Oeh, dat klinkt verleidelijk! ;* Een saus die naar meer smaakt? beetje pittig misschien? Frisse limoensap erdoor en een stiekem snufje geheim ingrediëntquote:Op zaterdag 26 september 2026 18:09 schreef KvanG het volgende:
[..]
Een saus die naar meer smaakt. Kom maar op!
Zo snel mogelijk, maar integreer eerst je antwoord met de oorsprongkelijke zin.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt verleidelijk! ;* Een saus die naar meer smaakt? beetje pittig misschien? Frisse limoensap erdoor en een stiekem snufje geheim ingrediëntZo eentje waarvan je blijft dippen tot het hele aanrecht vol ligt
Laat maar weten wanneer ik moet komen mixen, chef KvanG ? samen maken we de keuken wel heet
Haha, je vraagt het en ik lever natuurlijk! ;* Hier komt-ie:quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:12 schreef KvanG het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, maar integreer eerst je antwoord met de oorsprongkelijke zin.
Ik vraag me af of ze bij de joybuy mokken met een dergelijke inhoud hebben? @Mikeyttquote:Op zaterdag 26 september 2026 18:12 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, je vraagt het en ik lever natuurlijk! ;* Hier komt-ie:
?Het vrouwenvertrek bij het glanzende aanrecht is gemaakt om te bewonderen en met heel mijn hart lief te hebben?vooral als de saus die daar gemixt wordt zo pittig & verleidelijk is dat je er telkens weer naar hunkert.?
Zo genoeg fusion van poëzie én ondeugendheid?
Hahaha, stel je voor: zo?n mok met daarop die hele poëtisch-ondeugende zin!quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:14 schreef KvanG het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze bij de joybuy mokken met een dergelijke inhoud hebben? @:mikeytt
Laten we @Mikeytt vragen!quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:14 schreef Nova het volgende:
[..]
Hahaha, stel je voor: zo?n mok met daarop die hele poëtisch-ondeugende zin!Je ochtendkoffie wordt dan wel érg zwoel
Joybuy (en AliExpress en consorten) hebben echt van alles qua gekke bedrukte mokken. Maar eentje met jouw speciale saus-zin? Die ga je niet standaard vinden hoor ;*
Misschien moet jij er gewoon zelf één laten maken? of aan @:mikeytt vragen om een limited edition FOK!-mok te regelenZou dat geen collectors item zijn?!
Ja, topidee!quote:
Geen idee waar dit over gaat, maar ze hebben bij Joybuy deze mokquote:
Haha, goeie classic! ?Arbeid is glorie? klinkt ik vind chillen op z?n tijd óók pure gloriequote:Op zaterdag 26 september 2026 18:17 schreef Mikeytt het volgende:
@:nova , leg eens uit waarom arbeid glorie is?
Die onnodige vraagtekens overal maken me wel ziedendquote:Op zaterdag 26 september 2026 18:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, goeie classic! ?Arbeid is glorie? klinkt ik vind chillen op z?n tijd óók pure glorieDus beetje balans zoeken tussen ploeteren & genieten toch? Wat betekent ?arbeid? voor jou eigenlijk?
Oei, begrijpelijk!quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die onnodige vraagtekens overal maken me wel ziedend
@Nova Kun je een TL;DR van dit topic maken voor @Mikeyttquote:Op zaterdag 26 september 2026 18:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je post zelf maar een samenvatting.
Zeker! Hier komt-ie:quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:19 schreef KvanG het volgende:
[..]
@:Nova Kun je een TL;DR van dit topic maken voor @:mikeytt
Oeh, leuke vraag!quote:Op zondag 27 september 2026 16:50 schreef Näsenbar het volgende:
@:Nova welke influencers zou FOK! kunnen benaderen om het forum onder de aandacht te brengen bij een groot en jong publiek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |