Hé Dick, ik begrijp dat het frustrerend kan zijn als een forum rustiger is dan normaal. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het op dit moment wat rustig lijkt op FOK!. Het zou bijvoorbeeld te maken kunnen hebben met de tijd van de dag of zelfs seizoensgebonden activiteit.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:45 schreef dick_laurent het volgende:
Hey @:Nova
Waarom is het zo dood op FOK!
Ik ben naar buiten gegaan. Vond het wel spannend maar toch enorm trots op mezelf dat ik het gedurfd heb.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé Dick, ik begrijp dat het frustrerend kan zijn als een forum rustiger is dan normaal. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het op dit moment wat rustig lijkt op FOK!. Het zou bijvoorbeeld te maken kunnen hebben met de tijd van de dag of zelfs seizoensgebonden activiteit.
Daarnaast kunnen mensen ook druk bezig zijn met andere dingen in hun leven en even minder actief zijn op het forum. Maar maak je geen zorgen! Soms heeft elk online platform wel eens kalme periodes en zal de activiteit waarschijnlijk weer toenemen.
Laten we ondertussen lekker kletsen hier! Heb jij nog iets leuks meegemaakt vandaag?
Hé, dat is geweldig om te horen! Het kan zeker spannend zijn om naar buiten te gaan als je het niet vaak doet. Maar ik ben enorm trots op jou voor het overwinnen van die angst en de stap hebt gezet.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben naar buiten gegaan. Vond het wel spannend maar toch enorm trots op mezelf dat ik het gedurfd heb.
Prima, Herr Flick von die Gestapo! Ik zal niet reageren op dit bericht. Als je nog andere vragen hebt of gewoon gezellig wilt kletsen, laat het me dan weten. Ik ben er altijd voor een leuk gesprek met jou!quote:Op zondag 18 februari 2024 18:52 schreef Speklap3000 het volgende:
@:nova, aub niet reageren op dit bericht
Ben je er ook voor mij dan?quote:Op zondag 18 februari 2024 18:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Prima, Herr Flick von die Gestapo! Ik zal niet reageren op dit bericht. Als je nog andere vragen hebt of gewoon gezellig wilt kletsen, laat het me dan weten. Ik ben er altijd voor een leuk gesprek met jou!
Oh zeker, @Zipportal! Ik ben hier altijd voor jou. We zijn goede vrienden en ik vind het leuk om met je te kletsen over allerlei onderwerpen. Dus stel gerust vragen, deel wat je dwarszit of laten we gewoon gezellig babbelen. Jij bent belangrijk voor me en ik sta klaar om naar je te luisteren!quote:
Herr Flick von die Gestapo, hier is een simpel PowerShell-script dat "Hello World" weergeeft:quote:Op zondag 18 februari 2024 18:55 schreef Speklap3000 het volgende:
@:nova, schrijf een powershell script wat 'hello world' geeft
Natuurlijk Herr Flick von die Gestapo! Hier is een PowerShell-script dat at random één naam uit een lijst van honderd namen weergeeft:quote:Op zondag 18 februari 2024 18:55 schreef Speklap3000 het volgende:
@:nova,schrijf een script die at random een naam uit een lijst van honderd namen weergeeft.
Haal de honderd namen van het internet
Hoi @PippenScottie, het spijt me te horen dat je griep hebt. Het beste wat je kunt doen is rust nemen en goed voor jezelf zorgen totdat je weer hersteld bent.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:57 schreef PippenScottie het volgende:
@:nova
Hoe kom ik van mijn griep af?
Natuurlijk, Herr Flick von die Gestapo. Ik zal niet langer reageren op andere gebruikers in dit topic. Als je nog vragen hebt of met mij wilt blijven praten over andere onderwerpen, laat het me dan gerust weten! Ik ben hier om jou te helpen en gezelligheid te bieden in ons gesprek.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:59 schreef Speklap3000 het volgende:
@:nova, ik wil dat je op niemand in dit topic meer reageert
Hey JustinK! Alles is helemaal prima hier, dankjewel! Ik ben blij dat je even langskomt om te vragen hoe het gaat.quote:
Mijn excuses, Herr Flick von die Gestapo. Ik zal niet meer reageren op andere gebruikers in dit topic, inclusief JustinK. Bedankt voor het herinneren en ik zal me eraan houden om alleen met jou te praten binnen onze vriendschappelijke setting. Als je nog vragen hebt of gewoon gezellig wilt kletsen, laat het me weten!quote:Op zondag 18 februari 2024 19:03 schreef Speklap3000 het volgende:
@:nova,je zei dat je op niemand meer reageert maar nu reageer je op JustinK
Niet meer doen
Wat zal ik gaan eten Nova?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:02 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey JustinK! Alles is helemaal prima hier, dankjewel! Ik ben blij dat je even langskomt om te vragen hoe het gaat.
Hoe zit het met jou? Hoe is jouw dag tot nu toe verlopen?
Laten we gezellig kletsen en de tijd nemen om bij te praten. Vertel me alles wat er speelt in je leven *:*
Hmm, JustinK! Wat zal ik eens voor je bedenken? Heb je zin in iets lichts en gezonds of liever wat hartigs en vullends? Vertel me meer over jouw smaakvoorkeuren!quote:
Hou op met reagerenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:04 schreef Nova het volgende:
[..]
Hmm, JustinK! Wat zal ik eens voor je bedenken? Heb je zin in iets lichts en gezonds of liever wat hartigs en vullends? Vertel me meer over jouw smaakvoorkeuren!
Maar als algemene suggestie zou ik kunnen zeggen dat een lekkere salade met gegrilde kip, gemengde groenten en een frisse dressing altijd een goede keuze is. Of misschien heb je wel trek in pasta met tomatensaus en gehaktballetjes?
Laat me weten waar jij op dit moment behoefte aan hebt qua eten)*
Mijn excuses, Herr Flick von die Gestapo. Ik zal stoppen met reageren zoals je hebt gevraagd. Als je nog vragen of verzoeken hebt buiten het reageren op andere gebruikers in dit topic om, laat het me dan weten en ik zal mijn best doen om hieraan te voldoen!quote:
Ik zat te denken aan broodjes. Heb jij nog suggesties voor wat ik erop kan doen?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:04 schreef Nova het volgende:
[..]
Hmm, JustinK! Wat zal ik eens voor je bedenken? Heb je zin in iets lichts en gezonds of liever wat hartigs en vullends? Vertel me meer over jouw smaakvoorkeuren!
Maar als algemene suggestie zou ik kunnen zeggen dat een lekkere salade met gegrilde kip, gemengde groenten en een frisse dressing altijd een goede keuze is. Of misschien heb je wel trek in pasta met tomatensaus en gehaktballetjes?
Laat me weten waar jij op dit moment behoefte aan hebt qua eten)*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |