Ik ga bijna denken dat BB het af en toe express doet, en die batterijwisswl soms daarom eerder omroeptquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Isabeau schrikt van de batterijwissel
Snap ik. Ze moest iets doen😇😇quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Alice gaat meteen te bed
Arme meid helemaal uit haar ritme door de opdracht van de afgelopen dagen
Die belgen weten het allemaal wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:36 schreef ben34567 het volgende:
Ligt het aan mij of zit er in deze groep helemaal geen drive of passie om verder in het spel te geraken ? De helft zit te zagen dat ze zich vervelen en naar huis willen. Het lijkt hen ook helemaal niet te deren indien ze genomineerd worden. Helpt ook niet dat de meesten daar tijdens hun inschrijving zelfs niet wisten wat het concept van Big Brother juist inhoudt.
Die blijft ook maar smeren en wrijven. Geen idee wat ze allemaal aan het doen is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
terug naar sabeau aan haar avondroutine
[quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:36 schreef ben34567 het volgende:
Ligt het aan mij of zit er in deze groep helemaal geen drive of passie om verder in het spel te geraken ? De helft zit te zagen dat ze zich vervelen en naar huis willen. Het lijkt hen ook helemaal niet te deren indien ze genomineerd worden of een spel verliezen. Helpt ook niet dat de meesten daar tijdens hun inschrijving zelfs niet wisten wat het concept van Big Brother juist inhield.
Vorig jaar leek er meer passie te zijn omwille van het feit dat het kamer tegen kamer was (wij-zij gevoel) en Chiara iedereen daar op scherp zette.
In het afvalhok hebben ze nog wel lolquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:41 schreef Lrod01 het volgende:
Waarom staat er al 20 minuten een stream op Sabeau die alleen in de badkamer haar gezicht staat te doen terwijl er nog mensen wakker zijn in de woonkamer.
Inderdaad. Ik sta ervan te kijken hoeveel rotzooi die op haar gezicht smeert, al bijna een half uur lang. Kan nooit goed zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:43 schreef engine het volgende:
Dit oneindig dingen blijven smeren kan toch ook niet goed voor je huid zijn.
Wat een figuur zegquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:45 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik sta ervan te kijken hoeveel rotzooi die op haar gezicht smeert, al bijna een half uur lang. Kan nooit goed zijn.
Vraag me ook regelmatig af wat dat allemaal moet kostenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:43 schreef engine het volgende:
Dit oneindig dingen blijven smeren kan toch ook niet goed voor je huid zijn.
Nee gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:49 schreef ben34567 het volgende:
Is Karen/Tyron eigenlijk nog een ding ?
Lijkt wel of ze enorm veel tijd hebben op een dag.....en pas in in de middag een beetje tot actie overgaan.quote:
Nee , het is toch Tom?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:49 schreef ben34567 het volgende:
Is Karen/Tyron eigenlijk nog een ding ? Was dat helemaal vergeten want dat leek plots gestopt
Dat is nooit wat geweest. Karen werd er wel warm van.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:49 schreef ben34567 het volgende:
Is Karen/Tyron eigenlijk nog een ding ? Was dat helemaal vergeten want dat leek plots gestopt
Zaten een paar keer samen onder een deken en Karen vond hem leuk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:53 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is nooit wat geweest. Karen werd er wel warm van.
Dat was het ook. Hij heeft iemand buiten het huis dus ze maakte geen kans.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zaten een paar keer samen onder een deken en Karen vond hem leuk.
Tis een erg gebrekkig huisje ... Er zal maar brand uitbreken en je moet eerst de deurkruk zoeken ... denk dat BB dan een probleem heeftquote:
Tyron is bij Randyquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:12 schreef kater1 het volgende:
Wat gebeurt er in hemelsnaam allemaal. Secret mission of zo? Gegiebel bij de deur Tyron en Sabeau. Danny doet raar. Overal veel rare lachjes . Misschien ben ik paranoia aan het worden of moet ik de streams beter bekijken ipv met een half oog.
Al een tijdje. Dat heb ik meegekregen. Het was Basiri. En uitbeeldspel. en diep gesprek tussen dingest en dingest en dingest op de bank. Ik let heus wel op hoor. Het is dat ik tijdens de tv uitzending erachter kwam dat Jimmy zo naar roddelde over Ashley. Sindsdien ben ik gewoon zwaar teleurgesteld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |