Het viel mij al alles mee dat ze laten zien dat Ronahi verdraait.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:43 schreef Koos1958 het volgende:
Vannacht uitzending gekeken van gisteravond. Schrok van jimmy hoe hij aan het roddelen is over ashley. En ronahi de dbk met Tom verdraaid
Het zou mij niks verbazen......quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:27 schreef Clasientjuh het volgende:
Als Tyron echt Randy laat winnen hebt ik wel echt respect voor hem.
Tyron heeft nog boeiende gesprekjes gehad idd. Maar die zit ook niet echt op zijn plek. Over aantal weken is het nog saaier. Die gun ik ook wel lekker naar huis te gaan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:23 schreef lonneberga het volgende:
Randy mag van mij wel naar huis,ik vind het zo'n dooie,zit niets bij
Met die eenzijdige voeding staan ze in feite allemaal op dieet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
Karan staat nog steeds op dieet
Whyyyyy
Ja vind ik ookquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Met die eenzijdige voeding staan ze in feite allemaal op dieet.
denk dat Jimmy Ashley doorheeft en op zijn hoede is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:43 schreef Koos1958 het volgende:
Vannacht uitzending gekeken van gisteravond. Schrok van jimmy hoe hij aan het roddelen is over ashley. En ronahi de dbk met Tom verdraaid
Kussen van Danny verstoptquote:
Diepere wasbakquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:48 schreef greysbones het volgende:
Waarom wast Ashley haar haar in de voorraadkamer
Ze denken allemaal van elkaar dat ze een secret mission hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Dus omdat Tom zijn sectret mission heeft verloren moet hij nu iedereen die een secret mission heeft onthullen?
Ach dan gebeurt er nog wat op de streams anders dan naaien en plamurenquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze denken allemaal van elkaar dat ze een secret mission hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |