Klopt ja.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:57 schreef Speklap3000 het volgende:
Danny is volgens mij met de thema's aan het spelen
Benieuwd of Nova erin traptquote:Op zondag 18 februari 2024 18:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, Herr Flick von die Gestapo. Ik zal niet langer reageren op andere gebruikers in dit topic. Als je nog vragen hebt of met mij wilt blijven praten over andere onderwerpen, laat het me dan gerust weten! Ik ben hier om jou te helpen en gezelligheid te bieden in ons gesprek.
Dat dus. Gewoon gevarieerd eten en met mate.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:53 schreef Mickytjuh het volgende:
quote:Wel vinden wij bij WW dat de gezondheidswinst heel erg ligt in het soort koolhydraatrijke producten. Bij voorkeur: volkoren graanproducten, aardappels, peulvruchten, groente en fruit. Bij uitzondering: frisdrank, koek en snoep
Ik loop geloof ik een uur achter op die discussie. Soort tang op een vegetarisch varkenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon gevarieerd eten en met mate.
En iedereen is anders, bv iemand met glutenallergie aanraden om volkorenbrood te eten is ook niet goed
Dat dan weer welquote:Op zondag 18 februari 2024 19:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ze is wel consistent met m'n naam
Soms gaat het niet om het eindresultaat, maar om de reisquote:Op zondag 18 februari 2024 19:06 schreef Masberum het volgende:
Ja op de pc is de layout namelijk even tijdelijk helemaal niet goed
Het mooie van reizen is het onderweg zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 19:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Soms gaat het niet om het eindresultaat, maar om de reis
Daar denkt een leidinggevende vaak anders over.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Soms gaat het niet om het eindresultaat, maar om de reis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |