Je bent fan van Ashley?quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron is onrustig woelt wat heen en weer
Zou dat zijn bizarredroom zijn geweestquote:Op woensdag 7 februari 2024 01:30 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Oh jee, Ashley gaat bovenop Tyron liggen.
Zo hard zijn die neptieten van Ashley ook. Grapje.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:33 schreef marky het volgende:
Je hoort de regen daar echt hard kletteren op dat Solohok
Zit vast ergens een ventiel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:38 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Zo hard zijn die neptieten van Ashley ook. Grapje.
Ventiel heeft ze zelfs verstopt. Slaap lekker.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:39 schreef marky het volgende:
[..]
Zit vast ergens een ventiel.
Alles in diepe rust. Ik ga ook maar eens slapen.
Neequote:Op woensdag 7 februari 2024 01:30 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Vanwaar dit posten ze zitten niet eens in het zelfde huis?quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:30 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
De geen die verliest blijf achter de winnaar gaat naar het huis. De achterblijver is genomineerd en blijft tot Zaterdag daar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik ben benieuwd hoe het Randy en Tyron gaat verlopen... komen ze beide in het huis terug als 1 van hen de proef wint.. zou voor Randy wel erg prettig zijn, ik vind het zo sneu dat hij nog in dat hok zit..
Jeetje mina... nou dat vind ik echt heftig... ik zou echt gek worden...quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:57 schreef marky het volgende:
[..]
De geen die verliest blijf achter de winnaar gaat naar het huis. De achterblijver is genomineerd en blijft tot Zaterdag daar.
Mogge..quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
We hebben gisteren in de uitzending nog niet dat spel gezien van Tom en Randy he
Er staat niet vast dat die gene daar alleen moet blijven.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje mina... nou dat vind ik echt heftig... ik zou echt gek worden...
Oké thnx, nou dat scheelt dan weer..quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er staat niet vast dat die gene daar alleen moet blijven.
Wellicht komt er nog een genomineerde bij in
Er is een bed te weinig.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik ben benieuwd hoe het Randy en Tyron gaat verlopen... komen ze beide in het huis terug als 1 van hen de proef wint.. zou voor Randy wel erg prettig zijn, ik vind het zo sneu dat hij nog in dat hok zit..
Hij zit er volgens mij constant doorheen iets wat ik maar al te goed begrijp..quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:12 schreef greysbones het volgende:
Gm COS
Als Randy daar moet blijven vraag ik me af of hij niet zal vertrekken
Het kneden zag er voor een leek wel heel soepeltjes uitquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Na zijn Taverne, kan Danny ook wel een bakkerij openen
iets pikken, verstoppen, doe ik ook altijd met monopoly, dat is juist leuk. Het is een spel he! geen vrienden vakantiequote:Op woensdag 7 februari 2024 01:08 schreef Mercedes. het volgende:
Hoezo moet Ashley zo constant dominant zijn en hoelang pikt de rest van de groep dat nog.
En dat nootjes gedoe van in de BB uitzending.
Diep triest.
Gaan je medespelers niet in dank afnemen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
iets pikken, verstoppen, doe ik ook altijd met monopoly, dat is juist leuk. Het is een spel he! geen vrienden vakantie
Of er nominaties zullen zijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:33 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen! Ben benieuwd hoe de nominaties zullen gaan vandaag. Zal wel vanmiddag worden gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:33 schreef Ireth het volgende:
Ben ik trouwens de enige die....Het was me nog niet opgevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lampen aaan
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ja precies, of de nominaties door stemmen gaat, een spel of toch een PON. Heeft de verliezer in de soloroom nog een rol? Wel leuk dat het onvoorspelbaar is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of er nominaties zullen zijn
Of misschien een game ?
Het stoppen van de wateropdracht kan wel betekenen dat er een gezamenlijk spel moet worden gespeeld. Maar goed, pure speculatie:)quote:Op woensdag 7 februari 2024 08:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja precies, of de nominaties door stemmen gaat, een spel of toch een PON. Heeft de verliezer in de soloroom nog een rol? Wel leuk dat het onvoorspelbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |