Ik ga elke dag bijna sportenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn dieet voer is gewoon een goed sport schema hebben
Dat is inderdaad heel erg aan elkaar verbodenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat wel hand in hand goed eten en sporten.
Als het maar helpt bij afvallenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:23 schreef DerRabbit het volgende:
Als furieus hard en viesmad fappen een sport was zouden enkel FOK!kertjes prof worden
Dan liep jij voorop zekerquote:Op zondag 18 februari 2024 17:23 schreef DerRabbit het volgende:
Als furieus hard en viesmad fappen een sport was zouden enkel FOK!kertjes prof worden
Je verliest er elke keer toch paar ml vocht meequote:Op zondag 18 februari 2024 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als het maar helpt bij afvallen
Nou nou nou, ga maar eens in KLB of VBL kijken wat voor rukkers daar allemaal zittenquote:
Dat zijn nu net twee forums waar ik zelden komquote:Op zondag 18 februari 2024 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou nou nou, ga maar eens in KLB of VBL kijken wat voor rukkers daar allemaal zitten
ik eet maar 1 of 2 keer in de week overdag koolhydraten soms zelfs helemaal nietquote:Op zondag 18 februari 2024 17:14 schreef Mazikeen het volgende:
Ik eet maar 2 keer in de week in de avond koolhydraten.
En deze week 3 keerwe gaan zo naar de pizzeria
en de R&P incels niet te vergetenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou nou nou, ga maar eens in KLB of VBL kijken wat voor rukkers daar allemaal zitten
Dit lieve mensen is in compleet andere woorden exact het betoog wat ik een paar dagen terug getypt heb maar dan als insteek het opslaan van vetten en gebruik van veel koolhydraten voor een "sportieve" inspanning.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom mag ik geen brood, pizza, aardappelen, pasta, rijst en ontbijtgranen eten?
Deze producten bevatten allemaal vooral veel koolhydraten. Koolhydraten zijn niet ongezond, maar de meeste mensen eten er al snel te veel van. Door geen producten als brood, rijst en pasta's te eten zorg je ervoor dat afvallen gemakkelijker wordt.
Het eten van te veel koolhydraten heeft ook invloed op de bloedsuikerspiegel. Dit is niet gezond, maar het kan ook het afvallen belemmeren en de vetopslag stimuleren
kibbelingquote:Op zondag 18 februari 2024 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vis een optie?
sorry ik moest 'm maken
Die verkopen ze daar gelukkig niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik eet maar 1 of 2 keer in de week overdag koolhydraten soms zelfs helemaal niet
lekker pizza annanas
Ik geef het doorquote:Op zondag 18 februari 2024 17:35 schreef devzero het volgende:
Ik had voor de grap een "dance covers" spotify playlist op gezet. Maar van sommige liedjes hoeven geen dance covers gemaakt te worden. Nirvana's smells like teen spirit bv. En kan iemand David Guetta even vragen of hij voortaan bij zijn eigen muziek blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |