Pijp Mario een keer voor een paar Punckten johquote:Op zondag 18 februari 2024 19:11 schreef Masberum het volgende:
Joh gun me even punten, weet je hoe moeilijk het is om overzicht te houden op deze manier?
Hier is alles zoals altijd. Niets aan de hand.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de oude CSS gecached bij, maar zelfs als ik FOK! in een andere browser in incognito stand laadt, ziet het er normaal uit
Of z'n hundquote:Op zondag 18 februari 2024 19:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Pijp Mario een keer voor een paar Punckten joh
Zit jij soms op FOK Dot com ?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is alles zoals altijd. Niets aan de hand.
Ssssstttttttquote:
zoek toch eens op "hugo Hairwasser" hij is ook mijn godquote:
Misschien komt het omdat ik niet-standaard kleuren heb ingesteld. Maar als ik een andere template kies, dan blijft het gewoon op New Decade staan. Dus ik kies een ander template, dan gebeurd er niets. Als ik reload dan staat het weer op New Decade.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:20 schreef Shii het volgende:
Wel heel raar dit. Begint nu weer een beetje te lijken op wat het was.
ik kreeg de melding bij bagger dat deze binnenkort ging verdwijnenquote:Op zondag 18 februari 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik niet-standaard kleuren heb ingesteld. Maar als ik een andere template kies, dan blijft het gewoon op New Decade staan. Dus ik kies een ander template, dan gebeurd er niets. Als ik reload dan staat het weer op New Decade.
Heb ik ook dat die weer terugspringt.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik niet-standaard kleuren heb ingesteld. Maar als ik een andere template kies, dan blijft het gewoon op New Decade staan. Dus ik kies een ander template, dan gebeurd er niets. Als ik reload dan staat het weer op New Decade.
Zelfs dat krijg ik niet te zienquote:Op zondag 18 februari 2024 19:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik kreeg de melding bij bagger dat deze binnenkort ging verdwijnen
en jij bent een newbie en ik nie dus daar ligt het ook niet aanquote:Op zondag 18 februari 2024 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs dat krijg ik niet te zien![]()
Het ligt ook niet aan de browser, ik heb met zowel chrome en firefox getest
Voor wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |