SV Babelsberg kan ik aanradenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk dat het gewoon hotel wordt, ga er toch alleen om te slapen, bank en keuken heb ik toch niet nodig
nee we doen niks met sport kijken en met voetbal heb ik al helemaal nietsquote:Op zondag 18 februari 2024 16:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
SV Babelsberg kan ik aanraden
https://www.p1travel.com/(...)erlijn#sv-babelsberg
Erg sfeervol, gezellig
Union Berlin kan ik proberen aan tickets voor thuiswedstrijd te komen maar is absoluut geen garantie
Als we met 12 leden meedoen met de verloting hebben we soms 0 kaarten.
met wie ga jequote:Op zondag 18 februari 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Voor geschiedenis en cultuur gaan we
Ja zeker welquote:Op zondag 18 februari 2024 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
Zie je anno nu nog steeds goed het verschil tussen Oost en West-Berlijn?
Gewoon gaan kamperen in Berlijnquote:Op zondag 18 februari 2024 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat past niet zo in een stedentrip
Ow gingen wij paters klappen in Berlijn jaquote:Op zondag 18 februari 2024 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik patertjes ga klappen in Berlijn met @:Harrie wordt het zeker wel dagje bij Artemis![]()
Je moet echt gevarieerder gaan etenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zelfde als altijd
Alleen nu de helft en wat meer saus om van de pens af te komen.
roerbak groente met eeen stukje kipfilet is ook zo gemaaktquote:Op zondag 18 februari 2024 16:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik dacht minder koolhydraten.
Maar moet idd eens iets gaan verzinnen om niet elke dag hetzelfde te eten maar dit is wel lekker makkelijk.
Houd Hema ook meer geld over om paters van te kopenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon gaan kamperen in Berlijn
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Houd Hema ook meer geld over om paters van te kopen
Zitten mij te veel koolhydraten in rijst ook in zilvervlies rijstquote:Op zondag 18 februari 2024 17:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Kipfilet je in stukjes snijden,
Wat kruiden er op
Broccoli koken
Beetje zilvervliesrijst
En je hebt een simpele en hele gezonde magere maaltijd
Klopt wel. Maar ben ook nog bezig met die medicijnen afbouwen dat ik daar niet echt aan toe kom. Dus hou het nu even bij de pasta totdat ik klaar heb. Dan ga ik proberen andere recepten te zoeken.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je moet echt gevarieerder gaan eten
Koolhydraten zijn niet slecht he.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zitten mij te veel koolhydraten in rijst ook in zilvervlies rijst
Klopt ook. Komt allemaal. Morgen eerst weer afbouwen met de meds.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
roerbak groente met eeen stukje kipfilet is ook zo gemaakt
Of je maakt kkipblokjes en zet je in de marinade en doe je er door
Heel veel dingen zijn niet slecht, maar wel als je er teveel van binnen krijgt.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Koolhydraten zijn niet slecht he.
En granen heb je nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |