Ik ga bijna denken dat BB het af en toe express doet, en die batterijwisswl soms daarom eerder omroeptquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Isabeau schrikt van de batterijwissel
Snap ik. Ze moest iets doen😇😇quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice gaat meteen te bed
Arme meid helemaal uit haar ritme door de opdracht van de afgelopen dagen
Die belgen weten het allemaal wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:36 schreef ben34567 het volgende:
Ligt het aan mij of zit er in deze groep helemaal geen drive of passie om verder in het spel te geraken ? De helft zit te zagen dat ze zich vervelen en naar huis willen. Het lijkt hen ook helemaal niet te deren indien ze genomineerd worden. Helpt ook niet dat de meesten daar tijdens hun inschrijving zelfs niet wisten wat het concept van Big Brother juist inhoudt.
Die blijft ook maar smeren en wrijven. Geen idee wat ze allemaal aan het doen is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
terug naar sabeau aan haar avondroutine
[quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:36 schreef ben34567 het volgende:
Ligt het aan mij of zit er in deze groep helemaal geen drive of passie om verder in het spel te geraken ? De helft zit te zagen dat ze zich vervelen en naar huis willen. Het lijkt hen ook helemaal niet te deren indien ze genomineerd worden of een spel verliezen. Helpt ook niet dat de meesten daar tijdens hun inschrijving zelfs niet wisten wat het concept van Big Brother juist inhield.
Vorig jaar leek er meer passie te zijn omwille van het feit dat het kamer tegen kamer was (wij-zij gevoel) en Chiara iedereen daar op scherp zette.
In het afvalhok hebben ze nog wel lolquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:41 schreef Lrod01 het volgende:
Waarom staat er al 20 minuten een stream op Sabeau die alleen in de badkamer haar gezicht staat te doen terwijl er nog mensen wakker zijn in de woonkamer.
Inderdaad. Ik sta ervan te kijken hoeveel rotzooi die op haar gezicht smeert, al bijna een half uur lang. Kan nooit goed zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:43 schreef engine het volgende:
Dit oneindig dingen blijven smeren kan toch ook niet goed voor je huid zijn.
Wat een figuur zegquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:45 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik sta ervan te kijken hoeveel rotzooi die op haar gezicht smeert, al bijna een half uur lang. Kan nooit goed zijn.
Vraag me ook regelmatig af wat dat allemaal moet kostenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:43 schreef engine het volgende:
Dit oneindig dingen blijven smeren kan toch ook niet goed voor je huid zijn.
Nee gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:49 schreef ben34567 het volgende:
Is Karen/Tyron eigenlijk nog een ding ?
Lijkt wel of ze enorm veel tijd hebben op een dag.....en pas in in de middag een beetje tot actie overgaan.quote:
Nee , het is toch Tom?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:49 schreef ben34567 het volgende:
Is Karen/Tyron eigenlijk nog een ding ? Was dat helemaal vergeten want dat leek plots gestopt
Dat is nooit wat geweest. Karen werd er wel warm van.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:49 schreef ben34567 het volgende:
Is Karen/Tyron eigenlijk nog een ding ? Was dat helemaal vergeten want dat leek plots gestopt
Zaten een paar keer samen onder een deken en Karen vond hem leuk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:53 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is nooit wat geweest. Karen werd er wel warm van.
Dat was het ook. Hij heeft iemand buiten het huis dus ze maakte geen kans.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zaten een paar keer samen onder een deken en Karen vond hem leuk.
Tis een erg gebrekkig huisje ... Er zal maar brand uitbreken en je moet eerst de deurkruk zoeken ... denk dat BB dan een probleem heeftquote:
Tyron is bij Randyquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:12 schreef kater1 het volgende:
Wat gebeurt er in hemelsnaam allemaal. Secret mission of zo? Gegiebel bij de deur Tyron en Sabeau. Danny doet raar. Overal veel rare lachjes . Misschien ben ik paranoia aan het worden of moet ik de streams beter bekijken ipv met een half oog.
Al een tijdje. Dat heb ik meegekregen. Het was Basiri. En uitbeeldspel. en diep gesprek tussen dingest en dingest en dingest op de bank. Ik let heus wel op hoor. Het is dat ik tijdens de tv uitzending erachter kwam dat Jimmy zo naar roddelde over Ashley. Sindsdien ben ik gewoon zwaar teleurgesteld.quote:
Je bent fan van Ashley?quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron is onrustig woelt wat heen en weer
Zou dat zijn bizarredroom zijn geweestquote:Op woensdag 7 februari 2024 01:30 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Oh jee, Ashley gaat bovenop Tyron liggen.
Zo hard zijn die neptieten van Ashley ook. Grapje.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:33 schreef marky het volgende:
Je hoort de regen daar echt hard kletteren op dat Solohok
Zit vast ergens een ventiel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:38 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Zo hard zijn die neptieten van Ashley ook. Grapje.
Ventiel heeft ze zelfs verstopt. Slaap lekker.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:39 schreef marky het volgende:
[..]
Zit vast ergens een ventiel.
Alles in diepe rust. Ik ga ook maar eens slapen.
Neequote:Op woensdag 7 februari 2024 01:30 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Vanwaar dit posten ze zitten niet eens in het zelfde huis?quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:30 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
De geen die verliest blijf achter de winnaar gaat naar het huis. De achterblijver is genomineerd en blijft tot Zaterdag daar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik ben benieuwd hoe het Randy en Tyron gaat verlopen... komen ze beide in het huis terug als 1 van hen de proef wint.. zou voor Randy wel erg prettig zijn, ik vind het zo sneu dat hij nog in dat hok zit..
Jeetje mina... nou dat vind ik echt heftig... ik zou echt gek worden...quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:57 schreef marky het volgende:
[..]
De geen die verliest blijf achter de winnaar gaat naar het huis. De achterblijver is genomineerd en blijft tot Zaterdag daar.
Mogge..quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
We hebben gisteren in de uitzending nog niet dat spel gezien van Tom en Randy he
Er staat niet vast dat die gene daar alleen moet blijven.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje mina... nou dat vind ik echt heftig... ik zou echt gek worden...
Oké thnx, nou dat scheelt dan weer..quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er staat niet vast dat die gene daar alleen moet blijven.
Wellicht komt er nog een genomineerde bij in
Er is een bed te weinig.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik ben benieuwd hoe het Randy en Tyron gaat verlopen... komen ze beide in het huis terug als 1 van hen de proef wint.. zou voor Randy wel erg prettig zijn, ik vind het zo sneu dat hij nog in dat hok zit..
Hij zit er volgens mij constant doorheen iets wat ik maar al te goed begrijp..quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:12 schreef greysbones het volgende:
Gm COS
Als Randy daar moet blijven vraag ik me af of hij niet zal vertrekken
Het kneden zag er voor een leek wel heel soepeltjes uitquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Na zijn Taverne, kan Danny ook wel een bakkerij openen
iets pikken, verstoppen, doe ik ook altijd met monopoly, dat is juist leuk. Het is een spel he! geen vrienden vakantiequote:Op woensdag 7 februari 2024 01:08 schreef Mercedes. het volgende:
Hoezo moet Ashley zo constant dominant zijn en hoelang pikt de rest van de groep dat nog.
En dat nootjes gedoe van in de BB uitzending.
Diep triest.
Gaan je medespelers niet in dank afnemen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
iets pikken, verstoppen, doe ik ook altijd met monopoly, dat is juist leuk. Het is een spel he! geen vrienden vakantie
Of er nominaties zullen zijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:33 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen! Ben benieuwd hoe de nominaties zullen gaan vandaag. Zal wel vanmiddag worden gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:33 schreef Ireth het volgende:
Ben ik trouwens de enige die....Het was me nog niet opgevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lampen aaan
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja precies, of de nominaties door stemmen gaat, een spel of toch een PON. Heeft de verliezer in de soloroom nog een rol? Wel leuk dat het onvoorspelbaar is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of er nominaties zullen zijn
Of misschien een game ?
Het stoppen van de wateropdracht kan wel betekenen dat er een gezamenlijk spel moet worden gespeeld. Maar goed, pure speculatie:)quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja precies, of de nominaties door stemmen gaat, een spel of toch een PON. Heeft de verliezer in de soloroom nog een rol? Wel leuk dat het onvoorspelbaar is.
Ze hebben 3 slaapbankjes uit de mirror room staan. Hoop dat 1 van die even voor paar dagen naar het huis kan. Zie de toegevoegde waarde niet om 1 of 2 mensen tot zaterdag nog in dat hok te houden. Het is in het grote huis al saai komende dagen. Laat staan in dat aparte hok.quote:
Lekker bezigquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau wil knutselen en spelletjes maken anders verveelt ze zich
Ik vind het een soort isolatie cel😬quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben 3 slaapbankjes uit de mirror room staan. Hoop dat 1 van die even voor paar dagen naar het huis kan. Zie de toegevoegde waarde niet om 1 of 2 mensen tot zaterdag nog in dat hok te houden. Het is in het grote huis al saai komende dagen. Laat staan in dat aparte hok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg de kriebels van die blonde met haar epileernachine en die ander is 20 en heeft heel veel mindfullness boekjes gelezen van waaruit ze nu citeerd. Ik zou beide compleet moeten negeren wat een jeuk krijg je daarvan brrrquote:Op woensdag 7 februari 2024 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet ook wel een beetje wennen aan die 2 nieuwe dames... kweetnie.. komt denk ik ook omdat ze er zoveel later bijkomen...
Heb ik ook. Vooral de jongste komt heel fake over.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van die blonde met haar epileernachine en die ander is 20 en heeft heel veel mindfullness boekjes gelezen van waaruit ze nu citeerd. Ik zou beide compleet moeten negeren wat een jeuk krijg je daarvan brrr
Waarom is dat raar. Ze hebben gewonnen en mogen bij hun duo blijven maar kunnen even goed nog genomineerd worden. Ik denk dat er bij de nominatie nog een rol is weggelegd voor de geen die in het solohok zit.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Zouden nouska en Tom nu al stiekem een vrijstelling op zak hebben
Anders is het ook raar
Degene die wint vandaag heeft vrijstellingquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:00 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom is dat raar. Ze hebben gewonnen en mogen bij hun duo blijven maar kunnen even goed nog genomineerd worden. Ik denk dat er bij de nominatie nog een rol is weggelegd voor de geen die in het solohok zit.
Deze groep is heel erg tevreden met zichzelf. Er zit een beetje roddel in maar echte spanning niet. Vorig jaar zat er heel veel spanning in de groep en stonden de kamers echt tegenover elkaar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Terug lezen was zo gebeurd.
Streamverslagen ook.
Het is komkommertijd denk ik.
Veel mensen in dat huis dus genoeg om naar te kijken als we het zouden zien.
Wat we te vaak zien zijn poriën, broodjes, water, rug, voeten, kleedjes, hoe balletjes in een mandje vallen, etc etc.
Te vaak.
Vond vorig jaar het slechtste jaar ooitquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Deze groep is heel erg tevreden met zichzelf. Er zit een beetje roddel in maar echte spanning niet. Vorig jaar zat er heel veel spanning in de groep en stonden de kamers echt tegenover elkaar.
Nee is niet gezegd alleen gezegd dat de verliezer is genomineerdquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Degene die wint vandaag heeft vrijstelling
Is dat niet elke keer gezegd
Dat heb ik ook gehoord ja maar dat is voor de winnaar van vandaag.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Degene die wint vandaag heeft vrijstelling
Is dat niet elke keer gezegd
Slaapkamers tegenover elkaar hoop ik dat nooit meer terug komt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Deze groep is heel erg tevreden met zichzelf. Er zit een beetje roddel in maar echte spanning niet. Vorig jaar zat er heel veel spanning in de groep en stonden de kamers echt tegenover elkaar.
Ik zie BB dit er wel als twist ingooienquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:04 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord ja maar dat is voor de winnaar van vandaag.
Dit jaar is echt veel saaier.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond vorig jaar het slechtste jaar ooit
Wat een kleuterklas was dat
quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:54 schreef Sestra666 het volgende:
Zo bijzonder mooi vind ik sabeau niet voor een miss
Vindt haar een kinderlijfje hebben.....als ik haar zo bezig zie denk ik aan een kind van dertien jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zie ik de jonge Georgina Verbaan in haar zelfs de stem.
In de bouw werken is niet te onderschatten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:01 schreef Snensie het volgende:
moet altijd uren eerder opstaan voor haar plamuur.
Hoe het hier op cos valt doet er toch niet toe gaat om de spanning in dat huis. Nu zijn ze allemaal zo lief naar elkaar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Slaapkamers tegenover elkaar hoop ik dat nooit meer terug komt.
Kijkers en hier in de cos gaan dan ook mee doen. helemaal gek werd ik met dat: de gouden kamer is het leukst nee de groene etc etc.. wij zij gezeik.
Jij ziet liever 10 messen in de rug van willekeurig bewonerquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:08 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe het hier op cos valt doet er toch niet toe gaat om de spanning in dat huis. Nu zijn ze allemaal zo lief naar elkaar.
Diegene die je smorgens lang ziet plamuren met zes tot zeven creme's hebben geen 8 tot 5 baan......quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:01 schreef Snensie het volgende:
Zou Alice moeten bijslapen van het dagelijkse leven ofzo. Ze had een 40 urige baan, veel sporten en moet altijd uren eerder opstaan voor haar plamuur.
Het doet er toe omdat ik hier zit mee te lezen en te lullen. Het is een groot deel van mijn BB vermaak.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:08 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe het hier op cos valt doet er toch niet toe gaat om de spanning in dat huis. Nu zijn ze allemaal zo lief naar elkaar.
Als dat niet meer zou gebeuren is deze editie helemaal dood. Bij het vertrek van Lenie gaf Jimmy ook al aan dat hij Ashley eigenlijk ook te dominant aanwezig vindt. Na haar toch wat ongefundeerde aanval op Ariana is er bij Jimmy wat geknapt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:43 schreef Koos1958 het volgende:
Vannacht uitzending gekeken van gisteravond. Schrok van jimmy hoe hij aan het roddelen is over ashley. En ronahi de dbk met Tom verdraaid
Ligt er net aan tegenover wie hij staat. Als het Tom-Randy-Alice wordt zou ik niet durven zeggen wie vertrekt...quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:09 schreef Clasientjuh het volgende:
Al Zal Randy weer verliezen en genomineerd zijn hij red het wel hoor hij gaat zaterdag niet naar huis.
Randyquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt er net aan tegenover wie hij staat. Als het Tom-Randy-Alice wordt zou ik niet durven zeggen wie vertrekt...
Gaat erom wat ze stiekem hebben afgesproken (dat is mijn idee hoor).....wie het meeste kans maakt om de nominatie te overleven verliest de battle. Maar denk dat Randy het niet tot vrijdag nog uithoudt in die solokamer.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:09 schreef Clasientjuh het volgende:
Al Zal Randy weer verliezen en genomineerd zijn hij red het wel hoor hij gaat zaterdag niet naar huis.
Toch liever die twee dan makeuppende damesquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
Veel Randy en Ty streams
En saaiii
Want Randy zit Tetris te spelen
Ik krijg er ook een beetje brrr gevoel van..quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van die blonde met haar epileernachine en die ander is 20 en heeft heel veel mindfullness boekjes gelezen van waaruit ze nu citeerd. Ik zou beide compleet moeten negeren wat een jeuk krijg je daarvan brrr
Ah zou wel sneu zijn voor Randy. Zit hij bijna een week in dat hok en dan ook nog verliezen zaterdag. Hopenlijk niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt er net aan tegenover wie hij staat. Als het Tom-Randy-Alice wordt zou ik niet durven zeggen wie vertrekt...
Dan moet ook zeker zijn dat het duo nomineren afgelopen is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen dat Tyron de uitgang zoekt zonder zijn daggeld te verliezen. Effe doorbijten in dat hok tot Zaterdag en hopen op zwaar geschut op de bank naast hem. Met een beetje mazzel ligt hij zaterdagavond nog naast zijn vriendin.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat erom wat ze stiekem hebben afgesproken (dat is mijn idee hoor).....wie het meeste kans maakt om de nominatie te overleven verliest de battle. Maar denk dat Randy het niet tot vrijdag nog uithoudt in die solokamer.
Het viel mij al alles mee dat ze laten zien dat Ronahi verdraait.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:43 schreef Koos1958 het volgende:
Vannacht uitzending gekeken van gisteravond. Schrok van jimmy hoe hij aan het roddelen is over ashley. En ronahi de dbk met Tom verdraaid
Het zou mij niks verbazen......quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:27 schreef Clasientjuh het volgende:
Als Tyron echt Randy laat winnen hebt ik wel echt respect voor hem.
Tyron heeft nog boeiende gesprekjes gehad idd. Maar die zit ook niet echt op zijn plek. Over aantal weken is het nog saaier. Die gun ik ook wel lekker naar huis te gaan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:23 schreef lonneberga het volgende:
Randy mag van mij wel naar huis,ik vind het zo'n dooie,zit niets bij
Met die eenzijdige voeding staan ze in feite allemaal op dieet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
Karan staat nog steeds op dieet
Whyyyyy
Ja vind ik ookquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Met die eenzijdige voeding staan ze in feite allemaal op dieet.
denk dat Jimmy Ashley doorheeft en op zijn hoede is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:43 schreef Koos1958 het volgende:
Diepere wasbakquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:48 schreef greysbones het volgende:
Waarom wast Ashley haar haar in de voorraadkamer
Ze denken allemaal van elkaar dat ze een secret mission hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Dus omdat Tom zijn sectret mission heeft verloren moet hij nu iedereen die een secret mission heeft onthullen?
Ach dan gebeurt er nog wat op de streams anders dan naaien en plamurenquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze denken allemaal van elkaar dat ze een secret mission hebben
Ik begrijp die behoefte om daar hysterisch over te doen en willen ontmaskeren niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze denken allemaal van elkaar dat ze een secret mission hebben
Preciesquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach dan gebeurt er nog wat op de streams anders dan naaien en plamuren
Logisch toch als degene die een secret mission wint er een vrijstelling door verdiend. Het is tenslotte een spel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Dus omdat Tom zijn sectret mission heeft verloren moet hij nu iedereen die een secret mission heeft onthullen?
Dat het een spel is komt ook mijn neus uit.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:56 schreef Snensie het volgende:
[..]
Logisch toch als degene die een secret mission wint er een vrijstelling door verdiend. Het is tenslotte een spel.
😂quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:56 schreef ledn81 het volgende:
Big Brother : "bewoners doe je pin op"
Tom : "Dilano doe je T-shirt aan"
Tja die jongen loopt graag te pronken met zijn tietjesquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:56 schreef ledn81 het volgende:
Big Brother : "bewoners doe je pin op"
Tom : "Dilano doe je T-shirt aan"
ik ben bang dat deze editie als een nachtkaars uit gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:43 schreef Hznootje het volgende:
Ik kom er maar lastig in dit jaar met streams volgen. Weinig opzienbarends. Ik heb ook (nog) geen favoriet..Vraag me af of het nog gaat komen
SL op 1 dus kanquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:00 schreef ledn81 het volgende:
Randy en Tyron zijn nog niet spelletje spelen.. Zal nu vast zo volgen
Randy. Geen hogere wiskunde.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik schat Tyron ook niet erg hoog in hoor qua denk spellen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Randy. Geen hogere wiskunde.
Die wint alleen van Doriana, Rohani en Basiri.
Weten ze het zelf nog niet? beiden klaar staan om te vertrekken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie Randy en Tyron hun jas aantrekken en hun koffer.
Ik hoop dat Randy wint en terug mag in de groep.
Niemand heeft een missie. Ze zijn gewoon aan het geinen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Mee eens🙂quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:07 schreef Frummelie het volgende:
Ik kan er op de ene of andere manier niet echt inkomen... ik vind het af en toe te kinderachtig voor woorden... en ik mis toch de smaakmakers Lenie en Ariana al was ik ze soms liever kwijt dan rijk... toch een gemis...
Ariana mag thuis blijven maar Lenie zorgde met zingen toch wat vrolijkheid.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:07 schreef Frummelie het volgende:
Ik kan er op de ene of andere manier niet echt inkomen... ik vind het af en toe te kinderachtig voor woorden... en ik mis toch de smaakmakers Lenie en Ariana al was ik ze soms liever kwijt dan rijk... toch een gemis...
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weten ze het zelf nog niet dat ze beiden klaar staan om te vertrekken?
Of ze gaan beiden terug met 1 winnaar en 1 verliezer.
Kleutertijd en ze hebben een lol.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:03 schreef spapaars het volgende:
Kunnen ze nu echt niets beters verzinnen dan elkaars spulletjes verstoppen?
Ariana heerlijk voor de zeikmodus...quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ariana mag thuis blijven maar Lenie zorgde met zingen toch wat vrolijkheid.
Vind de bewoners een stuk leuker dan vorig seizoen. Vind het alleen veel te druk en te vol.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:07 schreef Frummelie het volgende:
Tom en Ariana verhaal was echt wel klaar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ariana heerlijk voor de zeikmodus...![]()
Als ik nu de beelden zie tijdens de SL vond ik het toen toch leuker..
Nog erger dan vorige keer....mijn hemel en dat was al een ramp om dat uit te zitten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
Tom, Ashley zijn dus al finalisten, in dit voorspelbaar jaar
Nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:12 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe dodelijk saai is het dan als je dit resultaat ziet.
Al zat er maar iemand die een beetje Salar in zich had....onhandig pretbek ijdel en toch wel slim wat het spelen betreft.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is geen groep die je moeilijke vraagstellingen kan geven.
opgeven met een blessure, zou BB ook niet erg vinden, ook geen finaleweek materiaal, en we moeten heel gauw uitdunnen qua groep, dus nu twee eruit zou goed zijn (eentje vrijwillig, eentje met de nominaties)quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Ach dilano heeft last van zijn schouder![]()
![]()
Iets met een scheur
Wat denk jij dan dat het is?quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat het een spel is komt ook mijn neus uit.
Ik heb vorig seizoen niet gekeken ivm EJVJLquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind de bewoners een stuk leuker dan vorig seizoen. Vind het alleen veel te druk en te vol.
Het is pas s'avonds echt leuk, als
er een klein clubje overblijft.
Maar dit is geen talentenjacht daar kan je veel meer uithalen ook al win je niet..dit is drie maanden weg voor een hele kleine kans om te winnen. En dan is het over. Want je hebt geen talent nodig.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
en Tom wint makkelijk van Plastic Ashley
jonge vaders hebben altijd sympathy votes in allerlei talentenjachten
Dat hoefde van mij ook niet door te gaan, er zijn zat verhaallijnentjes...quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Tom en Ariana verhaal was echt wel klaar.
Voor het spel BigBrother heb je wel degelijk talent nodig, je moet het in je hebben dat je je geloofwaardig maakt dat je iedereen leuk vind, je moet kunnen roddelen zonder dat iemand het ziet als roddelen, je moet een bondje zien te maken zonder dat dat archwaan geeft, je moet zorgen dat de kijker jou leuk vind, zonder dat overdreven te doen overkomen. en zo kan ik nog veel meer opnoemenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dit is geen talentenjacht daar kan je veel meer uithalen ook al win je niet..dit is drie maanden weg voor een hele kleine kans om te winnen. En dan is het over. Want je hebt geen talent nodig.
Dat mag jij vinden.....dat vind ik van anderen......die nog in het huis zitten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit resultaat van Randy-Tyron maakt weinig uit, allebei toch geen kandidaten die ver komen, allebei fillermateriaal
We zullen zien.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
opgeven met een blessure, zou BB ook niet erg vinden, ook geen finaleweek materiaal, en we moeten heel gauw uitdunnen qua groep, dus nu twee eruit zou goed zijn (eentje vrijwillig, eentje met de nominaties)
Waar mag ik tekenen ik word nu al dat Dylano verliefdheid gezeik zat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
Tom, Ashley zijn dus al finalisten, in dit voorspelbaar jaar
Tom en Ashley hebben beide al een riante fanbase vergeleken met de rest, dus het is overduidelijk wie 2/4 finalisten zijn danquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
We zullen zien.
De finale duurt nog wel even dus heeft niet echt zin om daar al over te speculeren
Geen idee, maar ik machtig je meteen namens mij te tekenen mocht je erachter komenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:24 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Waar mag ik tekenen ik word nu al dat Dylano verliefdheid gezeik zat.
Alice?? Ja die doet overal aan mee. Is een gangmaker. Karen?? dat giegelen van haar is niet nog dik twee maanden uit te houden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
de twee belgen in de finale: Tom, Karen
de twee nederlanders in de finale: Ashley, Alice
so obvious
Als je ervan uit gaat dat ze nooit samen genomineerd worden voor de finalequote:Op woensdag 7 februari 2024 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
de twee belgen in de finale: Tom, Karen
de twee nederlanders in de finale: Ashley, Alice
so obvious
Dilano wordt in de zeik genomen door sabo, die flirt gewoon om dadelijk te krijgen wat ze wilt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:24 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ook zoiets geforceerd. Binnen twee weken is het verhaallijntje over.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:24 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
En begrijpelijkquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
Tom is de ''Brad Pitt'' qua uiterlijk
Ashley is de ''Lady GaGa, Madonna, Dua Lipa'' zogeheten fandom QUEEN daar, die kan niks verkeerds doen bij de kijkers
Heb je gelijk in. Maar Met al dat talent bereik je niks voor je toekomst als je niet de poet wint. Heel leuk maar weinig hebben voor de lange duur hun baan er van kunnen maken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Voor het spel BigBrother heb je wel degelijk talent nodig, je moet het in je hebben dat je je geloofwaardig maakt dat je iedereen leuk vind, je moet kunnen roddelen zonder dat iemand het ziet als roddelen, je moet een bondje zien te maken zonder dat dat archwaan geeft, je moet zorgen dat de kijker jou leuk vind, zonder dat overdreven te doen overkomen. en zo kan ik nog veel meer opnoemen
Nou ik vind haar niet veel aan hoor. Van mij mag ze naar huis, mocht ze al vanaf dag 1quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ashley is de ''Lady GaGa, Madonna, Dua Lipa'' zogeheten fandom QUEEN daar, die kan niks verkeerds doen bij de kijkers
Ashley is letterlijk gemaakt voor reality trash tv, ik bedoel echt letterlijk, met al die botox en fillersquote:
Een Tom zie je in elke supermarkt of fitness wel eens passeren. Die is echt geen Brad Pitt qua schoonheidquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
NEEEEEEEEEquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
jammer voor je, maar dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik vind haar niet veel aan hoor. Van mij mag ze naar huis, mocht ze al vanaf dag 1
Altijd leuk die invullingen maar dat is bij mensen idd niet verder kunnen kijkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Ashley is letterlijk gemaakt voor reality trash tv, ik bedoel echt letterlijk, met al die botox en fillerslijkt wel een ex on the beach typje
durven ze niet, want anders word je genomineerd of zo, lafbekkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ashley zegt tenminste wat ze denkt, Ronahi, doriana, Dilano en Jimmy roddelen alleen maar.
Laten ze is wat direct zeggen tegen iemand.
Beetje dubbel. Goed dat ze mensen aanspreekt maar het is wel bij het asociale af. Dat kan ook anders.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ashley zegt tenminste wat ze denkt, Ronahi, doriana, Dilano en Jimmy roddelen alleen maar.
Laten ze is wat direct zeggen tegen iemand.
Nou, veel zijn Influencer Blogger, ect, en bij deze beroepen kan dat best goed van pas komenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar Met al dat talent bereik je niks voor je toekomst als je niet de poet wint. Heel leuk maar weinig hebben voor de lange duur hun baan er van kunnen maken.
omdat Tom en Ashley echt zijn, en nooit roddelen of stokenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:37 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind Tom en Ashley ook minder leuk juist omdat ze zo populair zijn en ik de hype helemaal niet zo goed snap. Alles wat de andere bewoners (die niet in hun vriendengroepje zit) ook maar doen wordt onmiddellijk afgebrand op sociale media.
vergeet ik er nog 1 want bij Ashley haar beroep, komen deze eigenschappen ook heel goed uitquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou, veel zijn Influencer Blogger, ect, en bij deze beroepen kan dat best goed van pas komen
[ link | afbeelding ]
Dit zegt niks. Hoorde vanochtend Alice zeggen dat ze geen baan had en dit goed uit kwam.....En zo zullen er meer beroepen op staan wat twijfelachtig is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou, veel zijn Influencer Blogger, ect, en bij deze beroepen kan dat best goed van pas komen
[ link | afbeelding ]
Randy wetenschapperquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat jouw post sarcasme is maar Ashley stookt wel veel. Tom ook en laat zijn gesprekspartners nooit uitspreken. Ook wordt hij heel pissed als hij zijn zin niet krijgt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
omdat Tom en Ashley echt zijn, en nooit roddelen of stoken
Inderdaad, ook liegen is een goede eigenschap voor het spel BigBrother, ik heb gisteravond heel lang vol kunnen houden dat ik geen Joker in mn handen had bij het spel pesten hahahahquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit zegt niks. Hoorde vanochtend Alice zeggen dat ze geen baan had en dit goed uit kwam.....En zo zullen er meer beroepen op staan wat twijfelachtig is.
nee, geen sarcasmequote:Op woensdag 7 februari 2024 10:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw post sarcasme is maar Ashley stookt wel veel. Tom ook en laat zijn gesprekspartners nooit uitspreken. Ook wordt hij heel pissed als hij zijn zin niet krijgt.
het groepje Jimmy, Dilano, Doriana, Ronahi moet zo snel mogelijk opbeuken (om tyron's woorden te gebruiken)quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
Gaat dit nog over de streams
Of over wie wie het leukst vind
Ieder vind een ander leuk
En helaas als degene die je leuk vindt niet het populairst is
Jeetje
Ze verkoopt sieraden on line die ze zelf leuk vindt.....Ze maakt ze zelf niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
influencer zijn is ook geen baan
maar verbaasd mij dat Alice influencer is, als ze niet wat meer op de voorgrond is nu, of het is een tactische keuze om beetje neutraal te zijn
gewoon een leuk gesprekje, niks tactisch overquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
Karan en Ashley hebben een tactisch gesprek
Ze hadden het over wie een move ging makenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gewoon een leuk gesprekje, niks tactisch over
aka de perfecte mensen (als we negeren dat Tom als een klein kind reageert als hij zijn zin niet krijgt wat ik een nare eigenschap vind).quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, geen sarcasme
Ashley stookt nooit
en Tom ook niet, Tom laat Ronahi altijd uitspreken, doet nooit wat verkeerd, maar ja de prinses maakt hem altijd de bad guy tegenover de andere bewoners
ik geef Tom groot gelijk daar inquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
aka de perfecte mensen (als we negeren dat Tom als een klein kind reageert als hij zijn zin niet krijgt wat ik een nare eigenschap vind).
Duurde gisteren ook erg lang voor nouska terug kwamquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:44 schreef zodeju het volgende:
Kom op is het spel van Tyron en Randy nog niet klaar.?? Begin het irritant te vinden. (kan je eigenlijk wel opmaken uit mijn post...sorry)
dat ging vast over onze ''lovebirds'' Dilano en Sabeau, wanneer ze voor het eerst samen in bed gaan liggen of zoquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden het over wie een move ging maken
Maar er kwam iemand langs
Dus Karen ging kaka doen
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:45 schreef Puzzie het volgende:
Die onthaarder van Noushka komt overal
Oh, gelukkig......quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Duurde gisteren ook erg lang voor nouska terug kwam
Dat is zijn kracht. Leuke goser. Goed uiterlijk. Is gewoon zichzelf.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een Tom zie je in elke supermarkt of fitness wel eens passeren. Die is echt geen Brad Pitt qua schoonheid
Je hoeft een deelnemer niet te verdedigen iedereen heeft zijn eigen keusquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, geen sarcasme
Ashley stookt nooit
en Tom ook niet, Tom laat Ronahi altijd uitspreken, doet nooit wat verkeerd, maar ja de prinses maakt hem altijd de bad guy tegenover de andere bewoners
quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Maar dat zichzelf zijn bij hem vind ik niet zo leuk. Hij laat geen andere mensen uitspreken; steeds ik ik ik; en heeft mood swings wanneer hij zijn zin niet krijgt. Daar valt volgens mij in het echte leven niet lang mee samen te leven.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is zijn kracht. Leuke goser. Goed uiterlijk. Is gewoon zichzelf.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
Mod Edit, berichtje verwijderd, we gaan het niet over de fans hebben maar over de streams
Engels kan iedereen toch ook verstaanquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:47 schreef zodeju het volgende:
Volgens mij kunnen ze beter engels praten. kan het volgen zo.
Dit moet je gewoon niet doen en niet willen voor je familie. Gewoon net als de rest omkleden in de douche cabine.quote:
Dan ga je maar even wat anders doen, hoef je hier niet te uitenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oké
maar ik ben gefrustreerd
Ze heeft een wat ouwelijk hoofdquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat lijf past niet bij haar hoofd.....
quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft een wat ouwelijk hoofd
euhhhquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Drie weken later dat ze erin kwamen.. ik vind dit ook niet eerlijk. Daarbij hebben ze die drie weken alles kunnen terugkijken en streamen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet ook wel een beetje wennen aan die 2 nieuwe dames... kweetnie.. komt denk ik ook omdat ze er zoveel later bijkomen...
Ashley : "Bas gaat op de meisjes he... die nieuwe"quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gewoon een leuk gesprekje, niks tactisch over
Snap ik ook welquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:54 schreef ledn81 het volgende:
De bro's
[..]
Ashley : "Bas gaat op de meisjes he... die nieuwe"
Karen : "Ja ik zit ermee in een team he... ik ook"
Ashley : "ja ik ook.."
De nieuwe meiden hebben grote kans op het bord te komen. heb het al bij meerdere gehoord nu
Blijkbaar mogen ze het daar niet over hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:54 schreef ledn81 het volgende:
De bro's
[..]
Ashley : "Bas gaat op de meisjes he... die nieuwe"
Karen : "Ja ik zit ermee in een team he... ik ook"
Ashley : "ja ik ook.."
De nieuwe meiden hebben grote kans op het bord te komen. heb het al bij meerdere gehoord nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |