In de bouw werken is niet te onderschatten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:01 schreef Snensie het volgende:
moet altijd uren eerder opstaan voor haar plamuur.
Hoe het hier op cos valt doet er toch niet toe gaat om de spanning in dat huis. Nu zijn ze allemaal zo lief naar elkaar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Slaapkamers tegenover elkaar hoop ik dat nooit meer terug komt.
Kijkers en hier in de cos gaan dan ook mee doen. helemaal gek werd ik met dat: de gouden kamer is het leukst nee de groene etc etc.. wij zij gezeik.
Jij ziet liever 10 messen in de rug van willekeurig bewonerquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:08 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe het hier op cos valt doet er toch niet toe gaat om de spanning in dat huis. Nu zijn ze allemaal zo lief naar elkaar.
Diegene die je smorgens lang ziet plamuren met zes tot zeven creme's hebben geen 8 tot 5 baan......quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:01 schreef Snensie het volgende:
Zou Alice moeten bijslapen van het dagelijkse leven ofzo. Ze had een 40 urige baan, veel sporten en moet altijd uren eerder opstaan voor haar plamuur.
Het doet er toe omdat ik hier zit mee te lezen en te lullen. Het is een groot deel van mijn BB vermaak.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:08 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe het hier op cos valt doet er toch niet toe gaat om de spanning in dat huis. Nu zijn ze allemaal zo lief naar elkaar.
Als dat niet meer zou gebeuren is deze editie helemaal dood. Bij het vertrek van Lenie gaf Jimmy ook al aan dat hij Ashley eigenlijk ook te dominant aanwezig vindt. Na haar toch wat ongefundeerde aanval op Ariana is er bij Jimmy wat geknapt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:43 schreef Koos1958 het volgende:
Vannacht uitzending gekeken van gisteravond. Schrok van jimmy hoe hij aan het roddelen is over ashley. En ronahi de dbk met Tom verdraaid
Ligt er net aan tegenover wie hij staat. Als het Tom-Randy-Alice wordt zou ik niet durven zeggen wie vertrekt...quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:09 schreef Clasientjuh het volgende:
Al Zal Randy weer verliezen en genomineerd zijn hij red het wel hoor hij gaat zaterdag niet naar huis.
Randyquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt er net aan tegenover wie hij staat. Als het Tom-Randy-Alice wordt zou ik niet durven zeggen wie vertrekt...
Gaat erom wat ze stiekem hebben afgesproken (dat is mijn idee hoor).....wie het meeste kans maakt om de nominatie te overleven verliest de battle. Maar denk dat Randy het niet tot vrijdag nog uithoudt in die solokamer.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:09 schreef Clasientjuh het volgende:
Al Zal Randy weer verliezen en genomineerd zijn hij red het wel hoor hij gaat zaterdag niet naar huis.
Toch liever die twee dan makeuppende damesquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
Veel Randy en Ty streams
En saaiii
Want Randy zit Tetris te spelen
Ik krijg er ook een beetje brrr gevoel van..quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van die blonde met haar epileernachine en die ander is 20 en heeft heel veel mindfullness boekjes gelezen van waaruit ze nu citeerd. Ik zou beide compleet moeten negeren wat een jeuk krijg je daarvan brrr
Ah zou wel sneu zijn voor Randy. Zit hij bijna een week in dat hok en dan ook nog verliezen zaterdag. Hopenlijk niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt er net aan tegenover wie hij staat. Als het Tom-Randy-Alice wordt zou ik niet durven zeggen wie vertrekt...
Dan moet ook zeker zijn dat het duo nomineren afgelopen is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen dat Tyron de uitgang zoekt zonder zijn daggeld te verliezen. Effe doorbijten in dat hok tot Zaterdag en hopen op zwaar geschut op de bank naast hem. Met een beetje mazzel ligt hij zaterdagavond nog naast zijn vriendin.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat erom wat ze stiekem hebben afgesproken (dat is mijn idee hoor).....wie het meeste kans maakt om de nominatie te overleven verliest de battle. Maar denk dat Randy het niet tot vrijdag nog uithoudt in die solokamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |