Eigenlijk meer voor San Remo, maar dat hoeven je katten niet te wetenquote:
En was je nog van toegevoegde waarde?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:56 schreef Yesse het volgende:
"Hoera" ik 'mag' aansluiten bij een meeting van 1,5 uur volgend na een saaie meeting van een uurBedankt collega die de organisator er op wees dat ik niet was uitgenodigd en toch wel nuttig kon zijn
(gedeelde smart ofzo)
Hola Zorraquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:27 schreef Strani het volgende:
Goedenavond bitchesss.
Ik begrijp dat dit inmiddels de juiste aanhef is hier.
Boeren, burgers en buitenlui mag ookquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:27 schreef Strani het volgende:
Goedenavond bitchesss.
Ik begrijp dat dit inmiddels de juiste aanhef is hier.
Vanwaar dequote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)apt-eruit~a6807da42/
NSC stapt uit de formatie
Zorro is wel een beetje sexyquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja dat werkt toch minder voor een man. En zorro heeft niet dezelfde lading.
Ik ben niet zo fan van een PVV in een kabinet.quote:
Ik was de F1 rellen wat zatquote:
Ik ook niet. Maar zonder de NSC blijven er weinig opties over.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van een PVV in een kabinet.
En nu?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)apt-eruit~a6807da42/
NSC stapt uit de formatie
Timmermans I, (GL/PVDA, D66, NSC, CDA en SP)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zonder de NSC blijven er weinig opties over.
Nieuwe verkiezingen op dit moment zal ook weinig verschil maken.
Het record van België verbreken van langste formatiequote:
Deze combinatie is er ook niet, van de christelijke partijen, met de huidige leidingen, kaders en achterbannen, gaat alleen de SGP in zee willen met de PVV.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Timmermans I, (GL/PVDA, D66, NSC, CDA en SP)
of PVV, VVD, BBB, CU, CDA en SGP
meer combinaties heb je niet echt
Het heeft ook niet mijn voorkeur, maar ik vraag me af wat we nu dan wél gaan krijgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van een PVV in een kabinet.
Beetje dit dus. Het lijkt een ongelooflijke patstelling nu.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die tweede is wel een hele grote nachtmerriequote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Timmermans I, (GL/PVDA, D66, NSC, CDA en SP)
of PVV, VVD, BBB, CU, CDA en SGP
meer combinaties heb je niet echt
Je zou liefst een meerderheidskabinet willen om makkelijker besluiten door Tweede Kamer te loodsen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft de deur niet gesloten voor steun aan een minderheidskabinet.
Dat stond nog niet in het artikel toen ik het las, het is aangevuld dan!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:55 schreef Strani het volgende:
Maar dat staat helemaal onderaan in het artikel en dat leest niemand.
Tsja, Geert staat op 50 in de peilingen. Dan sturen we straks in mei echt Minister Graus van Cultuur namens ons als genodigde naar het ESF.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met brede steun van een betrouwbare partij kan het op zich wel. Maar of NSC betrouwbaar is weten we natuurlijk nog niet echt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je zou liefst een meerderheidskabinet willen om makkelijker besluiten door Tweede Kamer te loodsen.
Ja jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat stond nog niet in het artikel toen ik het las, het is aangevuld dan!
Katholieken zijn altijd betrouwbaar toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Met brede steun van een betrouwbare partij kan het op zich wel. Maar of NSC betrouwbaar is weten we natuurlijk nog niet echt.
Eén en al christelijk-racistische vrolijkheid!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die tweede is wel een hele grote nachtmerrie
Kirkorov mag zijn gezicht niet meer laten zien op het ESF.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, Geert staat op 50 in de peilingen. Dan sturen we straks in mei echt Minister Graus van Cultuur namens ons als genodigde naar het ESF.
Nou ja, naast Kirkorov valt hij niet op
Nou ja, voor zover ik weet zijn er met katholieken nog nooit incidenten geweest die het tegendeel bewijzen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Katholieken zijn altijd betrouwbaar toch?
Wij zijn een bron van rechtschapenheid en er zijn nooit incidenten!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Katholieken zijn altijd betrouwbaar toch?
Zei er iemand carnaval?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Eén en al christelijk-racistische vrolijkheid!
Ik ben zelf van huis uit katholiek, dus ik bevestig dit vertrouwen volmondig.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, voor zover ik weet zijn er met katholieken nog nooit incidenten geweest die het tegendeel bewijzen.
Niet onder het vloerkleed kijken trouwens.
Vijf rozenkransjes en alles is vergeven mijn kindquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn een bron van rechtschapenheid en er zijn nooit incidenten!
Ook niet met koorknaapjes enzo!
Het feit dat veel van zijn volgens hem steevast Geert of Geertje noemen zegt ook wel genoeg ja. Mensen zien hem als een soort vriend van het volk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Em31 het volgende:
NSC had willen gedogen lijkt me, maar de VVD kaapte die positie meteen. Maarja dit zou hoe dan ook een drama worden, alleen zou Wilders eigenlijk moeten falen zodat mensen dat ook kunnen zien (al is het ook wel voor een deel een cult die alles goed vindt geloof ik).
VIJF HELE rozenkransen? Dan ben ik volgende week nog bezigquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Vijf rozenkransjes en alles is vergeven mijn kind
Die vrouw die in dat ene debat zo woest was over het eigen risico, vond het nu niet zo erg dat de PVV tegen had gestemd, was alsnog de schuld van andere partijen. Tsja, daar kun je ook niet tegenop.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het feit dat veel van zijn volgens hem steevast Geert of Geertje noemen zegt ook wel genoeg ja. Mensen zien hem als een soort vriend van het volk.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Vijf rozenkransjes en alles is vergeven mijn kind
Je moet Geert nu wel laten regeren. Als hij zonder dat uit de politiek verdwijnt (hopelijk niet om dramatische redenen) of uit de macht wordt gehouden, krijg je zoiets als in de jaren ‘00. Dat we nog jaren boos en in chaos zijn met allemaal figuren, en ook zo ongeveer alle bestaande partijen, die bezig zijn om beleid te bedenken zoals Pim het gewild zou hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Em31 het volgende:
NSC had willen gedogen lijkt me, maar de VVD kaapte die positie meteen. Maarja dit zou hoe dan ook een drama worden, alleen zou Wilders eigenlijk moeten falen zodat mensen dat ook kunnen zien (al is het ook wel voor een deel een cult die alles goed vindt geloof ik).
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb even een uurtje geslapen. Of nou ja, ingedommeld. Dat heeft goed geholpenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vanavond een paar Red Bulls achter de huig gooien
En Pietertje manoeuvreert zichzelf heel slim weer in de positie van gedoger. De VVD is intussen merkbaar enthousiaster over een rechte regering en de enige manier waarop dat nu nog gaat lukken, is door als VVD zelf erin te gaan zitten en NSC te laten gedogen. Want die deur wordt bewust opengelaten door Omtzigt nu natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Em31 het volgende:
Ja, hij moet gewoon even een keer falen. We móeten een keer door de zure appel van Wilders 1 heen bijten (en jullie weten hoe erg ik appels haatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet Geert nu wel laten regeren. Als hij zonder dat uit de politiek verdwijnt (hopelijk niet om dramatische redenen) of uit de macht wordt gehouden, krijg je zoiets als in de jaren ‘00. Dat we nog jaren boos en in chaos zijn met allemaal figuren, en ook zo ongeveer alle bestaande partijen, die bezig zijn om beleid te bedenken zoals Pim het gewild zou hebben.
Ja dat lijkt me ook ‘beter’, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat je niet heel veel zin hebt om je aan zo’n partij te verbinden. Vandaag ook weer zo’n gek van de PVV die in de tweede kamer roept dat Nederland Rusland provoceert. Ik snap dat hem even later regeren ook niet zo makkelijk is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet Geert nu wel laten regeren. Als hij zonder dat uit de politiek verdwijnt (hopelijk niet om dramatische redenen) of uit de macht wordt gehouden, krijg je zoiets als in de jaren ‘00. Dat we nog jaren boos en in chaos zijn met allemaal figuren, en ook zo ongeveer alle bestaande partijen, die bezig zijn om beleid te bedenken zoals Pim het gewild zou hebben.
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb even een uurtje geslapen. Of nou ja, ingedommeld. Dat heeft goed geholpen
Maar tot 02.30 uur ga ik niet volhouden
San Remo zal ook zonder jou wel een langdurige chaos worden, net als onze formatiequote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb even een uurtje geslapen. Of nou ja, ingedommeld. Dat heeft goed geholpen
Maar tot 02.30 uur ga ik niet volhouden
Ja, mocht Mark Rutte nou Willem-Jan hebben geheten, dan zou ik hem ook wel WJ noemen hoor. Maar met Mark zou ik ook Dutroux kunnen bedoelen, en dat moet je niet willen natuurlijk. Of Overmars. Of Van Bommel (geen best rijtje eigenlijk).quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het feit dat veel van zijn volgens hem steevast Geert of Geertje noemen zegt ook wel genoeg ja. Mensen zien hem als een soort vriend van het volk.
Appels zijn lekker. Vooral in gebakquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, hij moet gewoon even een keer falen. We móeten een keer door de zure appel van Wilders 1 heen bijten (en jullie weten hoe erg ik appels haat) .
O, San Remoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
San Remo zal ook zonder jou wel een langdurige chaos worden, net als onze formatie
Beterschap nogmaals. Het heerst echt enorm volgens mij.
Dit vind ik altijd zo'n onzin. Geen enkele kiezer heeft gestemd op PVV én VVD én NSC én BBB. Een normale kiezer stemt op 1 partij, niet op een combinatie. Er is ook een meerderheid te vinden zonder de PVV als je wat praktische bezwaren opzij legtquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ twitter ]
Typisch standaard reactie van Wilders
Zo apart dat die vreselijke brieven dan net nu opduiken; buiten formatietijd hebben onze bestuurders schijnbaar geen beeld van hoe onze dramatisch onze overheidsfinanciën er aan toe zijnquote:Vanavond besloot Pieter Omtzigt dat verder praten geen zin heeft. Dat heeft volgens hem te maken met de ‘staat van de overheidsfinanciën’. Ministeries hebben met de formatietafel gedeeld hoe het er op de ministeries voor staat. Volgens Omtzigt gaat het om een ‘twintigtal’ brieven met ‘deels vertrouwelijke informatie’ waarvan Omtzigt ‘zeer geschrokken’ zegt te zijn. In een brief aan zijn leden schreef hij: ,,Door het lezen van de brieven vandaag is NSC zeer geschrokken. NSC stelt vast dat we sinds vandaag met andere financiële verwachtingen voor de komende jaren zitten. NSC wil onder geen enkel beding beloftes maken aan Nederlanders, waarvan zij van tevoren weet dat dit loze beloftes zijn die de komende kabinetsperiode niet waargemaakt kunnen worden. Bestaanszekerheid bouw je niet met luchtkastelen.”
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja @:Luctor.et.Emergo en @:redefine komen jullie ook eens hier heen!
Dat is wel een beetje apart ja. Denk dat Omtzigt die brieven gebruikt om er onderuit te komen zonder veel gezichtverlies. Zo van 'ja, we wilden wel, maar nu kan dat echt niet meer hoor, kunnen wij ook niks aan doen.'quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo apart dat die vreselijke brieven dan net nu opduiken; buiten formatietijd hebben onze bestuurders schijnbaar geen beeld van hoe onze dramatisch onze overheidsfinanciën er aan toe zijn
Zelfs? Ik zou zeggen juist niet. Nog even los van dat ik nu ook helemaal de energie niet heb om daar avonden laat naar te gaan kijken. Morgen gewoon vroeg weer op.quote:
Oh meneer "sommige mensen hebben een baan" is er ookquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelfs? Ik zou zeggen juist niet. Nog even los van dat ik nu ook helemaal de energie niet heb om daar avonden laat naar te gaan kijken. Morgen gewoon vroeg weer op.
Dat laatste is geen excuus natuurlijk, ik ben er immers ook.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelfs? Ik zou zeggen juist niet. Nog even los van dat ik nu ook helemaal de energie niet heb om daar avonden laat naar te gaan kijken. Morgen gewoon vroeg weer op.
Nou ja, maar ik maak het alleen laat voor dingen waar ik zelf zin in heb en leuk vind. En dat is dit nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste is geen excuus natuurlijk, ik ben er immers ook.
Nog ergerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werd naar een dicht topic gelokt.
We kunnen niet allemaal een siësta houden zoals jij Straanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh meneer "sommige mensen hebben een baan" is er ook
Geen excuus Lucquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werd naar een dicht topic gelokt.
En ikquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste is geen excuus natuurlijk, ik ben er immers ook.
Nee San Remo kijk je ook niet omdat het leuk is Redefine. Dat kijk je omdat je...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, maar ik maak het alleen laat voor dingen waar ik zelf zin in heb en leuk vind. En dat is dit niet
Dat dusquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee San Remo kijk je ook niet omdat het leuk is Redefine. Dat kijk je omdat je...
Ja...
Waarom eigenlijk?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee San Remo kijk je ook niet omdat het leuk is Redefine. Dat kijk je omdat je...
Ja...
Waarom eigenlijk?
quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:09 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu JOOST is anders geaard in mijn hoofd. Het gaat er niet meer uit.
Bedankt @:ijs_beer.
Ja idd, om te kunnen kijken naar een blauwe zeekoe die kijkt naar een ongemakkelijke zanger in een zelfs voor Italiaanse begrippen iets te vage pyjama, zoals onze grootouders voor ons gewild zouden hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
Daar hebben onze grootouders voor gevochten in de oorlog.
Oké de exácte invulling van de vrijheid die ze ons gunden is misschien niet helemaal zoals ze hadden gehoopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja idd, om te kunnen kijken naar een blauwe zeekoe die kijkt naar een ongemakkelijke zanger in een zelfs voor Italiaanse begrippen iets te vage pyjama, zoals onze grootouders voor ons gewild zouden hebben.
Niet? Ik denk toch dat mijn opa hier best om had kunnen lachen, zeker na een paar glaasjes citroenjenever.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké de exácte invulling van de vrijheid die ze ons gunden is misschien niet helemaal zoals ze hadden gehoopt.
Late reactie tussen de San Remo berichten door maar nee, eigenlijk ging het een groot deel van de tijd over wat anders..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
En was je nog van toegevoegde waarde?
@:Nailqueen, van harte beterschap![]()
Annalisa, sowieso.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk zaterdag wel naar de San Remo finaleEn als jullie heel enthousiast zijn over een paar liedjes, dan luister ik die alvast voor
Nee het is erg leukquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ja! Deze is geweldig. Ik ga ook meteen meedansen, dat is altijd een goed teken.
Ik vind het niet erg als ze wint
Ah. Je zwaait dat je gaat slapen. Welterustenquote:
Ik had al gezegd dat ik het een leuk lied vindquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nice!
Ik weet zeker dat @:ESF1Gamer hier ook op danst!
Ik denk dat Luctor slapen in bed gaat werkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 07:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Je zwaait dat je gaat slapen. Welterusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Slapend rijk wordenquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat Luctor slapen in bed gaat werken
Keelpijn is erger gewordenquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:57 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:nailqueen hoe gaat het nu?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Keelpijn is erger geworden
Maar ik kan gelukkig nog praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |