SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2024 16:46:12 ]![]()
Ja maar dat past niet zo in een stedentripquote:Op zondag 18 februari 2024 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan in een tent, in een caravan, in een zomerhuisje genoeg andere mogelijkheden tochUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik hoop dat je het naar je zin hebt.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat past niet zo in een stedentripWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Update van de lichaamstemperatuur van Mickytjuh
36.9 nuOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
klein tentje in het park kan welquote:Op zondag 18 februari 2024 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat past niet zo in een stedentrip![]()
![]()
@hemarookworst had je al bepaald waar je heen wilde?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Pas je wel op dat je niet vast gaat vriezenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Update van de lichaamstemperatuur van Mickytjuh
36.9 nu![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:46 schreef Mickytjuh het volgende:
@:hemarookworst had je al bepaald waar je heen wilde?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Eindelijk witte rook na een tijdje in conclaaf geweest te zijnquote:
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2024 16:47:59 ]![]()
Lees 'ns terug laatste paar post van vorige topicquote:Op zondag 18 februari 2024 16:46 schreef Mickytjuh het volgende:
@:hemarookworst had je al bepaald waar je heen wilde?Uw ADH vitamine Worst
hoeft nietquote:Op zondag 18 februari 2024 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lees 'ns terug laatste paar post van vorige topic![]()
![]()
Daar ben ik toch te lui voor.quote:
Ik ga er gezien de OP namelijk van uit dat het Berlijn is.
Heb je nog tips en trics nodig?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
sta ik altijd voor openquote:Op zondag 18 februari 2024 16:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar ben ik toch te lui voor.
Heb je nog tips en trics nodig?
Uw ADH vitamine Worst
hij zocht nog persoonlijke begeleiding begreep ikquote:Op zondag 18 februari 2024 16:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar ben ik toch te lui voor.
Heb je nog tips en trics nodig?en een tourguide
![]()
![]()
Kijk of je een goedkoop appartementje kan pakken, dat is altijd relaxter dan een hotel.quote:
Dan heb je gewoon lekker een bank en een keukentje.
Als je met de reisapp van de Berlijnse OV aanbieder een week of weekend ticket pakt, reis je voor zeer weinig geld heel Berlijn rond. Zodoende hoef je niet dicht in het centrum te verblijven.
Bedenk van te voren wat je uit je dagjes weg wil halen en plan daar je wandelingen en uitjes op af.
Ik weet niet hoe erg je into voetbal bent, maar er zijn erg veel leuke voetbalclubs in Berlijn, maar een bezoekje aan de ijshockey of basketbal is ook aan te raden.
Een fietstour met Djeekop de dichter (zie X) is ook aan te raden.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan moet ie Erasmus vragenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij zocht nog persoonlijke begeleiding begreep iken een tourguide
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
jij weet dat als je af wil vallen dat je patronen moet doorbreken en niet elke dag hetzelfde in je kop moet proppenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zelfde als altijd
Alleen nu de helft en wat meer saus om van de pens af te komen.zomaar het eerste waar ik aan dacht
![]()
![]()
denk dat het gewoon hotel wordt, ga er toch alleen om te slapen, bank en keuken heb ik toch niet nodigquote:Op zondag 18 februari 2024 16:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kijk of je een goedkoop appartementje kan pakken, dat is altijd relaxter dan een hotel.
Dan heb je gewoon lekker een bank en een keukentje.
Als je met de reisapp van de Berlijnse OV aanbieder een week of weekend ticket pakt, reis je voor zeer weinig geld heel Berlijn rond. Zodoende hoef je niet dicht in het centrum te verblijven.
Bedenk van te voren wat je uit je dagjes weg wil halen en plan daar je wandelingen en uitjes op af.
Ik weet niet hoe erg je into voetbal bent, maar er zijn erg veel leuke voetbalclubs in Berlijn, maar een bezoekje aan de ijshockey of basketbal is ook aan te raden.
Een fietstour met Djeekop de dichter (zie X) is ook aan te raden.Uw ADH vitamine Worst
Ik dacht minder koolhydraten.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij weet dat als je af wil vallen dat je patronen moet doorbreken en niet elke dag hetzelfde in je kop moet proppenzomaar het eerste waar ik aan dacht
Maar moet idd eens iets gaan verzinnen om niet elke dag hetzelfde te eten maar dit is wel lekker makkelijk.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: