Ik begrijp die behoefte om daar hysterisch over te doen en willen ontmaskeren niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze denken allemaal van elkaar dat ze een secret mission hebben
Preciesquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach dan gebeurt er nog wat op de streams anders dan naaien en plamuren
Logisch toch als degene die een secret mission wint er een vrijstelling door verdiend. Het is tenslotte een spel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Dus omdat Tom zijn sectret mission heeft verloren moet hij nu iedereen die een secret mission heeft onthullen?
Was het maar zo’n feestquote:
Dat het een spel is komt ook mijn neus uit.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:56 schreef Snensie het volgende:
[..]
Logisch toch als degene die een secret mission wint er een vrijstelling door verdiend. Het is tenslotte een spel.
😂quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:56 schreef ledn81 het volgende:
Big Brother : "bewoners doe je pin op"
Tom : "Dilano doe je T-shirt aan"
Tja die jongen loopt graag te pronken met zijn tietjesquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:56 schreef ledn81 het volgende:
Big Brother : "bewoners doe je pin op"
Tom : "Dilano doe je T-shirt aan"
ik ben bang dat deze editie als een nachtkaars uit gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:43 schreef Hznootje het volgende:
Ik kom er maar lastig in dit jaar met streams volgen. Weinig opzienbarends. Ik heb ook (nog) geen favoriet..Vraag me af of het nog gaat komen
SL op 1 dus kanquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:00 schreef ledn81 het volgende:
Randy en Tyron zijn nog niet spelletje spelen.. Zal nu vast zo volgen
Randy. Geen hogere wiskunde.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ligt er net aan tegenover wie hij staat. Als het Tom-Randy-Alice wordt zou ik niet durven zeggen wie vertrekt...
Ik schat Tyron ook niet erg hoog in hoor qua denk spellen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Randy. Geen hogere wiskunde.
Die wint alleen van Doriana, Rohani en Basiri.
Weten ze het zelf nog niet? beiden klaar staan om te vertrekken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie Randy en Tyron hun jas aantrekken en hun koffer.
Ik hoop dat Randy wint en terug mag in de groep.
Niemand heeft een missie. Ze zijn gewoon aan het geinen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Dus omdat Tom zijn sectret mission heeft verloren moet hij nu iedereen die een secret mission heeft onthullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |