Nee gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:49 schreef ben34567 het volgende:
Is Karen/Tyron eigenlijk nog een ding ?
Lijkt wel of ze enorm veel tijd hebben op een dag.....en pas in in de middag een beetje tot actie overgaan.quote:
Nee , het is toch Tom?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:49 schreef ben34567 het volgende:
Is Karen/Tyron eigenlijk nog een ding ? Was dat helemaal vergeten want dat leek plots gestopt
Dat is nooit wat geweest. Karen werd er wel warm van.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:49 schreef ben34567 het volgende:
Is Karen/Tyron eigenlijk nog een ding ? Was dat helemaal vergeten want dat leek plots gestopt
Zaten een paar keer samen onder een deken en Karen vond hem leuk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:53 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is nooit wat geweest. Karen werd er wel warm van.
Dat was het ook. Hij heeft iemand buiten het huis dus ze maakte geen kans.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zaten een paar keer samen onder een deken en Karen vond hem leuk.
Tis een erg gebrekkig huisje ... Er zal maar brand uitbreken en je moet eerst de deurkruk zoeken ... denk dat BB dan een probleem heeftquote:
Tyron is bij Randyquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:12 schreef kater1 het volgende:
Wat gebeurt er in hemelsnaam allemaal. Secret mission of zo? Gegiebel bij de deur Tyron en Sabeau. Danny doet raar. Overal veel rare lachjes . Misschien ben ik paranoia aan het worden of moet ik de streams beter bekijken ipv met een half oog.
Al een tijdje. Dat heb ik meegekregen. Het was Basiri. En uitbeeldspel. en diep gesprek tussen dingest en dingest en dingest op de bank. Ik let heus wel op hoor. Het is dat ik tijdens de tv uitzending erachter kwam dat Jimmy zo naar roddelde over Ashley. Sindsdien ben ik gewoon zwaar teleurgesteld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |