Je bent fan van Ashley?quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron is onrustig woelt wat heen en weer
Zou dat zijn bizarredroom zijn geweestquote:Op woensdag 7 februari 2024 01:30 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Oh jee, Ashley gaat bovenop Tyron liggen.
Zo hard zijn die neptieten van Ashley ook. Grapje.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:33 schreef marky het volgende:
Je hoort de regen daar echt hard kletteren op dat Solohok
Zit vast ergens een ventiel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:38 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Zo hard zijn die neptieten van Ashley ook. Grapje.
Ventiel heeft ze zelfs verstopt. Slaap lekker.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:39 schreef marky het volgende:
[..]
Zit vast ergens een ventiel.
Alles in diepe rust. Ik ga ook maar eens slapen.
Neequote:Op woensdag 7 februari 2024 01:30 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Vanwaar dit posten ze zitten niet eens in het zelfde huis?quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:30 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
De geen die verliest blijf achter de winnaar gaat naar het huis. De achterblijver is genomineerd en blijft tot Zaterdag daar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik ben benieuwd hoe het Randy en Tyron gaat verlopen... komen ze beide in het huis terug als 1 van hen de proef wint.. zou voor Randy wel erg prettig zijn, ik vind het zo sneu dat hij nog in dat hok zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |