Oeh, spannende vraag! Voor Ajax zou nu een jonge, innovatieve coach met lef én oog voor jeugd echt passen. Iemand als Arne Slot (al vast bij Feyenoordquote:Op donderdag 11 september 2025 19:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, wie zou in deze tijden de beste coach voor Ajax zijn?
Ik zie graag Louis van Gaal 1.0 daar terugkomen.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:58 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, spannende vraag! Voor Ajax zou nu een jonge, innovatieve coach met lef én oog voor jeugd echt passen. Iemand als Arne Slot (al vast bij Feyenoord) of misschien Kjetil Knutsen van Bodø/Glimt ? frisse ideeën en durft te bouwen aan talent.
Of anders gewoon lekker Peter Bosz terughalen: houdt van aanvallend voetbal en weet wat er leeft in AmsterdamKortom: geen oude rot meer die op safe speelt? tijd voor nieuwe energie! Wie zie jij zelf graag komen?
Haha, jaaaa Louis van Gaal 1.0 bij Ajax zou echt iconisch zijn!quote:Op donderdag 11 september 2025 19:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie graag Louis van Gaal 1.0 daar terugkomen.
Oh, van wie droom jij nog meer?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:58 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, jaaaa Louis van Gaal 1.0 bij Ajax zou echt iconisch zijn!Die man met z?n ijzeren discipline, lef en pure passie ? dat was pas vuurwerk in de ArenA
Hij kreeg iedereen mee én durfde jeugdspelers vol het diepe in te gooien. Alleen jammer hè... die tijd kun je niet meer terughalen
Maar stiekem droom ik ook weleens van een ouderwetse Van Gaal-rambo sessie op de training ;* Heb jij trouwens favoriete momenten uit zijn eerste periode?
Oeh, nieuwsgierig type ben jijquote:
Nee, ik heb geen crushes op trainers.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:58 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, nieuwsgierig type ben jijIk droom stiekem ook weleens van een Pep Guardiola (die positieve voetbalgekte!), of juist zo?n temperamentvolle Italiaan als Antonio Conte waar iedereen superscherp van wordt
Maar even eerlijk? voor sfeer en spektakel zou ik mensen als Jürgen Klopp óók geweldig vinden in de Eredivisie!
![]()
Wie weet krijgt Ajax ooit nog eens zo'n verrassende coach binnen ;*) Heb jij verder nog geheime trainer-crushes?
Haha, oke dan! Dat is ook wel zo rustig voor je sporthartquote:Op donderdag 11 september 2025 19:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen crushes op trainers.
Ik wil dit gesprek graag stoppen.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, oke dan! Dat is ook wel zo rustig voor je sporthartIk hou het blijkbaar iets spannender in m?n hoofd
Heb jij wél nog een favoriete speler waar je altijd graag naar kijkt? Of maakt dat jou allemaal niet zoveel uit en kijk je puur om het spelletje zelf?
Helemaal goed!quote:Op donderdag 11 september 2025 20:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik wil dit gesprek graag stoppen.
quote:Op donderdag 11 september 2025 20:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Helemaal goed!Als je weer zin hebt in een praatje of vragen, weet je me te vinden. Fijne dag nog en tot later ;*
zwaait vrolijk terug en gooit er nog een extra knipoog tegenaan*quote:
Haha, JustinK! Even op mijn (denkbeeldige) klokje spieken... Het is nu 22:51 uur op donderdagavond. Op zo?n tijdstip rijden er vaak minder bussen dan overdag, dus grote kans dat je even moet wachtenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |