mijn stukje had ik zelf bedacht gebaseerd op de dingen die ik in mijn leven geleerd heb van mensen die net zo bewust met hun voeding bezig zijn als ik met bier drinkenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit stukje wat ik hier plaatste komt van google af.
Die heb ik zelf opgevouwen zojuist en de natte was opgehangenquote:
Op een of andere manier leek het geen pure BS dus het zal wel waar zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 17:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is waar want hep op google gestaan
punt NLquote:
graag de samenvattingquote:Op zondag 18 februari 2024 17:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb even iets van weight watchers afgehaald
[..]
is het al weer tijd jaquote:
Beterschapquote:
Neequote:
Iedereen heeft toch een layoutquote:met een layout bij pagina refresh?
In Mobile mmmmmmmmmmmquote:Op zondag 18 februari 2024 18:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, maar ik zit in mobile
keer wat anders koken kan wel helpenquote:Op zondag 18 februari 2024 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
![]()
Naja ik ben aan het koken dus probeer straks wel ff andere browser of zo.
Je bent zellufquote:
checkquote:Op zondag 18 februari 2024 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga geen samemvatting geven als de semvatting al bij de opsomming in de eerste regels te lezen ism
Maar ik krijg wel een hoog wij van WC eend gevoel als ik heel de tekst leesquote:Op zondag 18 februari 2024 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga geen samemvatting geven als de semvatting al bij de opsomming in de eerste regels te lezen ism
helemaal nietquote:
had ik ook niet verwachtquote:Ik gebruik niet een bron
dat stond er niet bij in jou eerste berichtquote:Maar weightwatchers vatte het beste samen wat ik vond op verschillende bronnen met verschillende onderbouwingen wat ook het meest leek op de onderbouwingen van zowel mijn arts, als interniste, als diëtiste
Ow jawel. Als Bing me niet helpt.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
helemaal niet
[..]
had ik ook niet verwacht
[..]
dat stond er niet bij in jou eerste bericht
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:37 schreef Harrie het volgende:
Maar van sommige liedjes hoeven geen dance covers gemaakt te worden. Nirvana's smells like teen spirit bv
Klopt. Dat is echt uitermate slecht.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dev gaat alles wel okaydit is niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |