Ze hebben 3 slaapbankjes uit de mirror room staan. Hoop dat 1 van die even voor paar dagen naar het huis kan. Zie de toegevoegde waarde niet om 1 of 2 mensen tot zaterdag nog in dat hok te houden. Het is in het grote huis al saai komende dagen. Laat staan in dat aparte hok.quote:
Lekker bezigquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau wil knutselen en spelletjes maken anders verveelt ze zich
Ik vind het een soort isolatie cel😬quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben 3 slaapbankjes uit de mirror room staan. Hoop dat 1 van die even voor paar dagen naar het huis kan. Zie de toegevoegde waarde niet om 1 of 2 mensen tot zaterdag nog in dat hok te houden. Het is in het grote huis al saai komende dagen. Laat staan in dat aparte hok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg de kriebels van die blonde met haar epileernachine en die ander is 20 en heeft heel veel mindfullness boekjes gelezen van waaruit ze nu citeerd. Ik zou beide compleet moeten negeren wat een jeuk krijg je daarvan brrrquote:Op woensdag 7 februari 2024 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet ook wel een beetje wennen aan die 2 nieuwe dames... kweetnie.. komt denk ik ook omdat ze er zoveel later bijkomen...
Heb ik ook. Vooral de jongste komt heel fake over.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van die blonde met haar epileernachine en die ander is 20 en heeft heel veel mindfullness boekjes gelezen van waaruit ze nu citeerd. Ik zou beide compleet moeten negeren wat een jeuk krijg je daarvan brrr
Waarom is dat raar. Ze hebben gewonnen en mogen bij hun duo blijven maar kunnen even goed nog genomineerd worden. Ik denk dat er bij de nominatie nog een rol is weggelegd voor de geen die in het solohok zit.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Zouden nouska en Tom nu al stiekem een vrijstelling op zak hebben
Anders is het ook raar
Degene die wint vandaag heeft vrijstellingquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:00 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom is dat raar. Ze hebben gewonnen en mogen bij hun duo blijven maar kunnen even goed nog genomineerd worden. Ik denk dat er bij de nominatie nog een rol is weggelegd voor de geen die in het solohok zit.
Deze groep is heel erg tevreden met zichzelf. Er zit een beetje roddel in maar echte spanning niet. Vorig jaar zat er heel veel spanning in de groep en stonden de kamers echt tegenover elkaar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Terug lezen was zo gebeurd.
Streamverslagen ook.
Het is komkommertijd denk ik.
Veel mensen in dat huis dus genoeg om naar te kijken als we het zouden zien.
Wat we te vaak zien zijn poriën, broodjes, water, rug, voeten, kleedjes, hoe balletjes in een mandje vallen, etc etc.
Te vaak.
Vond vorig jaar het slechtste jaar ooitquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Deze groep is heel erg tevreden met zichzelf. Er zit een beetje roddel in maar echte spanning niet. Vorig jaar zat er heel veel spanning in de groep en stonden de kamers echt tegenover elkaar.
Nee is niet gezegd alleen gezegd dat de verliezer is genomineerdquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Degene die wint vandaag heeft vrijstelling
Is dat niet elke keer gezegd
Dat heb ik ook gehoord ja maar dat is voor de winnaar van vandaag.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Degene die wint vandaag heeft vrijstelling
Is dat niet elke keer gezegd
Slaapkamers tegenover elkaar hoop ik dat nooit meer terug komt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Deze groep is heel erg tevreden met zichzelf. Er zit een beetje roddel in maar echte spanning niet. Vorig jaar zat er heel veel spanning in de groep en stonden de kamers echt tegenover elkaar.
Ik zie BB dit er wel als twist ingooienquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:04 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord ja maar dat is voor de winnaar van vandaag.
Dit jaar is echt veel saaier.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond vorig jaar het slechtste jaar ooit
Wat een kleuterklas was dat
quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:54 schreef Sestra666 het volgende:
Zo bijzonder mooi vind ik sabeau niet voor een miss
Vindt haar een kinderlijfje hebben.....als ik haar zo bezig zie denk ik aan een kind van dertien jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zie ik de jonge Georgina Verbaan in haar zelfs de stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |