Beetje dubbel. Goed dat ze mensen aanspreekt maar het is wel bij het asociale af. Dat kan ook anders.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ashley zegt tenminste wat ze denkt, Ronahi, doriana, Dilano en Jimmy roddelen alleen maar.
Laten ze is wat direct zeggen tegen iemand.
Nou, veel zijn Influencer Blogger, ect, en bij deze beroepen kan dat best goed van pas komenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar Met al dat talent bereik je niks voor je toekomst als je niet de poet wint. Heel leuk maar weinig hebben voor de lange duur hun baan er van kunnen maken.
omdat Tom en Ashley echt zijn, en nooit roddelen of stokenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:37 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind Tom en Ashley ook minder leuk juist omdat ze zo populair zijn en ik de hype helemaal niet zo goed snap. Alles wat de andere bewoners (die niet in hun vriendengroepje zit) ook maar doen wordt onmiddellijk afgebrand op sociale media.
vergeet ik er nog 1 want bij Ashley haar beroep, komen deze eigenschappen ook heel goed uitquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou, veel zijn Influencer Blogger, ect, en bij deze beroepen kan dat best goed van pas komen
[ link | afbeelding ]
Dit zegt niks. Hoorde vanochtend Alice zeggen dat ze geen baan had en dit goed uit kwam.....En zo zullen er meer beroepen op staan wat twijfelachtig is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou, veel zijn Influencer Blogger, ect, en bij deze beroepen kan dat best goed van pas komen
[ link | afbeelding ]
Randy wetenschapperquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat jouw post sarcasme is maar Ashley stookt wel veel. Tom ook en laat zijn gesprekspartners nooit uitspreken. Ook wordt hij heel pissed als hij zijn zin niet krijgt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
omdat Tom en Ashley echt zijn, en nooit roddelen of stoken
Inderdaad, ook liegen is een goede eigenschap voor het spel BigBrother, ik heb gisteravond heel lang vol kunnen houden dat ik geen Joker in mn handen had bij het spel pesten hahahahquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit zegt niks. Hoorde vanochtend Alice zeggen dat ze geen baan had en dit goed uit kwam.....En zo zullen er meer beroepen op staan wat twijfelachtig is.
nee, geen sarcasmequote:Op woensdag 7 februari 2024 10:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw post sarcasme is maar Ashley stookt wel veel. Tom ook en laat zijn gesprekspartners nooit uitspreken. Ook wordt hij heel pissed als hij zijn zin niet krijgt.
het groepje Jimmy, Dilano, Doriana, Ronahi moet zo snel mogelijk opbeuken (om tyron's woorden te gebruiken)quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
Gaat dit nog over de streams
Of over wie wie het leukst vind
Ieder vind een ander leuk
En helaas als degene die je leuk vindt niet het populairst is
Jeetje
Ze verkoopt sieraden on line die ze zelf leuk vindt.....Ze maakt ze zelf niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
influencer zijn is ook geen baan
maar verbaasd mij dat Alice influencer is, als ze niet wat meer op de voorgrond is nu, of het is een tactische keuze om beetje neutraal te zijn
gewoon een leuk gesprekje, niks tactisch overquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
Karan en Ashley hebben een tactisch gesprek
Ze hadden het over wie een move ging makenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gewoon een leuk gesprekje, niks tactisch over
aka de perfecte mensen (als we negeren dat Tom als een klein kind reageert als hij zijn zin niet krijgt wat ik een nare eigenschap vind).quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, geen sarcasme
Ashley stookt nooit
en Tom ook niet, Tom laat Ronahi altijd uitspreken, doet nooit wat verkeerd, maar ja de prinses maakt hem altijd de bad guy tegenover de andere bewoners
ik geef Tom groot gelijk daar inquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
aka de perfecte mensen (als we negeren dat Tom als een klein kind reageert als hij zijn zin niet krijgt wat ik een nare eigenschap vind).
Duurde gisteren ook erg lang voor nouska terug kwamquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:44 schreef zodeju het volgende:
Kom op is het spel van Tyron en Randy nog niet klaar.?? Begin het irritant te vinden. (kan je eigenlijk wel opmaken uit mijn post...sorry)
dat ging vast over onze ''lovebirds'' Dilano en Sabeau, wanneer ze voor het eerst samen in bed gaan liggen of zoquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden het over wie een move ging maken
Maar er kwam iemand langs
Dus Karen ging kaka doen
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:45 schreef Puzzie het volgende:
Die onthaarder van Noushka komt overal
Oh, gelukkig......quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Duurde gisteren ook erg lang voor nouska terug kwam
Dat is zijn kracht. Leuke goser. Goed uiterlijk. Is gewoon zichzelf.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een Tom zie je in elke supermarkt of fitness wel eens passeren. Die is echt geen Brad Pitt qua schoonheid
Je hoeft een deelnemer niet te verdedigen iedereen heeft zijn eigen keusquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, geen sarcasme
Ashley stookt nooit
en Tom ook niet, Tom laat Ronahi altijd uitspreken, doet nooit wat verkeerd, maar ja de prinses maakt hem altijd de bad guy tegenover de andere bewoners
quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Maar dat zichzelf zijn bij hem vind ik niet zo leuk. Hij laat geen andere mensen uitspreken; steeds ik ik ik; en heeft mood swings wanneer hij zijn zin niet krijgt. Daar valt volgens mij in het echte leven niet lang mee samen te leven.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is zijn kracht. Leuke goser. Goed uiterlijk. Is gewoon zichzelf.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
Mod Edit, berichtje verwijderd, we gaan het niet over de fans hebben maar over de streams
Engels kan iedereen toch ook verstaanquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:47 schreef zodeju het volgende:
Volgens mij kunnen ze beter engels praten. kan het volgen zo.
Dit moet je gewoon niet doen en niet willen voor je familie. Gewoon net als de rest omkleden in de douche cabine.quote:
Dan ga je maar even wat anders doen, hoef je hier niet te uitenquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oké
maar ik ben gefrustreerd
Ze heeft een wat ouwelijk hoofdquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat lijf past niet bij haar hoofd.....
quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft een wat ouwelijk hoofd
euhhhquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Drie weken later dat ze erin kwamen.. ik vind dit ook niet eerlijk. Daarbij hebben ze die drie weken alles kunnen terugkijken en streamen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet ook wel een beetje wennen aan die 2 nieuwe dames... kweetnie.. komt denk ik ook omdat ze er zoveel later bijkomen...
Ashley : "Bas gaat op de meisjes he... die nieuwe"quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gewoon een leuk gesprekje, niks tactisch over
Snap ik ook welquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:54 schreef ledn81 het volgende:
De bro's
[..]
Ashley : "Bas gaat op de meisjes he... die nieuwe"
Karen : "Ja ik zit ermee in een team he... ik ook"
Ashley : "ja ik ook.."
De nieuwe meiden hebben grote kans op het bord te komen. heb het al bij meerdere gehoord nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |