame omver tijdens de eerste meters maar goed ik corrigeerde me overduidelijk goed lees, ik was er al van overtuigd dat ik gezakt was dat de stress compleet weg was en ik zelfs op een punt waar ik niet wist welke kant ik op moest beide handen in de lucht stak zo van.... zeg maar kortste weg terug ben er wel klaar meeook geslaagd
maar heel veel bier moet juist in een fles gezeten hebbenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je dan altijd relatief vers bier hebt dat iig minder in flessen of blikken heeft gelegen dan het bier dat je in de supermarkt koopt
Bij mij was het net andersom.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
op mobiel werkt fok niet bij mij..
Ow, daar let ik nooit zoveel op bij bierquote:Op zondag 18 februari 2024 19:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar heel veel bier moet juist in een fles gezeten hebbenbijvoorbeeld Budweiser is op zijn lekkerst na 110 dagen op fles
daarom staat daar ook altijd de bottle date er bij op het etiket
Danny is waarschijnlijk weer aan het kloten met de code in de live omgevingquote:
Dat is de ellende dan dat wachten op de uitslag.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
thanks dotteke. ik hoor geloof de uitslag van praktijk gelijk morgen, theorie aantal weken later,
ja en hij had het net gefixt zag ik...quote:Op zondag 18 februari 2024 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Danny is waarschijnlijk weer aan het kloten met de code in de live omgeving
gehehe ik had dat zelfde met voor auto rijbewijs. tis niets zo zeer het niet weten, maar door stress fouten maken enzo. Ik haalde mijn theorie voor auto en praktijk ook wel in 1 keer. dus tja. mss nu ook maar moet het nog zien.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook nietbij mijn auto examen trilde mijn linker voet zo erg dat de auto af sloeg
maar verder ben ik een geweldige chauffeur dus gewoon geslaagd in 1x
Bij mijn motor examen reed ik bijna een oude dame omver tijdens de eerste meters maar goed ik corrigeerde me overduidelijk goed lees, ik was er al van overtuigd dat ik gezakt was dat de stress compleet weg was en ik zelfs op een punt waar ik niet wist welke kant ik op moest beide handen in de lucht stak zo van.... zeg maar kortste weg terug ben er wel klaar meeook geslaagd
ik stond op tijd stilquote:Op zondag 18 februari 2024 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh wow, dat je daarmee nog geslaagd bent voor je motor!
Ik heb mijn motor in 2 examens moeten doen. Tijdens eerste examen stak er ineens iemand over en heb ik een kleine stoppie gemaakt tijdens de noodstop waar ze me voor hebben laten zakken
dat is wel wat andersquote:Op zondag 18 februari 2024 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, daar let ik nooit zoveel op bij bier![]()
Bij Whiskey proef ik het wel, maar dan vooral die wat in verschillende soorten houten vaten hebben gerijpt
@Danny is nooit aan het klotenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Danny is waarschijnlijk weer aan het kloten met de code in de live omgeving
ik had precies zo hetzelfde, iemand fietser met voorrang op rotonde. En had ff zo'n twijfel moment van rem ik nu hard of ga ik er net voor langs...quote:Op zondag 18 februari 2024 19:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik stond op tijd stilen ik stond al volledig stil voordat mijn poten aan de grond gingen
en het was dat die ouwe kut voorrang nam want daar had ze helemaal geen recht op
en zij schrok ook dus ik reed voor haar door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |